Beste forummers,
Ik heb een verzoek gekregen tot organisatie van een nieuw Rondje Zwarte Zee (RZZ) en daarom wil ik graag o.a. via dit forum vaststellen of er genoeg animo onder DS-minnend Nederland (en omstreken) bestaat om dit evenement opnieuw te kunnen gaan organiseren.
Mocht ‘t er van komen, dan is de periode vanaf half juni tot begin augustus de beste tijd om de reis hierheen te maken.
Reacties welkom hier of rechtstreeks naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Groeten,
Fem
Als ik de restauratie van het chassis en de techniek van m’n ID dan klaar heb (streven begin zomer 2008), dan lijkt me dat super. Zo niet, dan is een CX Ambulance vast ook wel welkom.
Mij lijkt het iig erg leuk! De afgelopen keer had ik ook al graag mee gewild, maar ik kan me maar moeilijk scheiden van m’n werk en heb toen 2 projecten voorrang gegeven….
Animal triste post coitum
eeehhh ik kijk het even aan maar zeg geen nee ...dus weer op de potentiele reserve lijst maar weer ops:
Dag Sjaak,
- Reisduur van NL naar GEO: 7 dagen.
- Financieel: 4.700 km x 2 aan benzine of gas, camping of hotel + eten/drinken naar en van GEO (14 dagen), verblijf in GEO (7-10 dagen)kost ongeveer 60 USD aan hotelkosten per dag + 20 USD per dag aan eten en drinken. En dan uiteraard de extra’s als souvenirs etc. Kosten voor GEO gids/DS-monteur: 500 USD + benzine, eten en evt. hotelovernachtingen, te verdelen onder de deelnemers. Aansprakelijkheidsverzekering kan hier ter plaatse gesloten worden.
- Wat doet ‘t met je DS? Wegen die gereden gaan worden in GEO zijn redelijk tot goed, maar uiteraard dient je DS wel in goede conditie te zijn voordat je vertrekt.
Ik raad je aan voor technische en alle andere info om contact op te nemen met Ton Groot Koerkamp (co-organisator van RZZ 2006) of één van de andere deelnemers, waarvan de gegevens op de RZZ website staan. Die kunnen je veel beter informeren dan ikzelf.
Groeten,
Fem
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Goh we wilden op eigen houtje met de eend tond het zwarte meer rijden, ik wist niet dat daar georganiseerde tochten voor waren.
Hallo Fem,
Ik zou erg graag meegaan, maar denk dat een rzz niet te combineren is met het laten bekleden van mijn interieur omdat er gewoon niet voldoende tijd voor is. Ik denk dat ik Marga en Philip van DS/ID Autobekleding in Uitgeest eens ga bellen voor een offerte, zou dan onbezorgd aan de reis kunnen beginnen. Mijn eerste neus ID19 zal deze komende winter klaar moeten zijn na een grondige revisie incl. ombouw naar LHM dus de auto moet de reis aankunnen.
We zullen het allemaal wel even moeten aanzien denk ik, het is toch leuker met een groep te gaan, of niet?
Gr. Alexander
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Ik ga mee. Lijkt me een mooi avontuur.
Routenet.nl:
Van KAMPEN
Naar T’bilisì
Afstand 3895,4 km.
Reisduur 47:57 uur
In twee dagen heen rijden moet dus makkelijk kunnen…
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Hallo Alexander,
Ik denk dat je gelijk hebt wb de tijdskwestie. In ieder geval zou ‘t tof zijn als je de rit mee kunt maken met je eerste neus! Het is inderdaad veel leuker om samen met anderen te rijden en ook handiger als je eens onverhoopt pech mocht krijgen.
Rob, hartstikke leuk dat je mee wilt! We zullen afwachten hoe e.e.a. zich verder ontwikkelt en of er genoeg uiteindelijke deelnemers zullen zijn, maar hopelijk kan ‘t allemaal doorgaan.
En Serge: ja hoor, je CX Ambulance mag ook mee!
Groeten,
Fem
Leuk, daar zal ze blij mee zijn
Animal triste post coitum