Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
OK, ik heb ze teruggevonden in mijn backup, de upload is gestart!
Het komt trouwens doordat ik verhuist ben naar een andere webhoster.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Mooi! Hadden de fietsen die klap overleeft op die ambulance? Ging niet geheel zoals het moest zeker.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Zo, de pics werken weer.
Het gekke is dat de HY de beweging gewoon voortzette toen de rijplaat stopte. Ik voelde dus niet dat het gevaarde aan het rollen was. En de nutkees van die ambulance bleef er ook maar koel onder. Als Tamara niet opgelet had…. Maar ja, het liep goed af gelukkig. Anders had ik voor de afgelopen vakantie nog meer werk gehad!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
als ik die foto’s zo bekijk, heb ik best zin in een beetje vakantie in frankrijk.
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Wat gaaf om te doen zeg.
Ik ben ooit met een schoolvriendje meegeweest naar Noorwegen met een HY camper. Zaten we met z’m allen voorovergebogen om een keer de 100 te halen.. Vergeet ik nooit meer.
Ook de kapotte knalpijp vooraan vergeet ik nooit meer. alsof je IN een mitrailleur zat.
Maar wel te gekke ervaring geweest. De desbetreffende HY is later totalloss gereden tegen een bergwand bij een uitwijk manouvre.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Aj…. da’s pijnlijk…
Overigens, dit is het topic van vorig jaar. Dit jaar zijn we weer met de HY op pad geweest. Alleen was dat gelukkig iets minder avontuurlijk.
Mooie foto’s zeg. Bedankt!