Afgelopen zondag heb ik een schade Gs opgehaald uit belgie en dat was wel een beetje een gok, omdat ik hem eigenlijk blind gekocht had.
Mijn dagelijkse Gs break had ik namelijk binnen een dag verkocht, dit omdat ik niet nog meer gs’en wil (het wordt anders gewoon te gek en teveel.)
Ondanks dat de Gs een flinke voorschade heeft, ziet hij er gewoon erg mooi en strak uit. Alles is gaaf, op het accuplaatje en wat plekjes op deuren na. Ben al begonnen met het demonteren van het front en wat er vervangen moet worden is niet mis. Koplampen, knipperlichten, gril, koplampframe, koelbeplating, ventilator, keienvanger, zijschermen de motorkap en bumper Het voordeel is dat ik alles heb liggen, ook de biodelampen en de grijze gril en gelukkig is de voorkant niet krom of ontzet en daar ben ik al erg blij mee. Een afspraak met de spuiter is al gemaakt. Ook de motor gaat eruit om droog te leggen want ze lekt als de ziekte bij de retour pijpjes. Dus voorlopig nog genoeg te doen, maar dan hebben we ook weer een hele mooie Gs met gaaf rood stoffen interieur. Foto’s post ik morgen .
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
is het de witte gs :
verder suc6 met het opknappen
Ja het is die witte Gs Break Waar ik meteen verliefd op ben geworden
ook het rode interieur is geweldig.
Maar voorlopig nog even lekker en enthousiast sleutelen
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Wow, gefeliciteerd! Ik heb ook zitten wegdromen bij die mooie witte dame. En de combinatie met het rode interieur was erg mooi!
Op zich valt de schade dus gewoon mee hé! Ik had al zo’n vermoeden toen ik de foto’s zag. Ik wens je veel succes met opknappen, ga je foto’s plaatsen van de operatie?
Liever schade dan rot
Ben erg nieuwschierig naar de foto’s. Zowel van voor als na de reparatie
Gefeliciteerd met je aankoop !
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
patje74 schreef:Ik wens je veel succes met opknappen, ga je foto’s plaatsen van de operatie?
Ha het draadje is er. Ik ben in de gelukkige omstandigheid om de foto’s te mogen ontavangen en ga ze dan ook meteen plaatsen. Ik zal dadelijk even de mailbox nalopen.
En ja, wat is die gaaf hè, met rood interieur! Dat is zo:
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Oke patrick en patje fotós zijn verstuurd
En inderdaad beter schade dan rot wat tot nu toe erg meevalt
alleen wat erg pijn doet is dat de keienvanger onherstelbaar beschadigd is geraakt en die was nog zo gaaf Maar we hebben alles liggen
dat scheelt al een hoop zoekwerk en kan meteen beginnen al het vervangende plaatwerk heeft er al opgezeten dus daar geen problemen mee na het spuiten. Alleen de andere keienvanger moet ik aanpassen past wel alleen sommige bevestigings punten zijn net even anders dan latere modellen maar ook dit is geen probleem en kan makkelijk aangepast worden ook de motor en bak gaan eruit is op zich ook niet zo veel werk meer met een gedemonteerde voorkant
Hou jullie op de hoogte
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Dat zijn goede geluiden! Maar je bent er dus wel weer even mee zoet. Volgens mij droom jij GS’sen en kan je ze blindelings uit elkaar en in elkaar zetten.
Ik wacht de foto’s even af, ik heb ze op dit moment nog niet binnen gehad.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Hoi patrick heb jij toevallig twee emailadressen?
heb voor de zekerheid de foto’s nog een keer gemaild.
Ja ik kan Gssen wel dromen letterlijk en figuurlijk en mijn wederhelft
word wel eens knettergek van mijn geouwehoer over Gssen en citroen
Zucht het is ook niet makkelijk leven met citrofillie
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
citrospeeds schreef:Hoi patrick heb jij toevallig twee emailadressen?
heb voor de zekerheid de foto’s nog een keer gemaild.
Ja ik kan Gssen wel dromen letterlijk en figuurlijk en mijn wederhelft
word wel eens knettergek van mijn geouwehoer over Gssen en citroen
Zucht het is ook niet makkelijk leven met citrofillie
Ik heb meerder adressen inderdaad en wellicht geeft dat ene adres een probleem nu. Heel vervelend, maar ik heb je net even gemaild met een alternatief adres, dat moet zeker werken.
Excuus hiervoor!
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Doe ze anders maar naar patrick[at]citrofiel.net
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
patje74 schreef:Doe ze anders maar naar patrick[at]citrofiel.net
Ik heb ze binnen! En middels aan het uploaden op mijn flickr account, zie de www button hieronder!!
Mooi is ze!! De schade, ach daar kijk je gewoon langs….
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Mooi hoor! Het komt niet vaak voor dat ik zit te kwijlen bij een schadewagen! Maar het valt mij reuze mee.
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Ik vind het een zeer mooie auto..
En die schade kijk je zo bij langs, de rest van de auto maakt veel goed
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Hierbij wat fotomateriaal van de GS! Dat interieur is echt bijzonder!. Dennis nogmaals veel succes met de hele klus.
Zo stond ze erbij:
Even uitkleden:
Prachtig!
Smul!!
Patrick
Wat is het verhaal achter de GS ? Was hij van een liefhebber (wegens het ontbreken van roest) ofzo ? En waar is hij tegenaan gestuiterd ? En met welke snelheid ?
Schijt aan originaliteit.