En het volgende probleem heeft zich aangediend. De bestuurdersstoel zit wat los (opnieuw vast zetten en nu met locktite) en er zit nog ergens een uitgemergelde LHM slang.
Zodra m’n skelter weg is (die staat nu achterin Criezel wegens ruimtegebrek) rop ik de hele achterkant leeg. Alles wat niets bijdragt aan de stevigheid en niet noodzakelijk is om fatsoenlijk te kunnen rijden, remmen en de verlichting te laten branden gaat er uit. Dan ga ik alles achterin zelf opnieuw inrichten. De basis voor de inrichting vormt een nog te bouwen hekwerk direct achter de voorstoelen. Want als ik nu ergens tegenaan klap, heb ik gelijk 100 kilo gereedschap en andere zooi tegen m’n stoel aan staan en vliegt de skelter via het vooruit naar buiten. Ik ga er in elk geval van uit dat een BX-stoel geen skelter van 200kg tegenhoudt als je ergens tegenaan rijdt ...
Schijt aan originaliteit.
pleur die skelter op de sloop man,, welke ......... nader te benamen persoon, rijd er nu met 200 kg dood nutteloos gewicht achter in zn auto?
tja, of je moet zo weinig vertrouwen in je criezel hebben, dat je een reserve tuut maar achterin meezeult..
mvgr wupke
Ik doe nog liever Criezel weg dan dat ik die skelter weg doe ! Ik heb jaren op die skelter gereden, met ontzetend veel plezier. Het liefst had ik hem dan ook gehouden, maar daar heb ik de ruimte niet voor. Met die reden zoek ik er op dit forum een liefhebber voor en gaat hij niet op Marktplaats/de schroothoop.
kreazyV8wuppo schreef:pleur die skelter op de sloop man,, welke ......... nader te benamen persoon, rijd er nu met 200 kg dood nutteloos gewicht achter in zn auto?
tja, of je moet zo weinig vertrouwen in je criezel hebben, dat je een reserve tuut maar achterin meezeult..
![]()
mvgr wupke
Je bent er best goed in, om andere mensen te vertellen wat ze MOETEN doen…............
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Ach joh, ik ben zo stronteigenwijs dat ik nog doe wat ik wil, als gaat heel Nederland, de koningin inclusief, op zijn hoofd staan.
Lelijke Eend schreef:Ach joh, ik ben zo stronteigenwijs dat ik nog doe wat ik wil, als gaat heel Nederland, de koningin inclusief, op zijn hoofd staan.
Das maar goed ook.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:kreazyV8wuppo schreef:pleur die skelter op de sloop man,, welke ......... nader te benamen persoon, rijd er nu met 200 kg dood nutteloos gewicht achter in zn auto?
![]()
mvgr wupke
Je bent er best goed in, om andere mensen te vertellen wat ze MOETEN doen…............
Jongens wees eens een beetje lief voor elkaar
Wuppo heeft wel een beetje gelijk, Elmer rijdt met veel te veel onnodige bagage rond, slecht voor de auto en zijn gezondheid als hij een noodstop zou moeten maken. Aan de andere kant, hij geeft zelf toe dat hij stronteigenwijs is, ik geef hem niet snel gelijk maar nu wel
Slwecht voor de auto ? Er mag 500kg in En zoveel zit er (op dit moment) echt niet in ! En morgen ook niet, overmorgen ook niet, enzovoorts.
Lelijke Eend schreef:Slwecht voor de auto ? Er mag 500kg in
En zoveel zit er (op dit moment) echt niet in ! En morgen ook niet, overmorgen ook niet, enzovoorts.
Wees jij maar lekker eigenwijs en blijf lekker rondrijden met die troep in je auto
Goed plan
hang een 2cv blokkie van 47 PK op je skelter,, heb je altijd een reserve auto bij
mvgr wupke:is weer eens wat anders dan de ANWB of route mobiel
Wat mijn skelter betreft: ik heb nog wel wat ideetjes. Maar andere dingen eerst
Dat ding is toch te koop ?
Heb je er een plaatje van, ben wel benieuwd wat dat nu is ?
LE wil niet luisteren.. ik heb hem al verteld dat hij Criezel om moet bouwen tot pick up, maardat wil hij niet.. Waarom niet? Omdat ie dan niks meer vanuit het laadruim kan pakken vanaf de voorstoel. En nu gaat hij er een hek in maken! Dus, LE, als je ineens op een nacht het geluid van een flex hort.. dan ben ik alvast begonnen om je te helpen!
En voor de persoon die beweert dat het slecht is om permenent gewicht mee te zeulen in een bestelwagen: ik geef het even door aan mn baas. Dan halen we voortaan zo nu en dan ff alle kastjes en brancards en zo uit de ambulances, dat is beter, schijnbaar.
Alexxxxx schreef:LE wil niet luisteren..
En voor de persoon die beweert dat het slecht is om permenent gewicht mee te zeulen in een bestelwagen: ik geef het even door aan mn baas. Dan halen we voortaan zo nu en dan ff alle kastjes en brancards en zo uit de ambulances, dat is beter, schijnbaar.
ik bedoel,, NUTTELOOS gewicht.. da’s wat anders waar jij op doelt !..
mvgr wupke:alsof ik me aangesproken voel hahaha