Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
als ik die foto`s zie heb ik zin om ook te komen kijken met de GT
even oftopic:
citroenc2 schreef:nope viel gewoon erg op dat de rollaag erg anders kwa kleur is
lijkt idd of ze ter plaatse van de rollaag een andere kleur voeg hebben toegepast. reden onbekend
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Je bent welkom! En GoofBlikscha uiteraard ook. Tijd voor een type 1 meet in Fryslân!!!
Overigens, als je het huis in zijn geheel ziet, dan zie je dat het een logisch geheel is.
Mooie fotos!
Wat me alleen opvalt is dat bij een hoop BX-en hier op het forum zo`n grote NL sticker zit… ikzelf heb die er dezelfde middag toen ik hem kocht vanaf gehaald..
Vinden jullie dat mooi of wat?
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik kom regelmatig in leek dus klein eindje om
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
timelezz schreef:Mooie fotos!
Wat me alleen opvalt is dat bij een hoop BX-en hier op het forum zo`n grote NL sticker zit… ikzelf heb die er dezelfde middag toen ik hem kocht vanaf gehaald..
Vinden jullie dat mooi of wat?
Ik krab ze er ook altijd meteen af. Het dient ook totaal geen doel meer nu het land van herkomst op de kentekenplaat staat vermeld.
Overigens een heel leuk setje zo op de foto. Van wie is de ander blue romantique BX? Of is dat de 16TRS?
Eveneens ben ik tevens ook.
Ik ben trots op mijn NL sticker!
Hej Patje, gefeliciteerd met de nieuwe APK, is het APK-adres ook aan te raden of zijn ze daar niet zo BX-minded??
Emiel
Het NL-logo in de kentekenplaat is wel erg klein hoor.
Ik vind zo’n grote NL-sticker altijd erg mooi staan. Op mijn huidige BX zat er al een op, dus die heb ik lekker laten zitten. Op mijn vorige BX’en heb ik er altijd juist eentje op geplakt.
Het valt me overigens op dat Bleu Romantique het goed doet de laatste tijde, hier op het forum.
McDean, BX19TRS, Patje74, Goofblikscha en Alcyone zijn allemaal het afgelopen jaar in het bezit gekomen van een BX type 1 in die kleur. Je zou haast schreeuwen om een Bleu Romantique-meeting.
Mooie foto’s weer, Patje.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
knäckor schreef:Van wie is de ander blue romantique BX? Of is dat de 16TRS?
De andere Blue Romantique is van “BX19TRS” aka Emiel, zie vorige pagina. De 16TRS is grijs en staat op de achtergrond en die NL-sticker gaat er inderdaad ook vanaf.
Het APK adres is wel een aanrader. De keurmeester weet vrij veel van BX-en en heeft er zelf ook een aantal gehad. Momenteel heeft hij een leuke lichtblauwe 1e type zelfs!
Ik denk dat ik de “nix” er ook maar breng voor de APK!
Wie plakt nou zo’n lelijke stikker op zijn BX Dat zo’n stikker al op een BX geplakt is nog te begrijpen, maar vrijwillig een NL stikker plakken….vind je je BX niet mooi genoeg?
LOL
Ja iedereen zijn persoonlijke smaak natuurlijk,, maar zoiets had ik dus ook!
Ik vind het juist mooi dat mn BX zo origineel mogelijk is, zonder allemaal van die verplichte opsmuk of stickers, kentekenplaat mag van mij ook zo klein mogelijk zijn…
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Leuk die ontmoeting met Emiel’s BX. Het is echt een prijsvraag: zoek de 10 verschillen. Nu valt ook op dat je BX geen zijknipperlichtjes heeft.
Ze is wel een beetje onderdanig aan de BX van Emiel trouwens. En gezien het feit dat je haar enigszins ruw behandeld hebt met ophalen: starten in versnelling en an af en toe met piepende bandjes wegrijden, lijkt het erop dat ze een pittige behandeling niet schuwt. Hebben we hier met een onderdanig dametje te maken??
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
leuke pic’s idd.
enne,
die NL stickers, ze zijn erg lelijk.. Bij mij zat een B op de achterkant, deze was veel mooier ontworpen en jammer genoeg kon hij niet blijven zitten omdat de NL kentekenplaat er half overheen viel..
woutersmits schreef:leuke pic’s idd.
enne,
die NL stickers, ze zijn erg lelijk.. Bij mij zat een B op de achterkant, deze was veel mooier ontworpen en jammer genoeg kon hij niet blijven zitten omdat de NL kentekenplaat er half overheen viel..
Bij mijn trashje zit er een über-ouderwetse witte NL-sticker met zilveren franje op, zoals het hoort dus. Die laat ik er lekker op zitten.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
da’s wellicht wel mooi, die B was ook met zilver
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik houd helemaal niet van die stickers. Toen ik nog in de UK reed had ik er dan ook zo’n transparante opgeplakt met in witte letters NL. Op zo’n witte auto toch het mooiste, aldus mijn bescheiden mening.
garagestmarien schreef:Ik houd helemaal niet van die stickers. Toen ik nog in de UK reed had ik er dan ook zo’n transparante opgeplakt met in witte letters NL. Op zo’n witte auto toch het mooiste, aldus mijn bescheiden mening.
Op mijn rode berline zat een donkergele reflecterende NL-sticker van heel bescheiden formaat. Dat had ook wel wat, in het pre-gaik tijdperk.
Ich bin ein Breaker