mssl schreef:citroenc2 schreef:waarom maak je niet gewoon een meeting in eemnes naast de bx club meeting
Omdat dat kansloos is
Meetings tegelijk houden etc.
wie heeft het over tegelijketijd
mssl schreef:‘‘De witte Bergen’‘, bij eemnes vond ik de vorige keer een erg goede plaats om te meeten. Daarnaast is het goed bereikbaar voor alle leden.
Die hadden we toch mooi ontdekt als BXNL en BX club hè? Al wil ik niet meteen het “auteursrecht” claimen, er kon ook wel eens een andere club (GS/A?) mee begonnen zijn.
Ich bin ein Breaker
knäckor schreef:Hè jammer, ik kan niet 30 september in Raamsdonkerveer. Ik ga naar de meeting van de BXclub en die is ook op die datum
Als je er toch bent
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
macnail schreef:Trouwens wat een gezeik over €30,- lidmaatschap per jaar. Zoals Marten al zei, BX rijden kost nu eenmaal geld…..
Onder die mom dien ik lid te worden van 4 typegebonden clubs welke natuurlijk moeten worden aangevuld met de algemene regio-club. Ik ben dan €150,- + per jaar verder, zonder dat ik van alle clubs echt een voordeel zie.
Ben ik dan aan het zeiken als ik die €150,- liever in mijn tank steek? Ik kan daar bijna 3000Km voor rijden man! Als je het zo bekijkt, kost autorijden een stuk minder zonder club-lidmaatschappen.
Wat ik wil zeggen is dat je niet zeikt als je niet lid wenst te worden, en zeker niet zeikt als je wel lid wilt zijn. Het is enkel zeiken als men gaat oordelen over andermans centjes en de bestemming daarvan.
patje74 schreef:macnail schreef:Trouwens wat een gezeik over €30,- lidmaatschap per jaar. Zoals Marten al zei, BX rijden kost nu eenmaal geld…..
Onder die mom dien ik lid te worden van 4 typegebonden clubs welke natuurlijk moeten worden aangevuld met de algemene regio-club. Ik ben dan €150,- + per jaar verder, zonder dat ik van alle clubs echt een voordeel zie.
Ben ik dan aan het zeiken als ik die €150,- liever in mijn tank steek? Ik kan daar bijna 3000Km voor rijden man! Als je het zo bekijkt, kost autorijden een stuk minder zonder club-lidmaatschappen.Wat ik wil zeggen is dat je niet zeikt als je niet lid wenst te worden, en zeker niet zeikt als je wel lid wilt zijn. Het is enkel zeiken als men gaat oordelen over andermans centjes en de bestemming daarvan.
Daarom mag je ook als niet-lid voor een tientje gewoon meedoen. Heb jij verder geen last van ons, en wij van jou
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
karel schreef:Daarom mag je ook als niet-lid voor een tientje gewoon meedoen. Heb jij verder geen last van ons, en wij van jou
Wat ik absoluut een goede zaak vind. Ik heb dan ook geen enkel commentaar op de BX-club. Enkel erger ik mij er wel eens aan dat je al snel “zeikt” als je die drie joeten niet wilt lappen voor een lidmaatschap. Wat volgens mij ook al niet bij de BX-club zelf vandaan komt.
Helaas kan ik de 30e niet. Er zijn dan al drie evenementen waar ik uit moet kiezen. En zelfs daar ben ik nog niet uit. Dus ga ik het mijzelf gemakkelijk maken door deze meeting bijvoorbaat links te laten liggen.
patje74 schreef:karel schreef:Daarom mag je ook als niet-lid voor een tientje gewoon meedoen. Heb jij verder geen last van ons, en wij van jou
Wat ik absoluut een goede zaak vind. Ik heb dan ook geen enkel commentaar op de BX-club. Enkel erger ik mij er wel eens aan dat je al snel “zeikt” als je die drie joeten niet wilt lappen voor een lidmaatschap. Wat volgens mij ook al niet bij de BX-club zelf vandaan komt.
Ik denk dat je in dit verband het “zeiken” ook niet moet zien als een negatieve kwalificatie maar meer als een goedbedoelde aanmoediging van enthousiaste clubleden om toch vooral lid te worden.
Ik ben zelf ook op “zeer subtiele wijze” de club ingepraat kan ik je verzekeren
Ich bin ein Breaker
Subtiel was het wel ja
Ajeto!!!
mike schreef:Subtiel was het wel ja
Zonder subtiliteit is er nix an en brengt het geen reacties en discussies los.
Daarbij stond het woord zeiken tussen aanhalingstekens, althans dat was de bedoeling.
Kan begrijpen dat wanneer je een heel arsenaal aan verschillende Citroentypes in de achtertuin hebt staan, de verschillende lidmaatschappen wel aardig in de papieren loopt.
Maar…..1 cluppie mot toch kunnen voor 30 euries in het jaar.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
patje74 schreef:karel schreef:Daarom mag je ook als niet-lid voor een tientje gewoon meedoen. Heb jij verder geen last van ons, en wij van jou
.
De opmerking komt idd niet bij het bestuur zelf vandaan, maar van schrijver dezes die al meerdere jaren lid is en uiteraard naar volle tevredenheid.
Ook ik erger mij regelmatig aan bepaalde dingen die op dit forum geschreven worden.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Ach mannen, patje wil gewoon niet. Zijn goed recht. En geen schande, maar laten we andere potentiele leden niet afschikken door de indruk te geven dat we ze eindeloos zullen belagen op het moment dat ze geen lid willen worden. Niet dat we dat niet zullen doen natuurlijk, maar zoals zo vaak gaat het ook hier alleen om de indruk…..
Ich bin ein Breaker
patje moet gewoon nog even wennen aan het feit dat ie steeds meer bx-mens wordt, de zogenaamde ontkenningsfase. laat hem maar even met rust en voor je het weet wordt ie lid
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
mike schreef:Subtiel was het wel ja
Daar bedoelde ik mee, hoe subtiel Jan de club ingestuurd is
Overigens vind ik dat je lid wil zijn van het clubje waar je je zelf thuis voelt.
Zo ben ik bijvoorbeeld overwegend DS rijder, maar toch lid van de BX Club en niet van de ID/DS Club.
Is gewoon mijn club niet.
Ajeto!!!
ach, ik ben ook vriendelijk doch dringend op het bestaan van de bx-club geattendeerd, da’s toch alleen maar goed als de leden zo enthousiast zijn dat ze je lid willen maken. moet nog wel mijn ccnl lidmaatschap opzeggen want daar voel ik me weer helemaal niet thuis
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:ach, ik ben ook vriendelijk doch dringend op het bestaan van de bx-club geattendeerd, da’s toch alleen maar goed als de leden zo enthousiast zijn dat ze je lid willen maken. moet nog wel mijn ccnl lidmaatschap opzeggen want daar voel ik me weer helemaal niet thuis
Ok, ik geloof dat de afleidingsmanoevre voor patje goed gewerkt heeft; hij denkt dat hij ermee weg komt. Welke 2 club-bloedhonden staan er nu klaar achter een bosje om ‘m te overvalen?
Ich bin ein Breaker