Hallo iedereen,
Een tijdje geleden hield mijn hele dashboard verlichting ineens op met werken, alle andere lampjes en functies in mijn auto blijven het wel gewoon doen. Ik heb de zekeringen al na gelopen, maar ik kan het nog niet vinden.
Heeft hier iemand een tip voordat ik het console open ga maken. Het gaat hier om een XM 2.0i uit ‘92.
Zolang ik wielen heb, rij ik!
Begin eens met de rheostaat los te maken en te reinigen en/of vervangen. Je weet wel, dat draaiwieltje om de helderheid van de verlichting te regelen.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
wat een luxe woord! is dat niet gewoon een dimmertje? dat idee heb ik ook, meestal zit het ‘m daarin. althans, bij cx was dat al zo, ik zie niet dat dat bij xm anders is.
Ik heb de dimschakelaar uit mijn auto gewipt en zag inderdaad dat hij lelijk verschroeid was op een aantal plaatsen. Dit weekend wel even naar de sloop en kijken of ik er daar 1 vind.
Zolang ik wielen heb, rij ik!
Heb er anders wel eentje voor je. Ga volgende week een V6 demonteren. Zit er vast nog een in.
Groet,
Hans
Met de C5 Airscross is de score Mercedes vs Citroën nu 8-8
volgens mij heeft citroen maar één soort van die dingen gemaakt. De rheostaat van een BX lijkt namelijk verdacht veel op die van een XM