4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

diff. aslager: as gevondent!!! (laatste pag.)
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 08 september 2007 01:46 AM
  [ # 46 ]
mpostma schreef:

Foto update.

ik hoop voor je dat het past.
dat zijn de klauwen van een GSA bak..
GS zijn die 3 poten dus niet ronde flenzen,, snel ff de aantal splains tellen..

mvgr wupke Wink

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2502

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 08 september 2007 01:56 AM
  [ # 47 ]
kreazyV8wuppo schreef:

mvgr wupke Wink

Je hebt bij mijn bak toch ook de GSA-onderdelen gebruikt? Bij uitbouw en bij inbouw . Dat kon omdat je ook het GSA-diff hebt gebruikt?

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 08 september 2007 02:04 AM
  [ # 48 ]
mkatgert schreef:
kreazyV8wuppo schreef:

mvgr wupke Wink

Je hebt bij mijn bak toch ook de GSA-onderdelen gebruikt? Bij uitbouw en bij inbouw . Dat kon omdat je ook het GSA-diff hebt gebruikt?

jah de aandrijfassen passen wel op die flenzen, maar als ik me het goed herinner, heeft marten een GS bak onderhanden…
en dan moet hij ff controleren of deze flenzen wel in zn diff passen..

mvgr wupke Wink

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 08 september 2007 02:06 AM
  [ # 49 ]
kreazyV8wuppo schreef:

jah de aandrijfassen passen wel op die flenzen, maar als ik me het goed herinner, heeft marten een GS bak onderhanden…

mvgr wupke Wink

ik doelde ook op de differentieelassen. in de oude bak zitten die flenzen met 3 uitsteeksels, in de nieuwe bak zijn ze als ik me goed herinner en kijk rond. ik had immers ook min of meer een gs bak Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 08 september 2007 02:16 AM
  [ # 50 ]
mkatgert schreef:
kreazyV8wuppo schreef:

mvgr wupke Wink

ik doelde ook op de differentieelassen. in de oude bak zitten die flenzen met 3 uitsteeksels, in de nieuwe bak zijn ze als ik me goed herinner en kijk rond. ik had immers ook min of meer een gs bak Wink

tja, grap van jou bak is, dat meerendeel van de inhoud van een GSA is, een aantal onderdelen zijn nog steeds GS.

het diff en de pignon as zijn van de GSA maar de tandwielen zijn deels GS en deels GSA..vandaar ook dat het een heel getover was om die bak aan de gang te krijgen.

iig moet Marten even controleren of deze steekassen wel passen in zijn Diff, enigste andere otie die hij anders heeft is, het diff van een GSA erin droppen,, en dat wil eigenlijk niet zonder de Pignonas.
diff en Pignonas zijn een SET..

als hij pech heeft word zijn bak ook een toverbak, om weer dicht te krijgen en werkend..

mvgr wupke Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 08 september 2007 02:19 AM
  [ # 51 ]

ik weet overigens niet of het wil ,dat hij de satelietwielen uitwisselt van zijn Diff..
dus sateliet wielen uit een GSA diff in zn GS diff zetten.

tja,, ik hoop voor Marten dat het werkt, andersom heb ik nog die 2 steekasjes liggen uit jou bak,, meen ik.. dif en ander spul is al naar de ijzerberg..
mvgr wupke Wink

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten

Gepost: 08 september 2007 02:22 AM
  [ # 52 ]
kreazyV8wuppo schreef:

ik weet overigens niet of het wil ,dat hij de satelietwielen uitwisselt van zijn Diff..
dus sateliet wielen uit een GSA diff in zn GS diff zetten.

tja,, ik hoop voor Marten dat het werkt, andersom heb ik nog die 2 steekasjes liggen uit jou bak,, meen ik.. dif en ander spul is al naar de ijzerberg..
mvgr wupke Wink

Nou ja, als Marten daar gered mee is moet ie ze vooral meenemen Wink

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 08 september 2007 02:22 AM
  [ # 53 ]
kreazyV8wuppo schreef:

mvgr wupke Wink

Klopt helemaal. Wink

Deze assen gaan weer op exact dezelfde bak als waar ze van af kwamen. Grappig dat mijn GS onderhuids al een halve GSA blijkt qua techniek (GSA wiellagers, GSA remklauwen)...

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 08 september 2007 02:25 AM
  [ # 54 ]

gelukkig, anders had je feest gehad..

is zeker een laatste bwjr GS,, of is er in het verleden al met bakken gerommelt..?
mvgr wupke Wink

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 08 september 2007 02:33 AM
  [ # 55 ]
kreazyV8wuppo schreef:

gelukkig, anders had je feest gehad..

is zeker een laatste bwjr GS,, of is er in het verleden al met bakken gerommelt..?
mvgr wupke Wink

Het is een zeer late 78er (op frans kenteken gezet tussen kerst en oud/nieuw). Je weet natuurlijk ook nooit precies wat die Fransen er in 23 jaar mee hebben uitgespookt.

Profiel  

4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook