Op dit forum wordt gesproken over een werkplaatshandboek voor de C35. Ik ben sinds kort trotse bezitter van zo’n voiture en heb hier belangstelling voor. Staat dit ergens online.
hoi, ik ben sinds juni in het bezit van een c35 ld uit ‘83 waarvan de motor in de soep gelopen is (twee weken terug).
Ik ben dan ook erg benieuwd of er ondertussen al een werkplaatshandboek te vinden is via internet?
Totaal aantal Berichten: 2528
- C35 Hilton XLS
werkplaatshandboek
ik heb momenteel een werkplaats handboek in bruikleen.
echter ik heb een aantal boeken w.o ook het werkplaats handboek gekocht ik denk dat ik ze komende week ga ophalen. ik ben dan toch in de buurt (belgie)
je mag ze van me inscannen alleen het is een ggintisch werk.
je kunt ook het onderdeel aangeven zoals bv de carrosserie zodat ik dat hoofd stuk aan je laat toekomen misschien een idee.
ik zit trouwens te wachten op wat meer animo om voor de c35 iets centraals op te zetten ivm ervaringen onderdelen etc.
groet
George
Citroen c32 Hilton XLS
hoi George,
Klinkt goed, aangezien ik waarschijnlijk het hele blok eronder vandaan moet halen en dan gelijk alles goed aan wil pakken is het denk ik het beste als ik alles inscan. Ik heb alleen geen enkel idee over hoeveel pagina’s dit gaat?
Volgens mij zijn er ook machines die een boek in kunnen scannen, als dit een beetje betaalbaar is zou dat mischien een goede oplossing zijn? Kan het gelijk online voor alle c35 beziters. Ik zal daar wel eens naar zoeken.
Ik hoor het graag van je,
Wouter
Hallo , ik heb nog wel een onderdelenboek van de C35 over.
contact ff offline,
gr
Harry Martens
hoi george,
Heb je de nieuwe boeken al opgehaald in Belgie? Ik heb verder nog geen werkplaatshandboek gevonden.
Ik hoor het graag,
Wouter
Totaal aantal Berichten: 2528
- C35 Hilton XLS
c35
ik heb er wel oren naar
alleen ik hoop dat andere c35 rijders daar ook in geinteresseerd in zijn.
kom maar eens met een leuk voorstel
george
058-8448745
Citroen c32 Hilton XLS
Het idee voor een club was al eens voorzichtig geopperd, helaas is er tot heden nog niet veel van terecht gekomen.
Denk dat er te weinig C35/242 rijders zijn om een echte club van de grond te krijgen, wel kunnen we de koppen bij elkaar steken om zo wat onderdelen te laten rouleren.
Ben zelf in het bezit van een aardige partij nieuwe onderdelen.
Ajeto!!!
op marktplaats.nl staat een citroen C35, werkplaatsboek te koop,
dit ter info, mvg - Hans, le belge
mike schreef:Het idee voor een club was al eens voorzichtig geopperd, helaas is er tot heden nog niet veel van terecht gekomen.
Denk dat er te weinig C35/242 rijders zijn om een echte club van de grond te krijgen, wel kunnen we de koppen bij elkaar steken om zo wat onderdelen te laten rouleren.
Ben zelf in het bezit van een aardige partij nieuwe onderdelen.
Hoi Mike ,
Heb je nog plaatwerk voor de C35 liggen?
Groetjes Peter
Totaal aantal Berichten: 217
- XM Turbo Musketier
- GS/GSA Pallas
- C4 (2004-heden) Coupe 2.0 HDI FAP VTS
als we een club van C35 of fiat 242 willen starten is het een goed begin om een keer met zijn allen afte spreken evt met desbetreffende voertuig (meeting) hiermee kunnen een stuk meer motivatie wekken en zal er waarschijnlijk meer belangstelling zijn.
voorstel: voorjaar 2008?
zo heb ik al jaren een man op mijn MSN die in een fiat242 met orginele opbouw rond rijd! die is zeker geintresseeerd.
dus met een advertentie tje hier en daar zal er zeker wel belangstelling zijn. een forumpje met een paar polls
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Totaal aantal Berichten: 217
- XM Turbo Musketier
- GS/GSA Pallas
- C4 (2004-heden) Coupe 2.0 HDI FAP VTS
Hoi Mike ,
Heb je nog plaatwerk voor de C35 liggen?
Groetjes Peter
goede plaatwerk is tegenwoordig schaars mijn c35 was daarom ook schandalig dicht gelast en geplamuurd.
nu alleen nog tijd vinden om de koets tip top in orde te maken
Totaal aantal Berichten: 3194
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
pfoeh wat een werk, maar hier kan je heel veel mensen blij mee maken. PM is onderweg…
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Dag Boer Piet,
Iets zegt me dat je niet heel vaak op dit forum komt en er ook niet heel handig in bent. Maar mocht je nog steeds het werkplaatshandboek zoeken, kijk dan eens in dit topic http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/206661/.
De start van dit item kwam ooit van mij, het werkplaatshandboek heb ik nog niet kunnen vinden . Mijn oude bus rijdt nog altijd, niet altijd zonder problemen, vandaar dat ik nog steeds op zoek ben naar het werkplaatshandboek. Wie kan mij helpen?