Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Auw…. En toch, hier zou ik nog wel zin in hebben! Alleen ik kom er niet aan toe denk ik.
Nou ja, toch maar even bij de favorieten gezet, wat met een rood interieur… Pfff, dat toch wel hemels!
idd een leuke gs mischien iemand van hier die hem gaat redden
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
patje74 schreef:Auw…. En toch, hier zou ik nog wel zin in hebben! Alleen ik kom er niet aan toe denk ik.
Nou ja, toch maar even bij de favorieten gezet, wat met een rood interieur… Pfff, dat toch wel hemels!
Triest om te lezen wat een taxatierapport en een verzekering van 10 à 15 euro in de maand meer hadden kunnen voorkomen…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
garagestmarien schreef:(wat ben ik toch een geweldige vrouw)
Geweldig, als je veel zelfvertrouwen hebt.
De GS is inmiddels gereserveerd, iemand van hier? Ik beodle de GS van de vorige pagina.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
patje74 schreef:
Nooit in gerookt?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
toniclight schreef:Dat impérial bedoel je?
Jeroen
Oeps, ik had in m’n achterhoofd dat alle besteleendjes een veel hoger dak hadden, dat er echt zo’n richel zat bij de aansluiting van cabine op laadruim. Een zoektocht op Google leerde mij anders…
oudelut schreef:patje74 schreef:
Nooit in gerookt?!
nee volgens mij raapt hij die peuken op van de straat
Wéér een BX 19 TZD automatic <<<klik>>>
De mooiste 2CV ooit gemaakt, naar mijn mening , oftewel de 2CV4 ZDZ: <<<klik>>>
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Wouter, je krijgt een oorkonde in het café wat mij betreft. Wederom prachtige spots. Die 2CV is echt heel mooi zeg. Ik houd die biedingen wel evne in de gaten, ben wel benieuwd wat ze moet opbrengen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
hogervp schreef:Wouter, je krijgt een oorkonde in het café wat mij betreft. Wederom prachtige spots. Die 2CV is echt heel mooi zeg. Ik houd die biedingen wel evne in de gaten, ben wel benieuwd wat ze moet opbrengen.
Patrick
Jammer dat er een 6 motor inzit. De 435cc. is toch echt wel een wezenlijk kenmerk van deze 2cv. Verder mis ik het echte gaspedaal.
Nostalgie voor mij. Zie dat deze zelfs nog de bruin kartonnen deurbekleding heeft.
Ben ook wel benieuwd wat deze op zal brengen.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
patje74 schreef:Auw…. En toch, hier zou ik nog wel zin in hebben! Alleen ik kom er niet aan toe denk ik.
Is al verkocht aan een forumlid.
toniclight schreef:hogervp schreef:Wouter, je krijgt een oorkonde in het café wat mij betreft. Wederom prachtige spots. Die 2CV is echt heel mooi zeg. Ik houd die biedingen wel evne in de gaten, ben wel benieuwd wat ze moet opbrengen.
Patrick
Jammer dat er een 6 motor inzit. De 435cc. is toch echt wel een wezenlijk kenmerk van deze 2cv. Verder mis ik het echte gaspedaal.
Nostalgie voor mij. Zie dat deze zelfs nog de bruin kartonnen deurbekleding heeft.
Ben ook wel benieuwd wat deze op zal brengen.Jeroen
Persoonlijk zou ik er ook een 602-motor in zetten. Als je een beetje normaal met je eend wilt rijden is dat wel een heel stuk fijner.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX