voge schreef:Chevronnetjes lijkt me leuk!! En de mensen met minder dan 50 posts (en ZX1.4i) een opel embleem!!!
Jij wil officieel een schandpaal invoeren voor sommige mensen
Ok ok, ik haal die opel sticker binnenkort wel van mijn auto af
En dat is geen geintje, want die zit er nog steeds op ops:
ZX1.4i schreef:voge schreef:Chevronnetjes lijkt me leuk!! En de mensen met minder dan 50 posts (en ZX1.4i) een opel embleem!!!
Jij wil officieel een schandpaal invoeren voor sommige mensen
Nog erger dan een forum-ban!!
Test
We zijn weer 2 jaar verder, en ook gegroeid in het aantal leden dat ver voorbij rood-6 is. Komen er nog meer kleuren? Want de sleuteltjes vind ik wel heel leuk.
Test
Ik zou graag wat meer sleuteltjes willen maken.
En we zijn weer een jaar verder.
Ik had het volgende idee:
Nog een paar kleuren erbij verzinnen, en na 10.000 posts een zelf te kiezen naam, of een standaard term zoals ‘Stamgast’ ofzo. Dat is wel te doen, het aantal leden dat over de 10.000 is is nu nog op één hand te tellen. Over een paar jaar ook niet meer natuurlijk, maar goed. Dat zien we dan wel weer.
het is ook geen halszaak, maar ik vind het wel leuk als er zo af en toe een sleuteltje bij komt.
Test
Kleuren genoeg
Test
Als het goed is gaan we binnenkort naar het nieuwe forum, dus dan komt daar ook weer een ander ranking systeem
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Dan zie ik toch nog even graag vlak voordat we naar phpbb3.0 gaan dat iemand nog even een hele avond kwijt is aan het kleuren van sleuteltjes, en het implanteren van de juiste software codes.
Test
Thijsvandebles schreef:Dan zie ik toch nog even graag vlak voordat we naar phpbb3.0 gaan dat iemand nog even een hele avond kwijt is aan het kleuren van sleuteltjes, en het implanteren van de juiste software codes.
Wie had het over phpbb3.0? Mijn ranking is trouwens al een tijdje stuk.
Oh dat heb ik klakkeloos in mijn toetsenbord geramd. Ik heb ooit iets opgevangen over phpbb3.0, en nu werd hier gerept over een nieuw forum, dus ik combineerde 1 + 1 met dit als uitkomst. En daar roerde ik over.
Test
php3 was wellicht ook wel een stuk makkelijker geweest. Meja, citroen rijders zijn eigenzinnig tuig en die nemen natuurlijk geen genoegen met standaard rechtdoorzee oplossingen.
Jij snapt het
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
als ik ook nog een suggestie mag indienen, kan je als je bv 10e doneert(dth) een speciaal naampje aanvragen voor 1 jaar? Ik wil wel wat bling bling kopen namelijk
xsara 1.6 16v break
ex- xm tct vsx
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Jij wilt niet weten hoeveel T(h)ijs heeft moeten betalen voor dat BOFH.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Of ik voor zeven sleuteltjes….