6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6

CCCN Lustrum Evenement 7 t/m 9 september 2007
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2355

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 06 september 2007 06:26 PM
  [ # 76 ]

Sad  Helaas voor de organisatie, maar ging niet lukken om vandaag te arriveren. Morgen vroeg weg om vroeg te arriveren.

C U there Wink

Profiel  

2Black
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 641

Gepost: 06 september 2007 08:38 PM
  [ # 77 ]

Één van de grote nadelen aan van die kleine 2 voetige dingen die vaak veel herrie maken en verder voor weinig goed zijn behalve in de weg lopen is….
dat ze na een bepaalde leeftijd bereikt te hebben op vrijdagmiddag tot 15.30 op een instelling verblijven die wij vroeger “school” noemden, ik heb weleens de indruk dat daar nu een aangepaste term voor op z’n plaats zou kunnen zijn, en dat ze derhalve hun Citroën-enthousiaste ouders/verzorgers/begeleiders ervan weerhouden om op tijd (dwz ruimschoots voor de avondspits) af te reizen naar belangrijke gelegenheden.

Dus….

geschatte aankomsttijd van ons zootje ongeregeld met “Witje” en AlpenKreuzer SuperGT vouwwagen is waarschijnlijk rond een uur of 6(?!), waarmee we - naar ik begrijp - de eerste “Kamfibie” demonstratie al gemist gaan hebben….

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6139

Gepost: 06 september 2007 09:27 PM
  [ # 78 ]

Gewoon ziekmelden!

Profiel  

2Black
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 641

Gepost: 06 september 2007 11:11 PM
  [ # 79 ]
jaco schreef:

Gewoon ziekmelden!

Dat is toch bij wet verboden tegenwoordig… in het kader van het verhogen van allerhande kosten door het in het leven roepen van geldverslindende controleorganen die minder belangrijke zaken komen controleren…

Maar…. Smile
inmiddels hebben we besloten in een verdeeld huishouden te gaan reizen!
Dat heeft meerdere voordelen; “Witje” is eerder bij haar familie…, de kinderen kunnen elkaar het leven minder zuur maken, het kleinste kind heeft speciale bewaking bij zich (ik dus) en wellicht kunnen we een aanvang maken met het plaatsen van de vouwwagen…. hoewel de vraag is hoeveel assistentie je kunt krijgen van een 6-jarige ADHD’er met een autoriteitsprobleem Laughing .
Dan neemt de vrouwelijke helft van het begeleidingsteam “Nigel” (de gepimpte AX GT carburateur) en het andere kind mee als die eenmaal uit school is…. en hebben we maximale automobiele vrijheid gedurende het weekend… Cool .
Jammer dat de BX niet mee kan….. een A, B, C’tje was een leuk gezicht geweest naast een antieke AlpenKreuzer SuperGT….

In ieder geval…. tot morgen!

Profiel  

ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 735

Gepost: 06 september 2007 11:23 PM
  [ # 80 ]

Zonet mijn bruin met beige Walker vouwwagen uit de stalling gehaald,het bouwjaar is ‘81.
Past dus eigentlijk meer bij mijn break die ook uit ‘81 komt,de reis word met de Prestige ondernomen.
Morgenvroeg even inpakken,wat inkopen doen,en dan met twee Prestiges richting hardenberg.
De verlichting van de walker moet nog even nagelopen worden.
Dus met eigen bbq,beertender,en muziek moet het helemaal goedkomen.
Aankomst ongeveer 3 uur,we willen wel een goede stek natuurlijk. Wink

Gr Raymond

Het was een cx of niks

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6139

Gepost: 06 september 2007 11:46 PM
  [ # 81 ]

De auto is gewassen, zometeen alvast even m’n spullen inpakken en klaarzetten. Dan morgenochtend nog even de velgen poetsen en ik kan op pad. Ik zal er wel tegen drieën zijn (ik ben blij dat ik met mijn stacaravan niet hoef te vechten om een goede plek. Wink

Profiel  

yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 859

- CX 2400 GTI
Gepost: 07 september 2007 02:01 AM
  [ # 82 ]

ook ff wezen poetsen, nu maar hopen dat we de boel heel houden onderweg. Ik ben er tegen vijfen.

Tot morgen!
Yke

Profiel  

ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1745

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 07 september 2007 02:01 AM
  [ # 83 ]

Weet niet of er al een draadje is, maar wie rijdt er zaterdagochtend naar het evenement en komt langs Den Bosch? Lijkt m leuk om met een paar auto’s te rijden. Je kunt mooi afspreken bij de Mac in Rosmalen aan de A2.

Liefhebbers?

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  

CX-power
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 665

Gepost: 07 september 2007 12:14 PM
  [ # 84 ]

Heey Ray, sinds wanneer heb jij een beertender Twisted Evil

Ik ga vanmiddag is Frank op de camping afzetten. Heb van de week een niet zo’n leuk telefoontje gekregen. Voor het echt te laat is moet ik nog bij familie langs. Daarna kom ik met de diesel het terein omploe…., euhm, oprijden.

There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 08 september 2007 12:47 AM
  [ # 85 ]

morgen vroeg om +/_ 9.30 uur aanwezig Wink  +/- maar 20 km rijden Laughing

en s’nachts lekker samen vernikkelen in een klein iglo tentje Laughing  grote tent heb ik geen zin in Surprisedops:

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook