Jdt schreef:karel schreef:- Achtergordels gemonteerd; kun je tenminste eens legaal iemand meenemen.
Nou er is een wet die zegt dat je voor (ik dacht) ‘89 geen achtergordels verplicht in de auto moet hebben, dus niks illegaals aan om iemand dan te vervoeren op de achterbank hoor
Je eigen kinderen mag je dan niet meer vervoeren. Andermans kinderen overigens weer wel…......
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
karel schreef:de LHM moet ook nog (maar ik ben tijdelijk even door mijn voorraad heen)
Diegene die jou LHM opgemaakt heeft, heeft het magazijn reeds opdracht gegeven 5 liter naar je op te sturen.
Test
stoterstangen90 schreef:Jdt schreef:karel schreef:- Achtergordels gemonteerd; kun je tenminste eens legaal iemand meenemen.
Nou er is een wet die zegt dat je voor (ik dacht) ‘89 geen achtergordels verplicht in de auto moet hebben, dus niks illegaals aan om iemand dan te vervoeren op de achterbank hoor
Je eigen kinderen mag je dan niet meer vervoeren. Andermans kinderen overigens weer wel…......
ach so, weer lekker vaag dus
Jdt schreef:stoterstangen90 schreef:Jdt schreef:karel schreef:- Achtergordels gemonteerd; kun je tenminste eens legaal iemand meenemen.
Nou er is een wet die zegt dat je voor (ik dacht) ‘89 geen achtergordels verplicht in de auto moet hebben, dus niks illegaals aan om iemand dan te vervoeren op de achterbank hoor
Je eigen kinderen mag je dan niet meer vervoeren. Andermans kinderen overigens weer wel…......
ach so, weer lekker vaag dus
Ja, en ik heb niet eens kinderen.
Test
Thijsvandebles schreef:Jdt schreef:stoterstangen90 schreef:Jdt schreef:karel schreef:- Achtergordels gemonteerd; kun je tenminste eens legaal iemand meenemen.
Nou er is een wet die zegt dat je voor (ik dacht) ‘89 geen achtergordels verplicht in de auto moet hebben, dus niks illegaals aan om iemand dan te vervoeren op de achterbank hoor
Je eigen kinderen mag je dan niet meer vervoeren. Andermans kinderen overigens weer wel…......
ach so, weer lekker vaag dus
Ja, en ik heb niet eens kinderen.
Ai, anders had ik die van jou alvast wel kunnen vervoeren, maar die van mijzelf niet. Nah, er zitten gordels in dus nu maakt het niet meer uit…
Ich bin ein Breaker
Vandaag heb ik een kleine octopus besteld en een O-ring voor om de verdeler.
De bocht in de retourleiding van de drukregelaar ziet er namelijk “zeer authentiek” uit, met heuse scheuren (zulk dik haar heb ik niet) en tussen de verdeler en de kop lekt wat olie. Dat kan vlgs mij alleen maar de O-ring zijn.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:Vandaag heb ik een kleine octopus besteld en een O-ring voor om de verdeler.
De bocht in de retourleiding van de drukregelaar ziet er namelijk “zeer authentiek” uit, met heuse scheuren (zulk dik haar heb ik niet) en tussen de verdeler en de kop lekt wat olie. Dat kan vlgs mij alleen maar de O-ring zijn.
Vandaag bij de dealer opgehaald en even 103 eur af mogen tikken, het leeuwendeel voor de kleine octopus uiteraard. Daarmee onbetwist het duurste dode zeebeest wat ik ooit gekocht heb….
Wat wel boeiend is, is dat dit spul een recentere productiedatum lijkt te hebben dan wat ik eerder tegenkwam. Ik kan het niet direct tot een jaartal herleiden helaas.
Ook vandaag een nieuw linker knipperlicht besteld (bij een particulier); dus binnenkort kijkt trashje weer helder uit zijn oogjes!
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
goed bezig karel
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
En dat is een echte type 1/2 octopus met stuurbekrachtiging? Want de latere type 2/3 had weer een subtiel verschil met de retouraansluiting van de stuurservo.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
dat daar verschil in zat wist ik niet maar nu wel weer
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
mpostma schreef:En dat is een echte type 1/2 octopus met stuurbekrachtiging? Want de latere type 2/3 had weer een subtiel verschil met de retouraansluiting van de stuurservo.
Gelukkig heeft mijn 16trs niet de optionele stuurbekrachtiging, dus heb ik de gewone octopus.
De 2/3 met SB heeft idd een kleine octopus met 3 ipv 2 zij-uitgangen. Zoeentje heeft Chinco’s 16tri break bijvoorbeeld.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:Gelukkig heeft mijn 16trs niet de optionele stuurbekrachtiging, dus heb ik de gewone octopus.
De 2/3 met SB heeft idd een kleine octopus met 3 ipv 2 zij-uitgangen. Zoeentje heeft Chinco’s 16tri break bijvoorbeeld.
Ehm, ik weet het allemaal niet meer, ik weet alleen dat ik een ...-octopus heb met ijzeren pijpjes voor het verdeelblok. Mijne is ook gemaakt in 1986, dus hoogstwaarschijnlijk een type 1 octopus. Ik heb wel meer vreemde dingen (lijkend op type 1) gevonden.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Chinco schreef:
Ehm, ik weet het allemaal niet meer, ik weet alleen dat ik een ...-octopus heb met ijzeren pijpjes voor het verdeelblok. Mijne is ook gemaakt in 1986, dus hoogstwaarschijnlijk een type 1 octopus. Ik heb wel meer vreemde dingen (lijkend op type 1) gevonden.
Ik ben trouwens nog steeds benieuwd naar die halfautomaat in je BX. Ik heb het nog nooit gezien namelijk. Kom je ermee naar Raamsdonkerveer 30 september?
Eveneens ben ik tevens ook.
Mag het nog ff, Karel, in jouw draadje? ops:
De halfautomaat is een rotding om mee te rijden als je een gezonde voet hebt en een iets minder gezonde arm. Dus OF het wordt een automaat of iig de halfautomaat gaat eruit. Er komt dan een gewone schakelbak onder van bv een turbodiesel ivm de vele toeren die het ding nu draait (met bijbehorend hoog verbruik, 1 : 11,9 ).
Edit: de dertigste ben ik er niet, het is nl op zondag EN we hebben hier thuis “andere prio’s”. . .
En nu is ie weer van mij!
Wie weet hoe de bruine ruitjes uit de C-stijl gehaald kunnen worden. En dan wel met de bedoeling deze heel te houden.
Met de dichte polyesterpanelen heb ik de ervaring dat ze muuuuurvast zitten. Is dat bij die ruitjes net zo erg?
Ich bin ein Breaker