nitRon schreef:karel schreef:nitRon schreef:klopt want hij hoeft ook helemaal niet uit elkaar om hem los te maken, maar het is zoals je zelf zegt, als je de bx-en niet kent moet je ook niet posten, haha , nou, we wachten af op onze vriend, ik zeg ook alleen maar wat ik denk, en ik hou het bij de hoogteregelaar , of een veerpoot die dom doet.. goede nacht nog verder
Wat zei je nou precies dat je naar je hoofd wilde hebben?
ahahhaha
Nouja, ok, goede nacht dan maar
Ich bin ein Breaker
karel schreef:nitRon schreef:karel schreef:nitRon schreef:klopt want hij hoeft ook helemaal niet uit elkaar om hem los te maken, maar het is zoals je zelf zegt, als je de bx-en niet kent moet je ook niet posten, haha , nou, we wachten af op onze vriend, ik zeg ook alleen maar wat ik denk, en ik hou het bij de hoogteregelaar , of een veerpoot die dom doet.. goede nacht nog verder
Wat zei je nou precies dat je naar je hoofd wilde hebben?
ahahhaha
Nouja, ok, goede nacht dan maar
jupjup slaap ze!
Kom kom doe eens lief tegen elkaar.
Maar ik denk dat karel gelijk heeft. Lhm spoelen is niet duur, en makkelijk. Een specialist zal ook bij het begin beginnen, en niet de veerpoot vervangen zonder Lhm te spoelen, terwijl de LHM (bij wijze van spreken) zwart is.
Deze zal ook eerst beginnen met het systeem te spoelen.
En baat het niet (voor dit probleem), dan schaadt het ook niet.
Een defect onderdeel analyseer je door bij het begin te beginnen, en dan verder te werken. Bekijk maar eens een Faq, dit begint met bijv; krijgt het apparaat stroom?
Een veerpoot en een hoogteregelaar werken niet (naar behoren) als de lhm zwaar vervuild zijn.
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)
Mighel schreef:Kom kom doe eens lief tegen elkaar.
Maar ik denk dat karel gelijk heeft. Lhm spoelen is niet duur, en makkelijk. Een specialist zal ook bij het begin beginnen, en niet de veerpoot vervangen zonder Lhm te spoelen, terwijl de LHM (bij wijze van spreken) zwart is.
Deze zal ook eerst beginnen met het systeem te spoelen.
En baat het niet (voor dit probleem), dan schaadt het ook niet.Een defect onderdeel analyseer je door bij het begin te beginnen, en dan verder te werken. Bekijk maar eens een Faq, dit begint met bijv; krijgt het apparaat stroom?
Een veerpoot en een hoogteregelaar werken niet (naar behoren) als de lhm zwaar vervuild zijn.
Joh, wij zijn zooooo close!
Ich bin ein Breaker
eXpelliarMus schreef:Zoek eerst ff op het forum, er is al veel over geschreven.
Niet zomaar de bollen loshalen, voordat je het veersysteem drukloos hebt gemaakt, door middel van de ontlastbout (sleuteltje 12) een paar slagen geven tot je hem hoort sissen, de ontlastbout zit op de behuizing van de voorraadbol. Kan niet missen, maar lees je eerst in voordat je er aan begint!!
Dat lijkt mij niet om de bollen rondom te vervangen, dat je sleuteltje 12 nodig hebt. Sleutjeltje 12 zit op de hd-pomp en is om het kleine circuit van druk te halen. Grote circuit van druk hale is hoogste stand bollen kwartslag los en dan in de laagste zetten en dan is die van druk.
Zo was dat volgens mij, als ik het fout heb moeten jullie het maar zeggen ik heb dit ook nog maar een paar keer gedaan.
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Dat zeg ik toch!?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Autofan schreef:eXpelliarMus schreef:Zoek eerst ff op het forum, er is al veel over geschreven.
Niet zomaar de bollen loshalen, voordat je het veersysteem drukloos hebt gemaakt, door middel van de ontlastbout (sleuteltje 12) een paar slagen geven tot je hem hoort sissen, de ontlastbout zit op de behuizing van de voorraadbol. Kan niet missen, maar lees je eerst in voordat je er aan begint!!Dat lijkt mij niet om de bollen rondom te vervangen, dat je sleuteltje 12 nodig hebt. Sleutjeltje 12 zit op de hd-pomp en is om het kleine circuit van druk te halen. Grote circuit van druk hale is hoogste stand bollen kwartslag los en dan in de laagste zetten en dan is die van druk.
Zo was dat volgens mij, als ik het fout heb moeten jullie het maar zeggen ik heb dit ook nog maar een paar keer gedaan.
wij doen het nog anders, we rijden de auto op de brug, zetten hem op de laagste stand, en dan doen we hem even omhoog, en zakken we hem terug als de 4 wiellen van de grond geweest zijn en terug volledig ingedrukt, en dan lossen we de veerbollen en plaatsen we de nieuwe, maar meestal draai ik die 12 gewoon open om zeker te zijn, ofdat nu echt nodig is weet ik niet zeker…