idd ken ik hem hij heeft hem al jaren staan
patje74 schreef:Mooi hoor, zo’n room-witte CX Pallas… Ze is ook nog origineel Nederlands.
Ik ben hier geweest, maar de dame heeft erg veel aandacht nodig…
onder de sierstrips op de achterschermen zit beginnende roest, onder de dorpelplaten zat ook al wat roest, lv deur is heel zwaar aangetast, andere deuren beginnen. Voorschermen zijn zowel voor als achter de wielkast roestig aan de onderkant. Bovendien zit er lv een schade aan het voorscherm. De rubber blokken van de achterbumper zijn er af aan het roesten. Daarbij zit er op de achterklep een roestplekje onder de kentekenplaatverlichting.
Met een nieuwe accu wilde deze dame ook niet starten omdat de startmotor dood was, maar de verkoper beloofde deze te vervangen als er serieuze kopers waren. Interieur is donker bruin. Deurpanelen zijn zoals altijd krom en er zit af en toe een scheurtje in…
Kortom, het is een dame waar een liefhebber erg veel werk in moet stoppen, maar dan kan het best een aardige auto worden.
Ze heeft overigens geen stuurbekrachtiging en een 4-bak.
Xsara Coupe
marco vergeet niet te melden dat het een ex lpg auto is
dat de auto de laaste 10 jaar maar 10000km heeft gereden
dus kortom is het een onderdelen wagen of een bodemloze put
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
En welke feiten zou ik daar uit moeten kunnen filteren? Wat weet jij meer dan enkel een stukje geschiedenis waaruit wij zelf een conclusie moeten trekken?
En tsja, voor die prijs kun je uiteraard een auto met werk verwachten…
Ik vind het wel jammer dat de advertentie zo incompleet is. Verdorie, zo werk je teleurstellingen in de hand. Wees gewoon eerlijk en zo volledig mogelijk, de lans dat een kijker dan een koper is, is dan veel groter.
wij hebben de auto dit weekend bekeken en de auto is het gewoon niet waard om voor 1500 euro te kopen en dan nog voor min zoveel duizenden euros erin te stoppen .
iemand die handig is kan mischien de auto nog redden maar zou als hij naar het geld kijkt toch voor een betere auto kijken dan
even en lijstje wat wij tot nu toe gezien hebben
dorpel l + rechts roest
linker v deur roest
schermen voor roest
achterscherm links beginende roest
achterbumper gedeukt en roest
kofferklep
roest
schade l voor
alle deur panelen kapot
intrieur kapot
motor loopt niet dus hydrolica niet kunnen bekijke
de bodem niet kunnen bekijken
motor niet kunnen horen
banden zijn op
auto heeft op lpg gelopen
geen apk voor dit geld
de lijst wordt erg lang als je alles gaat optellen
iedereen moet natuurlijk voor zich zelf bekijken of hij het waardt is
verder vind ik de auto erg duur voor wat wij gezien hebben
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Als je mij iets persoonlijks wilt vertellen, doe het dan ook persoonlijk. Bijvoorbeeld in een persoonlijk bericht.
Ik vraag mij enkel af wat voor conclusie ik moet trekken uit het verhaal dat hij maar 10.000Km heeft gereden in de afgelopen 10 jaar en dat het een ex-LPG auto is.
Ik bedoel, in de afgelopen 10 jaar zijn er nog 5 dure belastingjaren geweest voor deze CX. Met zo’n kilometrage zou ik de tank er ook uit roppen. Dus hoeft dat niets te zeggen, maar kan het veel zeggen. EN ik vraag mij dus af of je daar mee van weet.
het lpg is niet zo probleem deze autos kunnen er tegen maar als een auto in 30 jaar tijd 180000km heeft gelopen waarvan de eerste 170000km verdeelt over 20 jaar is lpg in totaal niet rendabel en goedkoop geweest verder bekijk ik een hele auto niet alleen lpg verleden
verder heb ik een lijst neer gezet wat wij in 5 min al hadden gezien en concluderen wij marco en ik dat de auto
a te duur is om op te knappen op dit moment want 1500 euro voor een auto die niet rijdt en niet omhoog komt en onder de roest zit is gewoon te duur en zeker om op te knappen
b voor sloopprijs is hij zeker te duur dan denk ik toch eerder aan 250-500 euro
verder heeft dit nix met personlijks te maken
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Kijk nou eens wat een fraaie kleur deze Ami 8 heeft. Smul!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Ik en er achter gekomen dat ik rood voor een BX ook wel erg mooi vind. Maar de meeste zien er zo uit:
Is dat nog te redden in mooi rood, of zal dat nooit lukken, en blijft het eigenlijk faal?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
HEEL VEEL poetsen (met rood dan)
ik heb nog wel een BX GT te koop :
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
DUs met veel poetsen komt het rood wel weer goed? Dat heb ik er wel voor over
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Timo1990 schreef:DUs met veel poetsen komt het rood wel weer goed? Dat heb ik er wel voor over
en gepoetst houden (mischien zelfs wekelijks maar dat weet ik niet hangt ook van de staat van de lak af )
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Timo1990 schreef:DUs met veel poetsen komt het rood wel weer goed? Dat heb ik er wel voor over
nope helaas niet vaak als het eenmaal te erg is krijg je het bijna nooit meer helemaal goed en als je te veel poets slijt de lak ook harder