Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
PrutsyLJ schreef:Je kan op de plek van de originele bassbox ook iets anders proberen te fabrieken natuurlijk. Ik zit dan te denken aan een composetje. De tweeters op de originele plek, en de woofertjes in een MDF kist bouwen die op de plek van de originele bassbox past. Dat zou toch wel een redelijk geluid moeten geven. Zonder dat je dus daarvoor je deurpanelen hoeft te verneuken.
idd ik vind het altijd zonde van de deurpannelen!!!, kan best zijn dat de orginele basbox eraan moet geloven .
en dan eventueel nog speakers achter de roostertjes in de c stijlen, want die zitten er al wel alleen geen speakers
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
stuurbekrachtiging was ook niet bij alle type’s standaard
MaartenH schreef:stuurbekrachtiging was ook niet bij alle type’s standaard
Was zelfs niet eens bij alle types leverbaar! 1400’s hebben het nooit gehad.
Ich bin ein Breaker
BxBandit schreef:Ik vergeet er vast wel een paar, maar dit is dacht ik een vrij complete lijst van opties:
- Airco
- Audio pakket
- Schuif/kanteldak
- Deur open indicator
- Afsluitbaar dashboardkastje
- 2 of 4 Electrische ramen
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Stuurbekrachtiging
- ABS
- Electrisch bediende spiegels
- Electrisch bediende en verwarmde spiegels
- Wisser/sproeier achter
- Mistlampen voor
- Digitaal klokje
- Toerenteller
- Getint glas
- Signaal vergeten verlichting
- Koplampsproeiers
- Lichtmetalen velgenZul je op een bix nix allemaal niet vinden
Niet alles wat je daar noemt zijn ook echt optionele extraas geweest maar standaard meegeleverd bij bepaalde series/uitvoeringen. Ook moet je lak- en zeker de stoel- en bekledingsvarianten niet vergeten, want goed beschouwd is daar bij de BX het meeste geld mee gemoeid geweest…
Ich bin ein Breaker
en natuurlijk de o zo mooie boordcomputer
Alleen voor dat type 1 airco paneel zou ik al een complete BX willen kopen, wat kost ie Patje?
Ajeto!!!
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
mike schreef:Alleen voor dat type 1 airco paneel zou ik al een complete BX willen kopen, wat kost ie Patje?
Brutaal-aap! Die is niet te koop. Tenzij je met een erg goed bod komt. En dat heeft dan weer weinig met centjes te maken.
BxBandit schreef:
- Koplampsproeiers
Stoelverwarming
En goed beschouwd waren dit geen opties. Als je een BX in scandinavie kocht zat het er gewoon altijd op.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
MaartenH schreef:en natuurlijk de o zo mooie boordcomputer
Ook leverbaar geweest in een type 2/3 (he Tony?)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
mpostma schreef:En goed beschouwd waren dit geen opties. Als je een BX in scandinavie kocht zat het er gewoon altijd op.
Dat is een geldig punt, hoewel het een kwestie van semantiek is, Je zou ook kunnen zeggen dat alles wat je van een bx kunt halen zonder dat het minder dan een basis-bx wordt optioneel is. Elektrische ramen zijn op veel modellen standaard, maar ik zou het toch in een lijst met leverbare opties verwachten.
De TS wilde ook weten wat er allemaal voor knopjes op de console zouden kunnen zitten, ik geloof dat de stoelverwarming daar ook zit? En de koplampsproeiers, hoe bedien je die eigenlijk?
Ik was nog een optie vergeten trouwens: Lederen bekleding.
vergeet de hoofdsteunen achter niet
En de koplampsproeiers, hoe bedien je die eigenlijk
Bij Zweedse uitvoeringen wordt het dimlicht automatisch met contact geschakeld, dus hoef je de lichtschakelaar niet te gebruiken. Doe je dat wel, en zet je de schakelaar op de dimlichtstand, en je gebruikt dan de ruitensproeier, dan gaan ze mee.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Harm schreef:En de koplampsproeiers, hoe bedien je die eigenlijk
Bij Zweedse uitvoeringen wordt het dimlicht automatisch met contact geschakeld, dus hoef je de lichtschakelaar niet te gebruiken. Doe je dat wel, en zet je de schakelaar op de dimlichtstand, en je gebruikt dan de ruitensproeier, dan gaan ze mee.
Worden de lampen met het contact geschakeld, of met de motor?
Eveneens ben ik tevens ook.
Harm schreef:En de koplampsproeiers, hoe bedien je die eigenlijk
Bij Zweedse uitvoeringen wordt het dimlicht automatisch met contact geschakeld, dus hoef je de lichtschakelaar niet te gebruiken. Doe je dat wel, en zet je de schakelaar op de dimlichtstand, en je gebruikt dan de ruitensproeier, dan gaan ze mee.
Kijk, dat heb ik me nou altijd al afgevraagd