Probleempje automatische buitenspiegels
MarcusE
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

Gepost: 04 september 2007 11:40 PM

Hallo allemaal,

Ik heb gezocht op het forum. Wel al draadjes gevonden over de elektrische buitenspiegels, maar die beschreven niet mijn probleem. Dus toch maar even een nieuw berichtje.

Mijn probleem is als volgt : Als ik uitstap, de deur dicht doe en gelijk met de afstandsbediening op slot, dan klappen de spiegels netjes in. Maar als ik uitstap, vervolgens de kinderen eruit haal en nog wat uit de koffer haal, dan alle deuren sluit en de auto op slot zet, dan klappen de spiegels vaak niet in. Ook wil het wel eens gebeuren dat alleen de linkerspiegel inklapt en de rechter niet.  Shocked
Na even de auto op contact zetten en vervolgens afsluiten met de afstandsbediening klappen de spiegels wel netjes in. Ook als ik de spiegels bedien met het knopje in de deur klappen ze wel altijd in.
Komt het jullie bekend voor ? Waar zou het mee te maken kunnen hebben ? Iets mechanisch, elektronica, software of accu ?

Alvast bedankt voor de reacties
Marc

Profiel  

Blade_
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 563

Gepost: 05 september 2007 01:09 AM
  [ # 1 ]

Van wanneer is de C5 en weet je het organisatienummer? Er is namelijk een bepaalde serie die problemen heeft met het inklappen van de spiegels e.d., zoals de problemen die jij omschrijft.
Een softwareupdate van de BSI moet dit probleem verhelpen, maar zoals ik al zei is dit een kleine serie.  Idea

Profiel  

MarcusE
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

Gepost: 05 september 2007 02:47 AM
  [ # 2 ]

Ik heb een C5 Break Exclusive 2.0 16V van juli 2003. Het ORGA nummer is 9737.
Toen ik de auto ophaalde heeft de garage mij verzekerd dat de auto alle beschikbare software updates had gehad. Maar ze kunnen natuurlijk altijd eentje vergeten zijn.

Groeten
Marc

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook