1 van de 6
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

Zelfs een GC4P laten ze niet met rust
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 21 september 2007 09:08 PM

Vandaag was ik aan de beurt:

Rechter portierruit ingeslagen Evil or Very Mad  Evil or Very Mad

Op zoek naar m’n tomtom. (Deze lag vanzelfsprekend niet in mijn auto)
Gelukkig zat m’n ipod er ook niet in.
Hebben dus niks meegenomen maar ik zit de komende maanden wel elke keer met een rammelende portier wanneer ik’em dichtgooi. (van die laatst paar glaskorrels die ze met de stofzuiger niet te pakken kregen)

Ik kan veel hebben, maar op zo’n moment kan je dan beter even niet bij me in de buurt komen. (collega van me onderging hetzelfde lot, echter die sukkel had dus wel z’n TT in het handschoenvakje laten liggen. En daar doen ze het dus voor. Voor die sukkels die denken dat dat nog wel kan in een stad als Amsterdam. Helaas dus niet)

Kan ik me weer melden bij de Carglass. Zal je zien dat ze die ruit niet op voorraad hebben. Wordt dus weer een noodruit en kan ik volgende week weer terugkomen.  Prettig weekend….. very sad

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7843

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 21 september 2007 10:19 PM
  [ # 1 ]

Pff ellendig is dat.. Hebben ze bij mij ook wel eens geflikt. Je kunt er inderdaad boos om worden (zou ik ook doen) maar helaas ben je daar niet mee geholpen.

Ook het houdertje van de navi er maar uithalen dan?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 21 september 2007 10:36 PM
  [ # 2 ]

het is klote aar wees blij dat alleen je raam kapot is

onlangs hebben ze bij mijn cx de radio eruit gehaald radio van 15 jaar oud Confused 
maar we even een slot een deur en een ruit en een dashboard gesloopt Sad

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 21 september 2007 11:37 PM
  [ # 3 ]
DigiDaan schreef:

Pff ellendig is dat.. Hebben ze bij mij ook wel eens geflikt. Je kunt er inderdaad boos om worden (zou ik ook doen) maar helaas ben je daar niet mee geholpen.

Die zuignap eraf halen helpt ook niet. Dan zien ze nog dat daar een zuignap zat, dus dan slaan ze alsnog toe.
Ik heb er nu dus een noodruit ingekregen en moet volgende week dus weer terug voor de juiste ruit.
Achteraf valt de ellende dan wel weer mee, maar op dat moment sta je echt op springen. Gelukkig had het niet gerend want als dan ook nog eens je hele bekleding zeiknat is ben je helemaal bedankt.  Confused

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 21 september 2007 11:43 PM
  [ # 4 ]

idd sta je op dat moment te springen want eigelijk moeten ze gewoon van je auto afblijven Sad

is het nog gelukt bij carglass

Profiel  

harryhonda7
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 324

Gepost: 21 september 2007 11:53 PM
  [ # 5 ]
tilanus schreef:
DigiDaan schreef:

Die zuignap eraf halen helpt ook niet. Dan zien ze nog dat daar een zuignap zat, dus dan slaan ze alsnog toe.
Ik heb er nu dus een noodruit ingekregen en moet volgende week dus weer terug voor de juiste ruit.
Achteraf valt de ellende dan wel weer mee, maar op dat moment sta je echt op springen. Gelukkig had het niet gerend want als dan ook nog eens je hele bekleding zeiknat is ben je helemaal bedankt.  Confused

Hee Tilanus, balen voor je zeg, ik kan me daar ook zo kwaad om maken, ze moeten gewoon met de poten van je spullen afblijven.  Evil or Very Mad Verder geen schade op die ruit na ?? Bij een collega van me hebben ze toen zijn hele dashboard gesloopt toen bleek dat er niets te halen viel. Gelukkig heb je al een noodruitje maar het blijft kl.te natuurlijk. Ik heb een doekje in het dashboardkastje gelegd om meteen de afdruk van de zuignap weg te poetsen…..(zo triest is het in deze maatschappij). Ik hoop voor je dat het niet meer gebeurd. Smile

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten

- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 22 september 2007 01:34 AM
  [ # 6 ]

Nee, gelukkig verder geen schade. Misschien moet ik maar altijd de handschoenenkastjes open laten staan. Misschien dan ze dan er vanaf blijven.  Confused

Profiel  

Gerrit T
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 464

Gepost: 22 september 2007 01:34 AM
  [ # 7 ]

Shit Tilanus, Grrrr
Hopelijk heb je geen lakschade? Let ff goed op anders heb je achteraf nog een keer gez&*^k.

Even afspreken met elkaar: Als we zo’n zak betrappen geven we ‘m ook een schop namens Tilanus!?!

Gerrit

196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.

Profiel  

Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Gepost: 22 september 2007 03:06 AM
  [ # 8 ]

Er zijn momenteel goede vervangers voor de zuignap. Mijn ervaring is dat het dievenvolk inderdaad let op de afdruk daarvan op de ruit.
Een ander systeem is dat van bijv. Brodit (http://www.brodit.com), waar je zonder te boren een clip met houder kan bevestigen.

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 22 september 2007 10:30 AM
  [ # 9 ]

Wat je ook nog zou kunnen doen is dit soort mensen om de tuin leiden door een wegenkaart duidelijk zichtbaar in je auto te hebben liggen.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 22 september 2007 10:47 AM
  [ # 10 ]

Ja dat is mooi klote zeg.
Ik moet zeggen dat de regio waar ik woon wel aardig vrij is van dergelijk volk. Ze zijn er uiteraard wel, maar oude auto’s laten ze hier in elk geval met rust. In Utrecht worden dus ook al CX-en opengemaakt voor oude radio’s, hé JimmyC2?

Test

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten

- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 22 september 2007 11:40 AM
  [ # 11 ]
Sparks schreef:

Er zijn momenteel goede vervangers voor de zuignap. Mijn ervaring is dat het dievenvolk inderdaad let op de afdruk daarvan op de ruit.
Een ander systeem is dat van bijv. Brodit (http://www.brodit.com), waar je zonder te boren een clip met houder kan bevestigen.

Ik gebruik al een Brodit clip voor m’n telefoon. Als ik over m’n andere luchtrooster dan nog een clip moet bevestigen voor de TT dan wordt het daar wel een erg volle bedoening.  Confused

Profiel  

Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1501

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 22 september 2007 12:23 PM
  [ # 12 ]
garagestmarien schreef:

Wat je ook nog zou kunnen doen is dit soort mensen om de tuin leiden door een wegenkaart duidelijk zichtbaar in je auto te hebben liggen.

Laughing En een tent in je tuin zetten zodat ze niet in je huis inbreken.  Cool

Gr Martijn

Profiel  

Wim citroen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 87

Gepost: 22 september 2007 04:48 PM
  [ # 13 ]
tilanus schreef:

Nee, gelukkig verder geen schade. Misschien moet ik maar altijd de handschoenenkastjes open laten staan. Misschien dan ze dan er vanaf blijven.  Confused

Hallo Tilanus
Ik leef erg met je mee het is mij ook eens overkomen in het tijdperk autoradio’s met slede Je voelt je dan zo f###king machteloos.
Maar je optie om je dashboard kastjes open te laten staan doe ik al vanaf het begin hopende dat die K#t crimineeltjes kunnen zien dat er niets inligt ik doe het zelfs in de afgesloten parkeer garage onder mijn flat.
groetjes van wim Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil

Van BX via ZX, Xantia break, Xsara picasso, C3 sensodrive C4 coupe naar de C4 Picasso 5 zitter 1.8 Ligne business in de kleur Blanc Banquise rijdend sinds 19 juni 2007 en op naar een C3 eHDI full opties wederom in de kleur Blanc Banquise rijdend in week 13.

Profiel  

Gerrit T
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 464

Gepost: 06 oktober 2007 12:25 PM
  [ # 14 ]

Tilanus, is alles inmiddels weer netjes gerepareerd? Geen stille getuigen meer in de cockpit?

Gerrit

196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.

Profiel  

The Hans Identity
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 473

Gepost: 06 oktober 2007 01:53 PM
  [ # 15 ]

er zijn inderdaad houders die je op het dashboard kan zetten en waar je de houder in kan doen zodat de voorruit geen sporen vertoond, maar daar letten ze tegenwoordig vast wel op

Profiel  

1 van de 6
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook