9 van de 12
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

Karel’s 16trs - wordt steeds beter!
stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 09 september 2007 01:39 PM
  [ # 121 ]
Jdt schreef:
karel schreef:

- Achtergordels gemonteerd; kun je tenminste eens legaal iemand meenemen.

Nou er is een wet die zegt dat je voor (ik dacht) ‘89 geen achtergordels verplicht in de auto moet hebben, dus niks illegaals aan om iemand dan te vervoeren op de achterbank hoor Wink

Je eigen kinderen mag je dan niet meer vervoeren. Andermans kinderen overigens weer wel…......

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 09 september 2007 02:51 PM
  [ # 122 ]
karel schreef:

de LHM moet ook nog (maar ik ben tijdelijk even door mijn voorraad heen)

Diegene die jou LHM opgemaakt heeft, heeft het magazijn reeds opdracht gegeven 5 liter naar je op te sturen.

Test

Profiel  

Jdt
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 819

Gepost: 09 september 2007 09:16 PM
  [ # 123 ]
stoterstangen90 schreef:
Jdt schreef:
karel schreef:

Nou er is een wet die zegt dat je voor (ik dacht) ‘89 geen achtergordels verplicht in de auto moet hebben, dus niks illegaals aan om iemand dan te vervoeren op de achterbank hoor Wink

Je eigen kinderen mag je dan niet meer vervoeren. Andermans kinderen overigens weer wel…......

ach so, weer lekker vaag dus

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 09 september 2007 10:16 PM
  [ # 124 ]
Jdt schreef:
stoterstangen90 schreef:
Jdt schreef:
karel schreef:

Ja, en ik heb niet eens kinderen.

Test

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 10 september 2007 02:10 AM
  [ # 125 ]
Thijsvandebles schreef:
Jdt schreef:
stoterstangen90 schreef:
Jdt schreef:
karel schreef:

Ja, en ik heb niet eens kinderen.

Ai, anders had ik die van jou alvast wel kunnen vervoeren, maar die van mijzelf niet. Nah, er zitten gordels in dus nu maakt het niet meer uit…

Ich bin ein Breaker

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 12 september 2007 01:52 AM
  [ # 126 ]

Vandaag heb ik een kleine octopus besteld en een O-ring voor om de verdeler.
De bocht in de retourleiding van de drukregelaar ziet er namelijk “zeer authentiek” uit, met heuse scheuren (zulk dik haar heb ik niet) en tussen de verdeler en de kop lekt wat olie. Dat kan vlgs mij alleen maar de O-ring zijn.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

karel
> 5000 berichten

Gepost: 18 september 2007 05:18 PM
  [ # 127 ]
karel schreef:

Vandaag heb ik een kleine octopus besteld en een O-ring voor om de verdeler.
De bocht in de retourleiding van de drukregelaar ziet er namelijk “zeer authentiek” uit, met heuse scheuren (zulk dik haar heb ik niet) en tussen de verdeler en de kop lekt wat olie. Dat kan vlgs mij alleen maar de O-ring zijn.

Vandaag bij de dealer opgehaald en even 103 eur af mogen tikken, het leeuwendeel voor de kleine octopus uiteraard. Daarmee onbetwist het duurste dode zeebeest wat ik ooit gekocht heb….

Wat wel boeiend is, is dat dit spul een recentere productiedatum lijkt te hebben dan wat ik eerder tegenkwam. Ik kan het niet direct tot een jaartal herleiden helaas.

Ook vandaag een nieuw linker knipperlicht besteld (bij een particulier); dus binnenkort kijkt trashje weer helder uit zijn oogjes!

Ich bin ein Breaker

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 18 september 2007 05:24 PM
  [ # 128 ]

goed bezig karel Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 18 september 2007 06:18 PM
  [ # 129 ]

En dat is een echte type 1/2 octopus met stuurbekrachtiging? Want de latere type 2/3 had weer een subtiel verschil met de retouraansluiting van de stuurservo.

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 18 september 2007 06:45 PM
  [ # 130 ]

dat daar verschil in zat wist ik niet maar nu wel weer Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

karel
> 5000 berichten

Gepost: 18 september 2007 09:06 PM
  [ # 131 ]
mpostma schreef:

En dat is een echte type 1/2 octopus met stuurbekrachtiging? Want de latere type 2/3 had weer een subtiel verschil met de retouraansluiting van de stuurservo.

Gelukkig heeft mijn 16trs niet de optionele stuurbekrachtiging, dus heb ik de gewone octopus.
De 2/3 met SB heeft idd een kleine octopus met 3 ipv 2 zij-uitgangen. Zoeentje heeft Chinco’s 16tri break bijvoorbeeld.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Chinco
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 746

Gepost: 19 september 2007 11:12 PM
  [ # 132 ]
karel schreef:

Gelukkig heeft mijn 16trs niet de optionele stuurbekrachtiging, dus heb ik de gewone octopus.
De 2/3 met SB heeft idd een kleine octopus met 3 ipv 2 zij-uitgangen. Zoeentje heeft Chinco’s 16tri break bijvoorbeeld.

Ehm, ik weet het allemaal niet meer, ik weet alleen dat ik een ...-octopus heb met ijzeren pijpjes voor het verdeelblok. Mijne is ook gemaakt in 1986, dus hoogstwaarschijnlijk een type 1 octopus. Ik heb wel meer vreemde dingen (lijkend op type 1) gevonden. Sad

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 19 september 2007 11:17 PM
  [ # 133 ]
Chinco schreef:

Ehm, ik weet het allemaal niet meer, ik weet alleen dat ik een ...-octopus heb met ijzeren pijpjes voor het verdeelblok. Mijne is ook gemaakt in 1986, dus hoogstwaarschijnlijk een type 1 octopus. Ik heb wel meer vreemde dingen (lijkend op type 1) gevonden. Sad

Ik ben trouwens nog steeds benieuwd naar die halfautomaat in je BX. Ik heb het nog nooit gezien namelijk. Kom je ermee naar Raamsdonkerveer 30 september?

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

Chinco
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 746

Gepost: 19 september 2007 11:30 PM
  [ # 134 ]

Mag het nog ff, Karel, in jouw draadje?  Surprisedops:
De halfautomaat is een rotding om mee te rijden als je een gezonde voet hebt en een iets minder gezonde arm. Dus OF het wordt een automaat of iig de halfautomaat gaat eruit. Er komt dan een gewone schakelbak onder van bv een turbodiesel ivm de vele toeren die het ding nu draait (met bijbehorend hoog verbruik, 1 : 11,9 Surprised ).

Edit: de dertigste ben ik er niet, het is nl op zondag EN we hebben hier thuis “andere prio’s”. . .

Profiel  

karel
> 5000 berichten

Gepost: 20 september 2007 12:31 AM
  [ # 135 ]

En nu is ie weer van mij!

Wie weet hoe de bruine ruitjes uit de C-stijl gehaald kunnen worden. En dan wel met de bedoeling deze heel te houden.

Met de dichte polyesterpanelen heb ik de ervaring dat ze muuuuurvast zitten. Is dat bij die ruitjes net zo erg?

Ich bin ein Breaker

Profiel  

9 van de 12
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook