Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Vanavond is m’n dagteller weer stuk gegaan. Zou iemand die ook naar Frankrijk gaat er één mee kunnen nemen?
Die dagteller waar we een nieuw palletje in hebben gestopt? wat die je met die dingen!
je moet ook niet door drukken alstie niet op 0 wil, dan moet je eerst een paar meter verder rijden
Poekoek schreef:Vanavond is m’n dagteller weer stuk gegaan. Zou iemand die ook naar Frankrijk gaat er één mee kunnen nemen?
Ik heb nog wel een gebruikte teller voor je. Die zal ik dan even uit een van mijn losse instrumentenpanelen moeten halen. Gratis en voor niks, maar pas over 2 weken, als ik weer terug ben van vakantie. Indien interesse, dan weet je de PB-knop te vinden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
waarschijnlijk heb ik er ook nog wel 1 liggen.. zo op te halen bij mij thuis op bij saxion
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Dagteller heeft zo af en toe nog wel wat kuren, maar over het algemeen doet ie het prima.
Zo, een aantal weken weggeweest met de BX Club ter ere van het belastingvrij gaan van de eerste exemplaren van de BX. In Nederland is het pas in november de beurt aan de eerste, maar dat zijn details
Ik heb op Francemobile een nieuwe pookknop (Xantia) en typeplaatje gekocht, deze zijn inmiddels gemonteerd, hier zal ik binnenkort even wat foto’s van maken.
Hey Wout, ik zou graag je foto’s willen zien, maar krijg allemaal pop-upjes en aanvragen om je foto’s op te slaan, ipv een simpel linkje naar een fotosite.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Edit
daar stonden een paar hele mooie renaults (oude liefde roest niet)
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Jdt schreef:je moet ook niet door drukken alstie niet op 0 wil, dan moet je eerst een paar meter verder rijden
Ja, en absoluut *NOOIT* op nul stellen tijdens het rijden!
Ich bin ein Breaker
Waarom niet? Mijn soms vastlopende dagteller ging vandaag ineens wel op 0 tijdens het rijden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Waarom niet? Mijn soms vastlopende dagteller ging vandaag ineens wel op 0 tijdens het rijden.
Dan staat er spanning op de tandjes en kunnen ze afbreken.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Dan doen we dat maar niet meer
Gister trouwens een stukje tochtband tussen de achterraamrand en de zonnegordijntjes gezet, zodat ze niet meer zo klapperen als ik alle ramen open heb en het werkt nog verdomd goed ook
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Nou, de nieuwe camera is binnen en ik heb dan ook maar even wat fototjes van de nieuwe pookknop, het nieuwe typeplaatje en de stootdempertjes (tochtstrip) die ik tussen de rolgordijntjes en de raamstijl geplaatst heb gemaakt. De auto is inderdaad erg goor, ik denk dat ik ‘m dit weekend maar eens goed was en misschien zelfs even in de was zet.
Pookknop:
Komt uit een Xantia en bevalt stukken beter dan het ‘eitje’ dat er eerst in zat.
Waar het natuurlijk om gaat is de Double Chevron die er naast staat. Aangezien het BX typeplaatje zelf ook van plastic was heb ik deze er maar afgehaald, omdat de ene blinkt en de andere niet, dat misstaat natuurlijk. Als ik nog eens een stalen typeplaatje met enkel BX er op tegenkomen, gaat die er op (anyone?). De oude plakresten zijn er trouwens nog niet af, daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Stootdempertjes voor de gordijntjes. Dit klapperde altijd enorm hard als je de ramen open had (wat ik nogal vaak heb). Nu hoor je niks meer en je ziet er eigenlijk niks van.
Oh ja, de auto begint door de wat langere stukken naar de stage een stuk zuiniger te lopen, de afgelopen keer tanken heeft ie zo’n 1 op 13,5 gehaald i.p.v. 1 op 11,5 eerder.
ziet er goed uit