XBXG schreef:Op een klein stukje snelweg waar 120 was toegestaan voelde ik ineens wat trillen. Toen even naar 140 km/h gegaan, maar al snel weer naar 110 afgezakt, zodat de trillingen weg waren.
Ja ik dacht al dat je dat ging zeggen….
Test
OK, in Baarn even een Audi A4 Avant eruit getrokken, voor Palais Soestdijk.
Maar ik zal er netjes op passen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:OK, in Baarn even een Audi A4 Avant eruit getrokken, voor Palais Soestdijk.
Maar ik zal er netjes op passen.
Uiteraard Wout! De laatste keer dat ik in de 20TZi reed heb ik ook enkele straatstenen eruit getrokken. Overgins in het bijzijn van SS90.
Dan kriebeld het toch wel om in de ARMY ook een dikke motor alla Marten te leggen.
Test
stoterstangen90 schreef:Wat extra lucht in de bandjes zou volgensmij ook wel weer eens mogen overigens ops:
Staat toch al weer een tijdje.
Ja, dat kan leuk meespelen inderdaad.
Ik heb een zeer langzaam leeglopend voorband, dat werkt ook nogal op de trillerij. Als de auto eens in de 2 a 3 weken zowat uit elkaar klapt bij de 120 km/u weet ik dat ik weer moet pompen omdat ie nog maar op anderhalve bar staat…
Ja, ik weet, ik héb nieuwe banden nodig…
Ich bin ein Breaker
Thijsvandebles schreef:XBXG schreef:OK, in Baarn even een Audi A4 Avant eruit getrokken, voor Palais Soestdijk.
Maar ik zal er netjes op passen.
Uiteraard Wout! De laatste keer dat ik in de 20TZi reed heb ik ook enkele straatstenen eruit getrokken. Overgins in het bijzijn van SS90.
Dan kriebeld het toch wel om in de ARMY ook een dikke motor alla Marten te leggen.
Mwah, met minder kan het ook. Ik heb vanavond nog een hele “stoere” BMW320i touring het nakijken gegeven met mijn VPower gestookte 19TGD break. Die man reed echt op de verkeerde plek…
Ich bin ein Breaker
XBXG schreef:Op een klein stukje snelweg waar 120 was toegestaan voelde ik ineens wat trillen. Toen even naar 140 km/h gegaan, maar al snel weer naar 110 afgezakt, zodat de trillingen weg waren.
En boven de 160, voelde je het toen nog?
Ich bin ein Breaker
Zo hard zal ik er niet mee rijden. Het is niet mijn auto en ik heb ‘m te leen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Zo hard zal ik er niet mee rijden. Het is niet mijn auto en ik heb ‘m te leen.
Dus met je 1400 rijdt je wel boven de 160?
Test
de 200 aantikken moet ook eenvoudig kunnen hoor.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
wat voorn stuur zit erin?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:wat voorn stuur zit erin?
Een xantia Airbagstuur
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
stoterstangen90 schreef:McDean schreef:wat voorn stuur zit erin?
Een xantia Airbagstuur
aah ok
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
stoterstangen90 schreef:McDean schreef:wat voorn stuur zit erin?
Een xantia Airbagstuur
Foto? Ik ben erg benieuwd, want dan zit het stuur zo´n 7 cm verder naar de bestuurder toe.
Eveneens ben ik tevens ook.
zodra je een niet orgineel sportstuur monteerd zit deze ook zo’n 10 cm dichter op de bestuurder vanwegen de universele naaf.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
heerlijk vind ik dat !!
Zelfde heb je met een AX stuur of een peus 205 stuur
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!