6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6

plaats van tomtom in C4 Picasso
nido
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18

Gepost: 07 juli 2007 01:20 AM
  [ # 76 ]

Re: actie tomtom

Citroosje schreef:
Wim citroen schreef:
Citroosje schreef:
tilanus schreef:

Succes !!  Wink

Even een update.

Dealer had op geen enkele doos een sticker met actiecode vioor TMC kabel zitten. Krijgen van Citroen Nederland sticker opgestuurd. Binnenkort krijg ik een telefoontje wanneer de stickers binnen zijn.

Hallo Citroosje
Het is mij gewoon via de mail gelukt om een code te krijgen.
Succes Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz

Heb jij soms gewoon een tomtom Go 710 gekregen?
And the story goes on:

Heb een sticker gekregen van mijn dealer (via Citroen Nederland). Ingelogd op website www.tomtom-actie.nl. Blijkt dat het alleen geldt voor tomtom Go 710 en 910. Bellen met TomTom. “U moet naar www.tomtom.com/rdstmc/. Gedaan: CODE KLOPT NIET!!!.

HEB UITEINDELIJK TOCH MAAR VIA TOMTOM-ACTIE.NL CODE INGEVOERD EN MAAR AANGEGEVEN DAT IK EEN TOMTOM GO 710 HEB. (die eigenlijk meegeleverd zou worden ipv de one XL maar ik dacht toen ‘wah wat zou het uitmaken”) iK HEB OOK HELEMAAL GEEN ZIN OM WEER EEN HALF UUR AAN DE TELEFOON TE MOETEN HANGEN OM GRATIS ZO’N ONTVANGER TE MOETEN KRIJGEN. MAAR. IK GA OOK VOLHOUDEN WANT ZE HEBBEN HET BELOOFD.

WE ZULLEN HET ZIEN. IK HOU U GEUPDATE.

Vandaag m’n Citroen C4 Picasso geleverd, met TomTom 910 (710 waren op), maar geen sticker van een TMC ontvanger te vinden.

Profiel  

Wim citroen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 87

Gepost: 07 juli 2007 03:31 AM
  [ # 77 ]

nido schreef:
Citroosje schreef:
Wim citroen schreef:
Citroosje schreef:
tilanus schreef:

Succes !!  Wink

Even een update.

Dealer had op geen enkele doos een sticker met actiecode vioor TMC kabel zitten. Krijgen van Citroen Nederland sticker opgestuurd. Binnenkort krijg ik een telefoontje wanneer de stickers binnen zijn.

Hallo Citroosje

And the story goes on:

Heb een sticker gekregen van mijn dealer (via Citroen Nederland). Ingelogd op website www.tomtom-actie.nl. Blijkt dat het alleen geldt voor tomtom Go 710 en 910. Bellen met TomTom. “U moet naar www.tomtom.com/rdstmc/. Gedaan: CODE KLOPT NIET!!!.

HEB UITEINDELIJK TOCH MAAR VIA TOMTOM-ACTIE.NL CODE INGEVOERD EN MAAR AANGEGEVEN DAT IK EEN TOMTOM GO 710 HEB. (die eigenlijk meegeleverd zou worden ipv de one XL maar ik dacht toen ‘wah wat zou het uitmaken”) iK HEB OOK HELEMAAL GEEN ZIN OM WEER EEN HALF UUR AAN DE TELEFOON TE MOETEN HANGEN OM GRATIS ZO’N ONTVANGER TE MOETEN KRIJGEN. MAAR. IK GA OOK VOLHOUDEN WANT ZE HEBBEN HET BELOOFD.

Vandaag m’n Citroen C4 Picasso geleverd, met TomTom 910 (710 waren op), maar geen sticker van een TMC ontvanger te vinden.

