Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Hmmm, ik heb vanmiddag een afspraak met Emiel… Zou ik wel gaan? Hij begint ook al in ons sleuteldomein te infiltreren.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
patje74 schreef:Hmmm, ik heb vanmiddag een afspraak met Emiel… Zou ik wel gaan? Hij begint ook al in ons sleuteldomein te infiltreren.
hahhaha
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
patje74 schreef:Hmmm, ik heb vanmiddag een afspraak met Emiel… Zou ik wel gaan? Hij begint ook al in ons sleuteldomein te infiltreren.
Emiel! Er komt een slachtoffer jouw kant op!
Sorry, had PB moeten zijn.
Ich bin ein Breaker
ik hou me even afzijdig
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:ik hou me even afzijdig
Laat ik dan ook maar niets zeggen…..(zet ‘m op, Emiel!!!)
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
citroenc2 schreef:waarom maak je niet gewoon een meeting in eemnes naast de bx club meeting
Zucht C2….
Kansloos
Aangezien ik Patje nu vaker zal treffen zal ik ervoor zorgen dat ik een compleet ingevuld aanmeldingsformulier klaar heb liggen voor de BX-club, ik zal m dan sneaky even laten tekenen als ie weer druk bezig is een BX te repareren, het patje ff tekenen hiero en snel!!!!
Et voila! Patje is BX-clublid!! (bijna verplicht met twee BX-en!!!)
Ik ben trouwens van 3 clubs lid!
Citroen-club Fryslan, Citroen visaclub, en BXclub nederland!!!
Kost wat maar dan heb je ook wat, en ik loop niet alle meetings af, daar heb ik geen tijd meer voor met een gezin,werk en nog een andere hobby (scouting).
Emiel
waarom zou dat kansloos zijn
de zijn vaak meerdere meeting door het jaar waarom zou je dan geen meeting zonder de bx club kunnen houden
de 25jaar bx meeting in nieuwegein van ook een succes dus waarom dit dan niet
citroenc2 schreef:waarom zou dat kansloos zijn
de zijn vaak meerdere meeting door het jaar waarom zou je dan geen meeting zonder de bx club kunnen houden
de 25jaar bx meeting in nieuwegein van ook een succes dus waarom dit dan niet
Dat snap ik! wij hebben afgelopen februari ook een meeting gehad in Friesland en dat was ook gewoon voor de lol, dus het kan wel natuurlijk, ik had begrepen dat het tegelijk met de BX-club zou moeten volgens jou, ik hoop dat ik me er in vergis, maar dat zou ik namelijk behoorlijk raar en eigenlijk een beetje sneu vinden!
Emiel
tegelijke tijd is natuurlijk geen optie maar ernaast wel verder hoef het ook niet alleen bx te zijn iedereen is welkom vind ik als men maar een citroenhart heeft
Oke dan ikke snappu!!
Emiel
Dan is ‘t een forummeeting, en die waren altijd al los van de typeclubs…
Natuurlijk ben ik erbij aanwezig, vooral als er auto’s gesloopt worden (bijvoorbeeld een zilveren XM V6?)
Oei was dat nog niet gebeurd? nou kom maar een keer kijken
Harm schreef:Oei was dat nog niet gebeurd? nou kom maar een keer kijken
Rijd erg fijn dat ding . (Helaas geen XM V6 LPG centen beschikbaar op het moment en op korte termijn waarschijnlijk ook niet )
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
2750 om precies te zijn… heb 2 cilindertjes meer dan een BX Enne… goede XM’s bestaan niet!