Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
XBXG schreef:Oudelut, je hebt PB. Ik heb liever een goede koplamp dan dat ik met kit aan de gang moet.
Een “goede” koplamp zit ook met kit in elkaar! Alleen zit zo’n “goede” al tijden zo inelkaar, waardoor hij los kan komen. Verse kit er tussen en je koplamp is beter dan zo’n “goede”.
Daarbij komt dat sicaflex ontzettend sterk is. Men lijmt er o.a. scheepsramen mee. Geloof mij, dat zit als een huis. (ja, ik spreek uit ervaring.)
Ik ben morgen toch in Brabant, dus dan rijd ik wel even langs Oudelut.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Altijd goed om te weten hoe graag iemand zo’n ding wil hebben als je de prijs nog moet vaststellen…!
( Bwhoehahahahaha! )
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Wout, ze hebben wel gelijk hoor! Kit wegpeuteren en nieuwe kit erin en je koplamp is beter dan een andere tweedehandse. . .
Het blijft echter jouw keus.
Als het glas er toch af ligt, zou ik het gelijk ff in de vaatwasser mikken.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Wouter, kom je op de 30e naar Raamsdonksveer ?
Schijt aan originaliteit.
Chinco schreef:Wout, ze hebben wel gelijk hoor! Kit wegpeuteren en nieuwe kit erin en je koplamp is beter dan een andere tweedehandse. . .
Het blijft echter jouw keus.
Maar als je een andere 2e hands lamp neemt hou je een mooie fruitschaal over. Design
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Hé Wout, het valt af en toe niet mee met die BX’en van je. maar het “commentaar” moet je toch wel weer goed doen. Wat een hulpvaardigheid niet.
Komt best weer goed.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
ik heb er ook wel eens gwoon een gekit hoor!
no problemo en hij zit nog steeds (in m’n oude 16trs)
oudelut schreef:Altijd goed om te weten hoe graag iemand zo’n ding wil hebben als je de prijs nog moet vaststellen…!
( Bwhoehahahahaha! )
Toevoeging omdat Wout mogelijk de ernst niet goed in kon schatten:
Immers, ik zei een post eerder al een keer:
oudelut schreef:Inderdaad even vastkitten…! Maar mocht je toevallig toch naar Molenschot rijden, kun je in Breda wel een koplampje komen scoren, hoor! Mocht ik dan een keer de pech hebben meld ik me wel weer bij jou?!
Leek mij duidelijk genoeg, toch?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Bedankt voor de reacties tot zo ver.
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk weer een glas voor m’n gele H4-lampje hebben. Het toeval wil dat ik morgen de hele dag in Brabant ben. Morgen is het zondag, dus dan zal er nergens kit te vinden zijn. Omdat ik dan toch in de buurt ben van Breda, is de optie om bij Oudelut langs te gaan wel de makkelijkste.
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Bedankt voor de reacties tot zo ver.
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk weer een glas voor m’n gele H4-lampje hebben. Het toeval wil dat ik morgen de hele dag in Brabant ben. Morgen is het zondag, dus dan zal er nergens kit te vinden zijn. Omdat ik dan toch in de buurt ben van Breda, is de optie om bij Oudelut langs te gaan wel de makkelijkste.
je hebt toch ook die automaat nog staan. Kun je toch ook een koplamp uithalen?
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:je hebt toch ook die automaat nog staan. Kun je toch ook een koplamp uithalen?
Pytrik! Wat ben JIJ wakker!
Pff, toch niet zo wakker als ik dacht, want dat is inderdaad waar.
Hihi, Pytrick is niet zo wakker als Chinco dacht.
Indien daar inderdaad nog goede koplampen in zaten, had ik het niet eens gepost dat ik op zoek was.
Ami 8 Club (1970)