mooie wagen patje tijd voor uitbreiding daar in friesland
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
uitbreiding? nog meer?
man, d’r staat al een wagenpark waarvan de broek flink kan bollen!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
zo te zien is het toch een nieuwbouw wijk kunnen ze direct meer parkeerplaatsen aanleggen voor in de toekomst
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ach, ik heb een garage en ruimte voor 4 auto’s op eigen grond. Even verderop staat er een loods waar er eh… veel auto’s kunnen staan.
Kortom, ruimte is niet echt een probleem.
En de parkeerhavens hier in de staat staan eigenlijk altijd leeg. Iedereen kan zijn 2 auto’s kwijt op eigen grond. Ze zijn dus puur voor bezoekers.
Beter zorg je echt even voor andere spiegels, dit doet toch wel ernstig afbreuk aan het type-1 idee..
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Spiegel! Geen spiegels. Het is een BiX-niks, en die heeft er maar eentje… Maar dit is beter dan het stompje wat er op zat!
patje74 schreef:Spiegel! Geen spiegels. Het is een BiX-niks, en die heeft er maar eentje… Maar dit is beter dan het stompje wat er op zat!
Die van mij had er ook maar eentje, dus heb ik gezocht naar een rechter type 1 spiegel..
daar zou je een voorbeeld aan kunnen nemen
de rechter spiegel was gewoon optioneel dus waarom niet
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Nee, er komt geen rechter op. Nergens voor nodig, mijn nek doet het prima! De GS heeft er ook geen, en die heb ik nooit gemist.
is die auto gris renard?? even ook on topic
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
karel schreef:patje74 schreef:
Ik heb met name de beide knopjes en het stangetje nodig voor de rechter; als er wat overschiet zal ik aan je denken.
Ik heb bericht; rechts is ok, links is het handeltje afgebroken… Daar schiet je dus ook niet heel veel mee op, al kan je mogelijk de type 1 politie er even mee van je lijf houden…
Ich bin ein Breaker
de type1 politie zit in een coulante periode, dit door een reorganisatie in diverse subafdelingen
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
@Hel1
Bleu Romantique!
@Karel
Geweldig! Da’s beter dan dit! Sinds ik die type 2 spiegel er op geschroeft heb, voel ik steeds die hete Type1-politie-adem in mijn nek.
Wat vraag je er voor? Kan je hem opsturen? (heeft geen haast, eerst de koppeling vervangen enzo…)
jammer, ik kon nog wel wat plaatwerk op voorraad gebruiken
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
patje74 schreef:
Kan je hem opsturen? (heeft geen haast, eerst de koppeling vervangen enzo…)
Opsturen? Geen haast? Denk nou aan de sterke arm van de Type 1 politie. ik zie weer een ritje in het vesrchiet.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!