Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Matthijs2006 schreef:Patje, hoe kwam je deze BX op het spoor?
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
timelezz schreef:Mooie BX!
Mijne kwam ook bij een oud vrouwtje vandaan met ong dezelfde km’s, alleen in nog iets betere staat
Heb je meer foto’s? Da’s ook een mooi kleurtje. Maar ik zie een zwarte band onder aan de BX, dat heeft die van Patrick niet en dat heeft echt iets chique’s. Althans, mijn beschieden mening hoor.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Heb je meer foto’s? Da’s ook een mooi kleurtje. Maar ik zie een zwarte band onder aan de BX, dat heeft die van Patrick niet en dat heeft echt iets chique’s. Althans, mijn beschieden mening hoor.
Ja als dat in de kleur van de rest van de auto is, is idd wel mooi.
Bij die van mij was het al zwart, hoort dat orgineel meegespoten te zijn met de rest van de auto?
Hieronder staan nog wat foto’s, mocht je er meer willen zien heb ik er nog wel wat op mn pc
- Ami Super
bartus schreef:Hahahah geweldig die laatste!! Mat het 1e filmpje op mijn hyves? Dan zet ik erbij, prachtig 1400 cctje, snorrend bix motertje
Zet het er maar bij hoor. Plaats jij dan weer een linkje hier??
Patrick H.
edit @timelezz: kwijl kwijl wast is die mooi zeg, dat bruine dash en de lichtbruine bekleding maken het af. geweldig!
Heel zuinig op zijn hè, en als die weggaat: PB’en maar.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Wat een mooi verhaal heren. Zou zomaar een thema van een Bob Evers-boek kunnen zijn.
Zoevend snelde de Xantia over het bospad. Arie Roos zat achterin te smikkelen, terwijl Bob zich te goed deed aan een rauwkostsalade. Ze raakten bijna de bestuurder van de rode Volvo uit het zicht, maar door de stuurmanskunsten van Jan Prins wisten ze toch een oogje te houden op de snelheidsduivel. Groot was de beloning die hen te wachten stond: een spiksplinternieuwe Citroën BX, die volgens het geheime bericht dat ze ontvangen hadden jarenlang stil had gestaan in de garage van een oudere dame. Hadden ze daar even prijs!
PS elke keer als ik dat lachje hoor moet ik heel hard meelachen.
Ik wil spontaan weer beginnen met de bob evers serie
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
- Ami Super
mkatgert schreef:Wat een mooi verhaal heren. Zou zomaar een thema van een Bob Evers-boek kunnen zijn.
Zoevend snelde de Xantia over het bospad. Arie Roos zat achterin te smikkelen, terwijl Bob zich te goed deed aan een rauwkostsalade. Ze raakten bijna de bestuurder van de rode Volvo uit het zicht, maar door de stuurmanskunsten van Jan Prins wisten ze toch een oogje te houden op de snelheidsduivel. Groot was de beloning die hen te wachten stond: een spiksplinternieuwe Citroën BX, die volgens het geheime bericht dat ze ontvangen hadden jarenlang stil had gestaan in de garage van een oudere dame. Hadden ze daar even prijs!
PS elke keer als ik dat lachje hoor moet ik heel hard meelachen.
Prachtig stukje proza Michiel!
btw, jammer dat ik niet betaald wordt per youtube view.
edit @timelezz: kwijl kwijl wast is die mooi zeg, dat bruine dash en de lichtbruine bekleding maken het af. geweldig!
Heel zuinig op zijn hè, en als die weggaat: PB’en maar.
thnx, ik doe mn best.. werk naast mn studie bij de dealer dus dat komt wel goed denk ik…
Patrick en Patrick, zoals reeds gemeld in het Café-topic: klasse!
Wat een leuke BX zeg! Eigenlijk heeft ie alles wat mijn BX niet heeft: namelijk de type 1-elementen.
Dat dashboard blijft toch het mooiste wat er ooit op een BX heeft gezeten. Ik vind het nog mooier dan dat wat er in de Digit zat!
Het ophalen van BX’en, daar weet ik alles van, maar rijdend is toch wel de leukste manier, en dan nog met een giegelende forummer ook.
De filmpjes zijn smakelijke kost.
@Patje74: Helaas heb ik geen deur voor je in de kleur Bleu Romantique. Dat is echt de enige smet op de hele auto. Naast het feit dat de linker buitenspiegel weg is natuurlijk, maar die is nog wel her en der te vinden. Wellicht dat er nog een ergens op een sloop is te vinden? Wellicht dat deze beige BX 14 in Oudehorne nog een linker spiegel heeft. Ik kan me namelijk niet meer herinneren of ik na het nemen van de foto de spiegels zelf heb meegenomen. ops: ops:
Succes met alles in ieder geval, en laat maar weten wanneer je ‘m wegdoet. Dan ga ik er eens hard over nadenken.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Leuk ding hoor!
En nou maar snel eerst olie en LHM verversen, voordat er schade ontstaat. Wat er bij mijn 16trs uit kwam na 2 jaar stilstaan was niet echt het predikaat “olie” meer waardig, en de LHM, nouja, over die suikerstroop heb ik al genoeg geschreven geloof ik…
@xbxg: ik zoek nog een rechterbuitenspiegel, zat die er nog op?
Ich bin ein Breaker
Ha ha, ik vind dat er meer van dit soort verhalen moeten verschijnen op deez forum.
@Petje47: Mooie aanwinst!
Test
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
wel even, na het zien van alle pic’s, gebaald dat ik het ding niet gespot heb… nog gave donkergrijze bumpers…... hebbu, hebbu,...
en dat zo dichtbij huis.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
karel schreef:@xbxg: ik zoek nog een rechterbuitenspiegel, zat die er nog op?
He Karel, jij de rechter en ik de linker?
En uiteraard krijgt ze nieuwe sapjes!
Bedankt voor de complimentjes!
Wat betreft de dorpel in kleur, dit viel mij gelijk op. Dat staat een stuk frisser. Iets waar ik mij bij de TRS dan ook aan stoorde. Bij de TRS is het gewoon tectyl. Als ik eens een overactieve bui heb zal ik dat er eens vanaf prutsen. Ik heb in frankrijk eens bijzonder fijne carb-reiniger gekocht waarmee je fantastisch tectyl kunt verwijderen.
Thijsvandebles schreef:@Petje47:
Hahahaha
patje74 schreef:karel schreef:@xbxg: ik zoek nog een rechterbuitenspiegel, zat die er nog op?
He Karel, jij de rechter en ik de linker?
En uiteraard krijgt ze nieuwe sapjes!
Bedankt voor de complimentjes!
Wat betreft de dorpel in kleur, dit viel mij gelijk op. Dat staat een stuk frisser. Iets waar ik mij bij de TRS dan ook aan stoorde. Bij de TRS is het gewoon tectyl. Als ik eens een overactieve bui heb zal ik dat er eens vanaf prutsen. Ik heb in frankrijk eens bijzonder fijne carb-reiniger gekocht waarmee je fantastisch tectyl kunt verwijderen.
Ik heb die man al gemaild, ik zie net pas dat ie ook knipperts heeft (li vo is wel érg dof bij mij).
Ik heb met name de beide knopjes en het stangetje nodig voor de rechter; als er wat overschiet zal ik aan je denken.
De dorpels van mijn trashje zijn origineel zwart; het hééft wél wat.
Ich bin ein Breaker