als je nou het hele gezin lid maak deel je de kosten toch gewoon zo doen wij het ook
.........
maarree wanneer is er nu een simpele meeting zoals laatst bij chyparse??
organiseer wat in nieuwegein, plek zat langs de snelweg en lekker in het midden van het land.
Dan ben ik ook wel van de partij (mits niet op zaterdag, dan moet ik werken )
Ik ook….dus organiseer maar wat .
B_iks schreef:Ik ook….dus organiseer maar wat .
Raamsdonksveer, 30 september stel ik dan voor?
Ich bin ein Breaker
....
als ik niet hoef te werken op zaterdag/zondag ik ook,,, (werk maar 4 van de 7 weekeinden)
was er niet ooit iets geweest bij de wittebergen of hoeheette dat ook al weer??? Ligt redelijk in het midden end an op een zondag eind october begin november????
Hotel-café-restaurant De Witte Bergen
Rijksweg 2
3755MV Eemnes (Utrecht)
035 5395800
karel schreef:B_iks schreef:Ik ook….dus organiseer maar wat .
Jammer karel, je wordt glashard genegeerd. En dat terwijl er ook in Raamsdonksveer (en dat is echt niet verder dan een half uurtje van Utrecht) prima te meeten valt.
mpostma schreef:karel schreef:B_iks schreef:Ik ook….dus organiseer maar wat .
Jammer karel, je wordt glashard genegeerd. En dat terwijl er ook in Raamsdonksveer (en dat is echt niet verder dan een half uurtje van Utrecht) prima te meeten valt.
inderdaad. Ik stel idd Raamsdonksveer voor.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
eemnes lijkt mij een prima plek net zoals nieuwegein
stoterstangen90 schreef:mpostma schreef:karel schreef:B_iks schreef:Ik ook….dus organiseer maar wat .
inderdaad. Ik stel idd Raamsdonksveer voor.
Yes, Raaamsdonkveer it is!!!! Trouwens wat een gezeik over €30,- lidmaatschap per jaar. Zoals Marten al zei, BX rijden kost nu eenmaal geld en met een club achter de hand kunnen in de toekomst de kosten wat naar beneden gehaald worden. (Clubmagazijn, klassiekerverzekering etc)
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Hè jammer, ik kan niet 30 september in Raamsdonkerveer. Ik ga naar de meeting van de BXclub en die is ook op die datum
Overigens vind ik Eemnes een prima optie, da´s echt bij mij om de hoek!
Eveneens ben ik tevens ook.
waarom maak je niet gewoon een meeting in eemnes naast de bx club meeting
Gewoon allemaal naar de bx-clubmeeting komen! Sinds het kampeerweekend ben ik de club toch meer gaan waarderen
Harm schreef:Gewoon allemaal naar de bx-clubmeeting komen! Sinds het kampeerweekend ben ik de club toch meer gaan waarderen
Hear, hear. Dat zijn de juiste woorden!!!!
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.