ronald1963 schreef:Ja, dat gedonder heb ik dus ook steeds met mijn Alfa Gt met Connect Nav+: daar zit ook zo’n SIMkaartje in.
Off Topic:
Alfa gebruikt, net als PSA, de hardware (software geloof ik ook) van Magneti Marelli ( website )
Maserati heeft voor haar Gran Turismo het Frontje van het RT3(RT4) systeem in gebruik: zie hier
Zullen ze geruild hebben, RT3/4 voor een Maserati V8? Dus een SM opvolger
Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
PjotrBlom schreef:Maserati heeft voor haar Gran Turismo het Frontje van het RT3(RT4) systeem in gebruik: zie hier
Voor zover ik het kan zien, is dit het RT3 frontje. RT4 frontje heb ik een paar dagen geleden op de IAA gezien en die heeft iets gewijzigde knoppen en toetsen. De eerste hebben een zilver randje en de tweede zijn viekant.
Totaal aantal Berichten: 126
- C3 e-HDI
- C3 Aircross
- C4 (2004-heden) ë-C4 Shine
ice96 schreef:PjotrBlom schreef:Maserati heeft voor haar Gran Turismo het Frontje van het RT3(RT4) systeem in gebruik: zie hier
Voor zover ik het kan zien, is dit het RT3 frontje. RT4 frontje heb ik een paar dagen geleden op de IAA gezien en die heeft iets gewijzigde knoppen en toetsen. De eerste hebben een zilver randje en de tweede zijn viekant.
RT3ev of RT4 hebben twee verschillende frontjes. In mijn GC4P zit zo’n front als je ook op de Maseratie ziet, 2 ronden knoppen in de middelijn met om elke knop een vierkant van knopjes. De ringen om de draaiknoppen zijn chroom alsmede een rand bij de CD. Er is een iets bredere versie, zit in Peugeot 407 en volgens mij ook C6 deze heeft twee ronden knoppen elk in de bovenhoeken en één in midden met een cirkel van knopjes eromheen. De handleiding RT3ev die nu op Citroën.nl site staat is 407 / C6 versie.
Op de site http://public.infotec.peugeot.com/iueweb/ kan je programma’s vinden 1x voor 307 versie en 1x 407 versie. Dit is een uitleg over de RT4 en een didactisch deel.
Sinds 30-4-2018 C3 Aircross PT110 S&S EAT6 alle opties en deze is ingeruild op 28-6 voor een ë-C4 shine
- C3 e-HDI
- C3 Aircross
@ice96
Ben het met je eens wat betreft (on)deskundigheid personeel bij telecomwinkels. Heb mij Vodafone duo simkaarten bij een Vodafone winkel. De twee kaarten zijn identiek aan elkaar wat betreft het nummer.
Zaten ook zonder opmerkingen op brief dus als hoe je ze daar ook vanaf haalde maakte niet uit.
Dus ik ga ervan uit dat het 2e de zelfde kaarten zijn. Zie het morgen wel als we onze nieuwe auto gaan ophalen. Vrijdag besteden aan alles instellen.
Sinds 30-4-2018 C3 Aircross PT110 S&S EAT6 alle opties en deze is ingeruild op 28-6 voor een ë-C4 shine
Ik ben erg nieuwsgierig hoe het afloopt…...
Werk: C4 1.6 THP EGS L.B. Gris Alluminium
Prive: Volvo V70 D5 2008. 185 pk - 400 nm
bert-w schreef:.........In mijn GC4P zit zo’n front als je ook op de Maseratie ziet, 2 ronden knoppen in de middelijn met om elke knop een vierkant van knopjes. De ringen om de draaiknoppen zijn chroom alsmede een rand bij de CD. .........
Je beschrijft idd de RT4 maar als je goed kijkt naar de foto van de Maseratie dan zie je dat het om RT3 frontje gaat… Er zijn geen ringen van chroom, de rand bij de cd is evenmin van chroom, telefoontoetsen zijn rond ipv vierkent…
bert-w schreef:@ice96
Ben het met je eens wat betreft (on)deskundigheid personeel bij telecomwinkels. Heb mij Vodafone duo simkaarten bij een Vodafone winkel. De twee kaarten zijn identiek aan elkaar wat betreft het nummer.
Zaten ook zonder opmerkingen op brief dus als hoe je ze daar ook vanaf haalde maakte niet uit.
Dus ik ga ervan uit dat het 2e de zelfde kaarten zijn. Zie het morgen wel als we onze nieuwe auto gaan ophalen. Vrijdag besteden aan alles instellen.
Dan is het bij Vodafone wellicht anders en heb je misschien het geluk dat je beide kaarten tegelijkertijd kan gebruiken. Staat in de brief niet toevallig een aanwijzing over het gelijktijdige gebruik?
Hoe dan ook, veel plezier met je nieuwe aankoop en laat maar weten wat je bevindingen zijn!
Heeft Bert-W al getest??
soldier schreef:Heeft Bert-W al getest??
Ik gok van wel maar we zien nog geen bevindingen hier… Zou het zo zijn dat het tegen gevallen is… of zijn er gewoon zo veel andere opties waardoor 1 dag niet genoeg was…
- C3 e-HDI
- C3 Aircross
ice96 schreef:soldier schreef:Heeft Bert-W al getest??
Ik gok van wel maar we zien nog geen bevindingen hier… Zou het zo zijn dat het tegen gevallen is… of zijn er gewoon zo veel andere opties waardoor 1 dag niet genoeg was…
Inderdaad teveel opties voor 1 dag en verder druk, druk.
Maar zo beetje heel de navidrive ingesteld inclusief spraakgestuurde indexkaarten. Ook gebeld middels navidrive terwijl GSM nog gewoon aanstond, gaf geen problemen. Er is ook naar mijn nummer gebeld en navidrive reageerde daar gelijk op. Tot nu toe geen problemen mee.
Ook radiostations namen blijven netjes zichtbaar in voorkeuze index.
Vastgelegd op moment dat juiste zendernaam in scherm verscheen met radiotext even uit gezet.
- C3 e-HDI
- C3 Aircross
Zie ook foto’s onder kopje ‘leveringsproblemen III’
Ik hoop dat je ook eens wilt testen of bij een inkomend gesprek beide toestellen overgaan en je naar keuze kunt opnemen.
Zo ja, dan moet ik me ook bij Vodafone melden voor de duosim van deze provider.
- C3 e-HDI
- C3 Aircross
soldier schreef:Ik hoop dat je ook eens wilt testen of bij een inkomend gesprek beide toestellen overgaan en je naar keuze kunt opnemen.
Zo ja, dan moet ik me ook bij Vodafone melden voor de duosim van deze provider.
Zal ik (als ik het niet vergeet) morgen uittesten. Mijn vrouw kan met haar mobiel mij bellen en omdat ze mee rijd met mijn mobiel opnemen als die ook reageerd. Hoef ik mijn mobiel niet te gebruiken en blijft alles voor mij handsfree.
Vol verwachting…...
Ja idd, hier ook; vol verwachtingen….
En als dit bij je ook netjes werkt dan moet ik wellicht erover nadenken om over te stappen naar Vodafone. En de timing is perfekt, ik heb nog een maand de tijd om te beslissen. Dan loopt mijn huidige abonement af.