of moeten we er rekening mee houden dat het ook daadwerkelijk belgen zijn
Zonder dollen, het lijkt me dat er voldoende aandacht voor is geweest. Persoonlijk lees ik het clubblad van a tot z en dan nog een keer. Daarnaast is er op de website van de club steeds aandacht geweest.
Het is jammer dat mensen het hebben moeten missen want het was fantastisch. Ik denk dat evenementen gangers gewoon wat allerter moeten zijn als ze ook daadwerkelijk alles willen meemaken.
Laten we er voor zorgen dat er volgend jaar minstens 100 belgen zijn!
Harold
Nederlander
Totaal aantal Berichten: 807
- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Blooper1963 schreef:
Als al die Belgen nu eens wat beter geinformeerd werden hée,dan zouden er ook meer zijn!! Waar stond dit vermeld? wie organiseerde dit evenement? De Nederlandse ID/DS club?
Dan even de tip: het najaarsevenement is het grootste evenement van de NL ID/DS club en wordt elk najaar gehouden, begin september in een weekend. De organisatie is elk jaar in handen van een andere regio, de locatie dientengevolge ook.
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!
Harold Kappers schreef:wellicht hap ik nu (vast) , maar toch voor de goede orde…........het gaat om een paar “kleine"mensen op de achtergrond.
Jou zou ik niet tot mijn familie willen rekenen.
Ow, dan zullen we bij het volgende evenement eens een hand geven wel zo handig
dat lijkt me nu eens een goed plan!
Harold Kappers schreef:dat lijkt me nu eens een goed plan!
doen we.
Heb je echt zoveel auto’s als je avator aangeeft?
Vast niet.
Heb een “nieuwe"Peugeot ,een ID 20F en een Honda CB500 uit 1974….
Bij het invullen kon je aangeven of je ze nog in je bezit hebt en dat is alleen bij de ID 20 F het geval.
Wel heb ik een GSA, Dyane, 2cv, DS21IE gehad.
Als ik een grote schuur had…dan…..
ben er niet geweest maar te zien aan de foto’s weer geen kraampjes met id/ds onderdelen…..... daardoor gelukkig niks gemist.
al zal De club niet met z’n kraampje ontbreken.
kijk nu alweer uit naar De citrobeurs in utrecht
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
enkel in het voorjaar is het citromobiel in de veemarkthallen
Ik woon in de buurt, dus even met de fiets langs gereden. De kasteelomgeving is prachtig, maar met al die rijdende kunstwerken erbij nog fraaier!
Hierbij mijn bijdrage aan dit topic !
http://www.mijnalbum.nl/Album=WUHNOXNF
Mijn DS—> http://www.mijnalbum.nl/Album=7MAOESVD