Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
BX19trs schreef:Ik wil even klagen dat na heel hard polijsten en poetsen meer dan 3/4 er nog redelijk zichtbaar in zit
Deze week de machine er maar even op, kijken wat het resultaat is.
Prijsverlaging, tsjah, hij heeft nu een kras en hij moet toch echt eens een nieuw baasje krijgen, ik betaal me scheel aan benzine…
Emiel
ZOOO!!
Wat zonde van zo’n mooie Chic!!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
garagestmarien schreef:heel veel sterkte
ik wil even klagen over het feit, dat het huis naast ons te koop staat en voor die prijs waarschijnlijk tamelijk snel verkocht zal zijn.
ik wil helemaal geen buren.
Voor zo’n bedrag kun je er inderdaad op wachten dat ie zo verkocht is.
Koop je hier een ruime garage box voor.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
garagestmarien schreef:heel veel sterkte
ik wil even klagen over het feit, dat het huis naast ons te koop staat en voor die prijs waarschijnlijk tamelijk snel verkocht zal zijn.
ik wil helemaal geen buren.
Wat een huis, en die prijs Voor die prijs kan je in onze flat net 2 garageboxen kopen die zo klein zijn, dat je niet eens de linker- en rechterdeur van je auto tegelijk open kan zetten
Wil iemand voor mij die tekst bij het huis eens vertalen? In grote lijnen kom ik eruit, maar helemaal snappen doe ik het niet.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
ik ga het niet voor je vertalen, maar kan je gewoon vertellen hoe het huis is. in de tekst zie je al ‘dans son jus’. meer is het ook niet. beneden heb je twee kleine ruimten, daarachter een grote keuken met een deur naar de tuin en een soort bijkeuken ernaast. ook redelijk groot.
boven zijn twee slaapkamers en daaroverheen een zolder. er is geen wc of badkamer. de garage ernaast is als smidse gebruikt en is redelijk van afmeting. de tuin is voor nederlandse begrippen van een redelijk formaat met midden in een grote loods/garage. twee delen zijn af te sluiten, één deel is open. achter de loods nog een stuk tuin dat wij willen hebben.
het huis behoeft een volledige restauratie en update. het geheel is in onze ogen te klein voor een gezin en misschien zelfs te klein voor een stel. het zou een ideale vakantiewoning zijn. daarvoor is genoeg ruimte. de buren zijn vriendelijke, citroënminnende mensen (wij dus) en aan de andere kant heb je een garagebedrijf (weer wij dus).
ik denk dat de prijs goed is voor dit geheel. zeker niet te duur, maar ook niet te goedkoop. maar het vraagt nog wel wat werk.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
als je meer wilt weten, pb maar even.
Xsara Coupe schreef:Vanavond is 1 van onze honden overleden…
Rust zacht Roxy…Xsara Coupe
sterkte
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
nog steeds spierpijn van het losdraaien van de olieplug tijdens de Xsarabreaksloop…
Totaal aantal Berichten: 114
- Xsara Picasso 1.6i 16v Image
ieksEmmu schreef:nog steeds spierpijn van het losdraaien van de olieplug tijdens de Xsarabreaksloop…
weet je zeker dat het de olieplug was en niet de bakolieplug
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Knuffie_nl schreef:ieksEmmu schreef:nog steeds spierpijn van het losdraaien van de olieplug tijdens de Xsarabreaksloop…
weet je zeker dat het de olieplug was en niet de bakolieplug
heb gewoon alle pluggen die iek tegenkwam losgeschroefd
Vandaag 1e dag werken na de vakantie. Niets over te klagen. Wel dat ik in de pauze een telefoontje kreeg. Ik was namelijk een afspraak vergeten. Ik had vanmorgen in het MCL (ziekenhuis) moeten staan. Is nu verzet naar de 24e. Woensdag moet ik ook naar het ziekenhuis (UMCG). Ik vrees dat ik dit jaar en persoonlijk record ga zetten in ziekenhuis bezoeken :’(
Schijt aan originaliteit.
Vrouwen!! (ik zeg verder niks meer).
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
HAHAHA!! Nee, ik weet genoeg
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
mpostma schreef:Vrouwen!! (ik zeg verder niks meer).
En ik dacht dat ik reden tot klagen had !
Schijt aan originaliteit.
mpostma schreef:Vrouwen!! (ik zeg verder niks meer).
....och…
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
sta je dan ‘s avonds op station utrecht