Hallo C4 picasso bezitter
Van harte gefeliciteerd met je C4 picasso 5 of 7 zits
Ik heb om deze code te verkrijgen welke nu tot 31 augustus doorloopt een mail gestuurd naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) met de volgende boodschap

Geachte medewerkers
ik heb via een forum vernomen dat er bij de tomtom 710 en 910 een sticker op de doos zit met een actie code waardoor bij het invullen hiervan een gratis TMC ontvanger er bij krijgt en dat de actie tot 31 augustus door zou lopen.
Nou heb ik vandaag mijn Auto opgehaald waar bij een tom tom 910 bijgeleverd is maar er zat geen actie sticker op de doos is het misschien mogelijk dat ik deze via email kan krijgen, ik heb namelijk van andere mensen begrepen dat zij hem ook op deze manier in het bezit van de actiecode zijn gekomen.
Bijvoorbaat vriendelijk dank
mijn produktcode is Europe 2006 (hier je produkt code invullenwelke op je kaartje staat die in de doos zit))
Hier je persoonlijke gegevens.

Succes WIM

very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good Razz

Van BX via ZX, Xantia break, Xsara picasso, C3 sensodrive C4 coupe naar de C4 Picasso 5 zitter 1.8 Ligne business in de kleur Blanc Banquise rijdend sinds 19 juni 2007 en op naar een C3 eHDI full opties wederom in de kleur Blanc Banquise rijdend in week 13.

Profiel  

nido
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18

Gepost: 09 juli 2007 12:53 PM
  [ # 78 ]

Wim citroen schreef:
nido schreef:
Citroosje schreef:
Wim citroen schreef:
Citroosje schreef:
tilanus schreef:

Succes !!  Wink

Even een update.

Hallo Citroosje

And the story goes on:

Hallo C4 picasso bezitter
Van harte gefeliciteerd met je C4 picasso 5 of 7 zits
Ik heb om deze code te verkrijgen welke nu tot 31 augustus doorloopt een mail gestuurd naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) met de volgende boodschap

Geachte medewerkers
ik heb via een forum vernomen dat er bij de tomtom 710 en 910 een sticker op de doos zit met een actie code waardoor bij het invullen hiervan een gratis TMC ontvanger er bij krijgt en dat de actie tot 31 augustus door zou lopen.
Nou heb ik vandaag mijn Auto opgehaald waar bij een tom tom 910 bijgeleverd is maar er zat geen actie sticker op de doos is het misschien mogelijk dat ik deze via email kan krijgen, ik heb namelijk van andere mensen begrepen dat zij hem ook op deze manier in het bezit van de actiecode zijn gekomen.
Bijvoorbaat vriendelijk dank
mijn produktcode is Europe 2006 (hier je produkt code invullenwelke op je kaartje staat die in de doos zit))
Hier je persoonlijke gegevens.

Succes WIM

very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good Razz

Wim,

Bedankt voor de tip !!,  zaterdagavond mail gestuurd naar bovenstaand adres, en vanochtend een actiecode ontvangen, supersnel gewoon, alleen ze hadden in de mail al geschreven dat ze de vraag niet aankunnen en dat de levertijd van de TMC ontvanger 6 weken bedraagt. Even wachten dus. ( is waarschijnlijk wel sneller dan de levering van de auto Smile ! )

Niels

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 03 september 2007 05:21 PM
  [ # 79 ]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.

Misschien vanuit het koelkastje dan wat gekleurde ledjes tegen de kopse kant plakken voor een nog kitchere look?  Laughing  Laughing  (grapje)

Profiel  

R2fm
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 98

Gepost: 03 september 2007 11:14 PM
  [ # 80 ]

Hallo jongens,

Sys50000000 heeft er netjes een link bijgezet en prima foto’s toegevoegd. Wel even opletten he ?

Ik vind het een zeer creatieve oplossing en op een mooie plaats. Of het met al deze draadjes ‘mijn keuze’ zou worden…. dat weet ik nog niet, maar wel creatief hoor. Idea

Geinjecteerd met Citroen en DS. Na heel wat jaren LHM en C4GP (luchtvering), 2 x DS5 (klassiek geveerd) nu een DS7 E-tense 4x4 300 Opera met 20” velgen en actieve vering.

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 04 september 2007 12:25 AM
  [ # 81 ]
R2fm schreef:

Hallo jongens,

Sys50000000 heeft er netjes een link bijgezet en prima foto’s toegevoegd. Wel even opletten he ?

@Sys50000: wil je de volgende keer als je achteraf alsnog de foto’s wil plaatsen, dit in een nieuw antwoord doen? (zo lijkt het net alsof we dit niet gezien hadden.  Wink  )

Over de foto’s: Ik weet het niet. Het is zeker een inventieve oplossing, maar ik vind het ook erg rommelig overkomen. Verder zit de TT voor mijn gevoel erg laag daar. Je moet volgens mij dus echt omlaag kijken om goed op je display te kunnen kijken.
Leuk idee, maar ik zou het zelf denk ik niet zo doen. Ik heb mijn TT tegen het linker raampje zitten. Voedings- en TMC-kabel zijn netjes weggewerkt.  Ok, je hebt een zuignap op je raam, maar hij zit je verder nergens in de weg. Niet voor een roosterje en ook hangt hij niet aan je koelkast. Op het moment dat je je koelkast nu wil openen komt het klepje met alle geweld naar beneden zetten omdat je er een TT en een pocket-pc/mda aan hebt hangen.  Confused

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten

- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 04 september 2007 12:12 PM
  [ # 82 ]
sys50000 schreef:

Feit is wel dat Citroen bij het ontwerp van het dashboard rekening had moeten houden met een fatsoenlijke bevestigingsplaats voor een GSM/PDA of Nav. Een mooie auto, maar dat is toch wel een ontwerpfout van de eerste orde anno 2006.

Jammer genoeg wordt daar door de autofabrikanten niet echt rekening mee gehouden bij het ontwerp van een dashboard. Toegegeven dat er heden ten dage een paar modellen zijn waarbij hier wel rekening mee gehouden is, maar dat zijn uitzonderingen.
Wellicht gaat Citroen er van uit dat iedereen de Bluetooth-optie neemt en dat via dit systeem gaat bellen. (een optie die niet eens beschikbaar was op mijn LB ten tijde van mijn bestelling Evil or Very Mad  )
Zelfs dan is dat nog steeds niet voor iedereen een optie. Ik gebruik bijvoorbeeld vrij intensief mijn telefoon als umts-modem voor mijn tablet-pc. Ik moet dus mijn telefoon tussen mijn afspraken door bij kunnen laden in de auto. Kan natuurlijk wel met een losse kabel, maar dat is geen oplossing van het probleem, dat is een pleister.
Hetzelfde geldt inderdaad voor de mogelijkheid tot het plaatsen van een TomTom. Het zou wat naïef zijn van Citroen om er maar van uit te gaan dat iedereen die een navigatiesysteem wil, bereid en/of in de positie is om dit kleine vermogen uit te trekken voor NaviDrive.
Natuurlijk zijn er met wat creativiteit voldoende plekken te vinden om de TT ergens goed te plaatsen, maar zou het niet zoveel mooier zijn wanneer er voor elk type auto vanuit de fabrikant een universele steun zou zijn waarop je binnen zicht- en handbereik een toebehoren zou kunnen monteren. (houder voor telefoon, mda, TT, etc.)
Een universeel accessoireplatform dat mooi op het dashboard past zonder dat je klepjes hoeft te verbuigen of andere functies in de weg staat. (zoals een luchtrooster)

Je zou toch denken dat zo’n standaard optie een enorme goodwill zou creeren bij klanten?  Bij mij in ieder geval wel.  Wink

Profiel  

Citroosje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20

Gepost: 04 september 2007 05:56 PM
  [ # 83 ]
tilanus schreef:
sys50000 schreef:

Feit is wel dat Citroen bij het ontwerp van het dashboard rekening had moeten houden met een fatsoenlijke bevestigingsplaats voor een GSM/PDA of Nav. Een mooie auto, maar dat is toch wel een ontwerpfout van de eerste orde anno 2006.

