Totaal aantal Berichten: 97
- Visa 14 TRS
- LN/LNA LN 0.6
- LN/LNA LNA 11E (Canelle)
- Xsara 1.4I Break
Misschien is het een optie om een 123 ignition voor een 2cv in te bouwen en al die gare franse rottroep achterwege te laten, geen gezeur met verrotte sensoren, of gammele computers??
Heb ik over nagedacht, maar dan je heb je een speciale adapter nodig om de 123-ignition op een visa motor te bouwen (verkrijgbaar bij Duckservice). Die is duur en niet heel simpel in te bouwen. Als die nu eens goedkoper wordt…
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Wat heet duur???
Op zoek gaan naar het defect en urenlang gefrustreerd raken van iets wat je niet kan vinden is mij wel 150 euro waard hoor, bovendien, zo`n 123-ding is veel bedrijfszekerder en eenvoudiger dan waar we nu mee rondkarren…
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
- Visa 14 TRS
- LN/LNA LN 0.6
- Xsara 1.4I Break
123-ignition is z’n prijs wel waard.., maar die speciale adapter voor op een visa-motor (die je er bij moet kopen) was, de laatste keer dat ik keek, zo’n 300 euri’s! En dan is het ook nog een heel gedonder om ‘m d’r in te sleutelen. Ik kan ‘m nu trouwens niet meer op het Internet vinden. Anders moet ik nog maar ‘es met Duckservice bellen.
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Misschien heeft een forumlid nog wel iets liggen??
Wie meldt zich???
(ps, die van mij staat te koop, dus ik (ga/hoef) niet meer te investeren…)
- Visa 14 TRS
- LN/LNA LN 0.6
- Xsara 1.4I Break
Hey, GOED NIEUWS! Heeft ff geduurd, maar nu kun je weer tuffen?
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Kortom, je wordt er niet gelukkiger van, die computer-sensor ellende…
Er komt een tijd dat geen enkele visa/lna met deze achterhaalde ducellier (of zo) troep rijdt…
Proficiat!
Misschien ff een domme vraag, maar ik hoor vooral over eendjes (2-pitters) die 123 gebruiken. Kan zoiets ook op een 11RE (4-pitter) blok en/of is dat nodig? Mijn Prutteltje houdt namelijk geregeld in als ik gas geef en ik heb geen idee waar dat mee te maken heeft.
Groet, Peter!
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 840
- Dyane 6 Commerciale
dat probleem is op te lossen door een nieuw benzinepompje te monteren is mijn ervaring. het veertje dat het membraam bedient wil op den duur verslijten, waardoor de opbrengst bij acceleratie drastisch kleiner wordt..
kijk eens op partsbase.nl daar staan alle mechanische delen.