Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
oké
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
woutersmits schreef:het lijkt alsof de lekkage over is, een slangklem bovenaan de radiateur zat wat lossig, het was een soort trekbandje van metaal. daarna is het daaronder (waar het gisteren leek te lekken) droog gebleven.
Ruben: ik kom de radiateur wel halen, maar Beerpeet gaat morgen niet naar zeeland dus rijden we ook niet langs jou, ik laat nog ff weten wanneer ik wel langs wip.
grtz,
wtr (die denkt nu dat de voorraadbol overleden is vanwege veel tikken bij remgebruik en veering….. )
ik heb je veerbol nog liggen die 500 cc ,, ff slijpen en hij is omgetovert naar drukvat… zal ik hem nog navullen?
,mvgr wupke
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
houd het een keer op (just kiddin)
Karakter
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
kreazyV8wuppo schreef:woutersmits schreef:het lijkt alsof de lekkage over is, een slangklem bovenaan de radiateur zat wat lossig, het was een soort trekbandje van metaal. daarna is het daaronder (waar het gisteren leek te lekken) droog gebleven.
Ruben: ik kom de radiateur wel halen, maar Beerpeet gaat morgen niet naar zeeland dus rijden we ook niet langs jou, ik laat nog ff weten wanneer ik wel langs wip.
grtz,
wtr (die denkt nu dat de voorraadbol overleden is vanwege veel tikken bij remgebruik en veering….. )ik heb je veerbol nog liggen die 500 cc ,, ff slijpen en hij is omgetovert naar drukvat… zal ik hem nog navullen?
,mvgr wupke
deal!
- CX 2200
- CX 2200
McDean schreef:houd het een keer op (just kiddin)
Karakter
ach,
een paar kleinigheidjes…...
- BX Sport MK2
- AX GT chic
woutersmits schreef:McDean schreef:houd het een keer op (just kiddin)
Karakter
ach,
een paar kleinigheidjes…...
idd ik heb respect met wat jullie doen de digit doet er goed aan! het is gewoon een mooie Bx en hij is het zeker nog waard.
kortom keep up the good work
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Is binnen, €74
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Mooi!
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
vond ik ook, lekker blinkend
- CX 2200
- CX 2200
volgende week ff rondje wup (voorraadbol) en ruben…
- CX 2200
- CX 2200
gezien het feit dat m’n koelwaternivo nog steeds ok lijkt zal de slangklem de veroorzaker geweest zijn van het verloren koelwater.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
woutersmits schreef:gezien het feit dat m’n koelwaternivo nog steeds ok lijkt zal de slangklem de veroorzaker geweest zijn van het verloren koelwater.
gelukkig iets eenvoudigs dus
- CX 2200
- CX 2200
McDean schreef:woutersmits schreef:gezien het feit dat m’n koelwaternivo nog steeds ok lijkt zal de slangklem de veroorzaker geweest zijn van het verloren koelwater.
gelukkig iets eenvoudigs dus
yups,
nu nog ff de bol en de benzineleidingen en dan kan ik donderdag richting Kassel!
- CX 2200
- CX 2200
vandaag bij wup geweest voor een ander hoofbolleke. Heerlijk rustig weer die auto.
tevens eindelijk de benzineslangen vervangen. Verloopje 10—> 8 mm was nog lastig te vinden. Eigenlijk gewoon niet. Gister in Nijmegen 4 zaken gehad, niks.
Wup had ook niks in de bakken, maar wel twee nippels die met een tussenstukkie verbonden zouden kunnen worden.
Ook dat is het echter niet geworden; de boerenbond in Rooi had een luchtslang koppeling met aan de ene kant 8mm voor de slang en aan de andere kant de nippel voor de klikkoppeling… en daar past dus 10mm slang op!
Meteen ff het boeltje er onder gehangen, ging een suk soepeler dan bij Beerpeet destijds gelukkig.
Ook gisteren de auto weereens gewassen, wat een verschil! nu nog even vacuumschoonmaken en klaar is Clara
Weer gespot! Derde keer in korte tijd; deze keer na de grote rotonde met die enorme blokken bij het binnenrijden van Nijmegen.