Jammer genoeg wordt daar door de autofabrikanten niet echt rekening mee gehouden bij het ontwerp van een dashboard. Toegegeven dat er heden ten dage een paar modellen zijn waarbij hier wel rekening mee gehouden is, maar dat zijn uitzonderingen.
Wellicht gaat Citroen er van uit dat iedereen de Bluetooth-optie neemt en dat via dit systeem gaat bellen. (een optie die niet eens beschikbaar was op mijn LB ten tijde van mijn bestelling Evil or Very Mad  )
Zelfs dan is dat nog steeds niet voor iedereen een optie. Ik gebruik bijvoorbeeld vrij intensief mijn telefoon als umts-modem voor mijn tablet-pc. Ik moet dus mijn telefoon tussen mijn afspraken door bij kunnen laden in de auto. Kan natuurlijk wel met een losse kabel, maar dat is geen oplossing van het probleem, dat is een pleister.
Hetzelfde geldt inderdaad voor de mogelijkheid tot het plaatsen van een TomTom. Het zou wat naïef zijn van Citroen om er maar van uit te gaan dat iedereen die een navigatiesysteem wil, bereid en/of in de positie is om dit kleine vermogen uit te trekken voor NaviDrive.
Natuurlijk zijn er met wat creativiteit voldoende plekken te vinden om de TT ergens goed te plaatsen, maar zou het niet zoveel mooier zijn wanneer er voor elk type auto vanuit de fabrikant een universele steun zou zijn waarop je binnen zicht- en handbereik een toebehoren zou kunnen monteren. (houder voor telefoon, mda, TT, etc.)
Een universeel accessoireplatform dat mooi op het dashboard past zonder dat je klepjes hoeft te verbuigen of andere functies in de weg staat. (zoals een luchtrooster)

Je zou toch denken dat zo’n standaard optie een enorme goodwill zou creeren bij klanten?  Bij mij in ieder geval wel.  Wink

Deze berichten beloven dat het misschien ooit wat zou kunnen worden:  

[/url]

C4 Picasso 5-zts Ligne Business

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten

- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 04 september 2007 06:27 PM
  [ # 84 ]

Dit is inderdaad een begin. Wat ik al zei; er zijn een aantal merken die hier wel al serieus mee bezig zijn.
Het zou natuurlijk nog mooier zijn als je af fabriek of als orgineel accessoire een mooi monteerbaar platform zou kunnen krijgen waar je dan het door jou gewenste mobiela apparaat op kunt monteren.

Profiel  

Nijlpaard
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 80

Gepost: 05 september 2007 12:15 AM
  [ # 85 ]

Vind deze oplossing toch niet echt lelijk.

Is dan niet voor de picasso overigens

Daar kon ik alleen deze voor vinden

Besteld 21 juli 2007:
Citroen C4 Image Berline EB6V
met bluetooth carkit.
Geleverd 9 februari

Profiel  

ice96
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1093

- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Gepost: 05 september 2007 03:42 PM
  [ # 86 ]

Eerste foto is van C4 Berline/Coupe en de tweede is voor C4 (Grand) Picasso… zo lijkt het mij iig

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten

- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 05 september 2007 03:54 PM
  [ # 87 ]

leuk, van die leder bekleedde steuntje, maar hoe zitten ze vast?
gelijmd, klitteband, toch stiekem geschroefd?  Rolling Eyes

Ik vind dit soort steuntje persoonlijk echt spuuglelijk. Misschien iets voor in een Opel Ascona…. Wink

Profiel  

exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328

Gepost: 05 september 2007 08:07 PM
  [ # 88 ]

Die steuntjes zijn van KUDA,

http://www.kuda-phonebase.de/start.php?id=6

Geklemt voor de C4 Picasso en geschroeft (achter het afdekkapje dus schroef is onzichtbaar) voor de C4 Berline/Coupé

Zie op de KUDA website, onder navigatieconsoles voor de handleiding Wink

Profiel  

6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook