Kloteweer! De hele dag droog (zelfs mooi zonnig): nu aan het eind van de middag betrekt het en begint het te regenen. En ik wilde zo graag weer eens nightskaten. Ik vond dat het fysiek wel weer moest kunnen (had mijn enkel verstuikt) maar nu laat het weer het niet toe.
STOM
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
wat maakt een beetje regen nou uit?
kom je lekker hier skaten, hier schijnt de zon. volop.
nog even niet regenen want moet nog een paar beschermkapjes terugplaatsen op de Berlingo
eerst bord leeg eten
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
garagestmarien schreef:wat maakt een beetje regen nou uit?
kom je lekker hier skaten, hier schijnt de zon. volop.
Met nat wegdek wordt de nightskate afgelast. Te veel kans op valpartijen. Regen is ook niet echt goed voor de lagers van de wielen (kunnen er vaak slecht tegen).
mssl schreef:mpostma schreef:garagestmarien schreef:wat maakt een beetje regen nou uit?
kom je lekker hier skaten, hier schijnt de zon. volop.Met nat wegdek wordt de nightskate afgelast. Te veel kans op valpartijen. Regen is ook niet echt goed voor de lagers van de wielen (kunnen er vaak slecht tegen).
Nog steeds actief aan het skaten Marten! Leuk man
Nou niet dus met dit klote weer en dankzij een verstuikte enkel weken hiervoor ook al niet… en daar baal ik van want ik vind het harstikke leuk.
pink gekneusd
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
mpostma schreef:Kloteweer! De hele dag droog (zelfs mooi zonnig): nu aan het eind van de middag betrekt het en begint het te regenen. En ik wilde zo graag weer eens nightskaten. Ik vond dat het fysiek wel weer moest kunnen (had mijn enkel verstuikt) maar nu laat het weer het niet toe.
STOM
maar hierdoor kregen we je wel aan de telefoon gisteravond en kon jij de cafévrienden en vriendinnen weer updaten. JC heeft gelijk, elk nadeel hep zijn voordeel.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zucht, ik wil even klagen dat die kut-BX wéér stuk is.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Zucht, ik wil even klagen dat die kut-BX wéér stuk is.
Dacht op z’n minst dat er een zuiger door de voorruit was gekomen ofzo… Koplampglaasje los valt toch wel mee? paar euri’s kit ertussen en je hebt nog nooit zo’n dichte koplamp gehad!
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
SDVB 3-0 kansloos verloren
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
voge schreef:XBXG schreef:Zucht, ik wil even klagen dat die kut-BX wéér stuk is.
Dacht op z’n minst dat er een zuiger door de voorruit was gekomen ofzo… Koplampglaasje los valt toch wel mee? paar euri’s kit ertussen en je hebt nog nooit zo’n dichte koplamp gehad!
Zo erg is het ook weer niet, maar met al het gezeik van de afgelopen weken, kan dít er ook wel weer bij.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ach ja….
gewoon bezigheidstherapie. En je hebt nog het voordeel dat t glas schijnbaar nog heel was. Soms vallen ze ook kapot.
Ik wil even klagen dat het belachelijk druk was op de weg vanaf het Zuiden.
Ik kom hier rees even klagen dat ik er morgen op een hierna te noemen rottijd uitmoet, namelijk 4 uur !!
Ben dan wel op tijd weer vrij, maar ja….Ik begin liever om 9 uur ofzo
Test
Colin McRae (ex-Citroën-WRC-rijder) is gisteren omgekomen bij een heli-crash…....
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Nou weer met de GS verder gegaan (bak assembleren). Heb ik een diff-as keerring gemold bij montage. Fraai is dat: kan ik weer een nieuwe zien te scoren :S