leuk voor je dat nieuwe appartement.kom je nog wel naar 25jaar BX??bouw dan even deze week(tijdelijk)het interieur af, en was en stofzuig je auto dan even…je kent me…als je de auto tijdelijk gaat stallen, dan zorg dat hij goed gepoetst en geconserveerd weggezet word, en als je tzt weer gaat rijden, een BX14 is gewoon economisch en toch leuk.ik doe dit al 7 jaar en wil geen andere auto meer,hooguit een ax voor vader-dochter.
deze blauwe bx 14 is het behouden waard….ik kan je geen cursus autos onderhouden geven maar bij vragen hoor ik je wel…
en voor je appartement,schaam je niet voor de kringloopwinkel ze hebben vaak leuk spul voor weinig geld,zie het als een sport om met een tientje daar te shoppen en zoveel mogelijk leuks daar weg te kopen heb ik ook gedaan
succes en ik hoor het wel
de citroen-liefhebber
Auto en BX worden allebei wel geregeld hoor.
Dat interieur zal ik inderdaad even afbouwen voor aanstaande zondag, maar dat was ik toch al van plan. Ben er nu al maanden mee bezig, maar de laatste dingen laat ik een beetje liggen. Na de 30e zal ik het interieur er weer gedeeltelijk uithalen, om de bedrading van de cd-wisselaar + hoedenplankspeakers opnieuw aan te sluiten en daarna weg te werken in de dorpelbeplating in het interieur.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Jemig, die sig “BX 14 basis - 1989 - 153.000 km
ex: 2CV (‘79), Dyane (‘81), GS (‘79), AX (‘95), 14 x BX (GT, Digit, Leader, Routière, 19 TZI, 16 TRS, 19 TZD, etc.) ” doet me wel erg denken aan hem wiens naam wij hier niet meer noemen
Ich bin ein Breaker
Die sig staat er al zeker 6 maanden.
En dat allemaal in ruim 5 jaar…
Ik zit me suf te denken aan wie je bedoelt, maar kan er ff niet opkomen.
Overigens heb ik de 14 al bijna 5 maanden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Die sig staat er al zeker 6 maanden.
En dat allemaal in ruim 5 jaar…Ik zit me suf te denken aan wie je bedoelt, maar kan er ff niet opkomen.
Overigens heb ik de 14 al bijna 5 maanden.
Nouja, er was hier vroeger nog zo’n serial BX-rijder actief. De overeenkomst viel me ineens op - ja, ik lees ook wel eens wat
5 maanden is inderdaad ongelofelijk lang voor jouw doen. In die tijd had je normaliter al 6 autoos verstookt?
Ich bin ein Breaker
5 maanden valt op zich al best mee. Mijn record van 20 maanden heb ik trouwens nog niet verbroken. Ik zal mijn best doen om dat met de huidige mooie blauwe BX te doen.
Momenteel staat ie dus bij TvdB voor een uitlaatrepareerklusje. Volgend weekend is ie weer een beetje beter.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Nou Wout, je wagen is weer klaar.
Compleet nieuwe uitlaat er onder, kat er tussen uit geslepen, en een buis er tussen gelast. Klink weer als een Visa….
Test
Zo, ik ben weer thuis.
De BX 20 TZI staat weer bij de eigenaar. Pytrik, nogmaals bedankt dat ik ‘m even kon lenen. Ik kon gewoon elke dag lekker met een BX naar mijn werk, en de TZI heeft weer wat kilometertjes gemaakt. Anders staat ie toch maar te staan.
Het is wel weer fijn om na een week weer in mijn eigen vertrouwde Bixje te stappen hoor. Hij rijdt toch zo heerlijk, en nu ook weer zonder herrie.
Hier is de pijp te zien die er in plaats van de katalysator is gekomen:
Nu nog wat kleine dingetjes fixen en dat is ie klaar voor het Concour d’Elégance van de BX Club aanstaande zondag in Raamsdonksveer ( link ).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Hier is de pijp te zien die er in plaats van de katalysator is gekomen:
En, haalt tie de 200 al?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
XBXG schreef:Hier is de pijp te zien die er in plaats van de katalysator is gekomen:
Net pijpje hoor, ziet er goed gelast uit.
Nu nog wat kleine dingetjes fixen en dat is ie klaar voor het Concour d’Elégance van de BX Club aanstaande zondag in Raamsdonksveer ( link ).
Maar daar let jammer genoeg vast niemand op je uitlaat…
Ich bin ein Breaker
Niemand let er meer op nee. Als ik de uitlaat niet had laten maken, viel iedereen het op vanwege de herrie.
Oja, Thijs; nog bedankt voor alles.
@PrutsyLJ: de 200 zal ie nooit halen, maar het schijnt dat ik nu 8 pk extra heb. Joehoe.
Niet dat ik er daarom sneller mee ga rijden, want ik rijd nog steeds als een oud wij….uh een jongeman met een rustige rijstijl.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Zo, ik ben weer thuis.
De BX 20 TZI staat weer bij de eigenaar. Pytrik, nogmaals bedankt dat ik ‘m even kon lenen. Ik kon gewoon elke dag lekker met een BX naar mijn werk, en de TZI heeft weer wat kilometertjes gemaakt. Anders staat ie toch maar te staan.
Het is wel weer fijn om na een week weer in mijn eigen vertrouwde Bixje te stappen hoor. Hij rijdt toch zo heerlijk, en nu ook weer zonder herrie.
Hier is de pijp te zien die er in plaats van de katalysator is gekomen:
Nu nog wat kleine dingetjes fixen en dat is ie klaar voor het Concour d’Elégance van de BX Club aanstaande zondag in Raamsdonksveer ( link ).
In de klasse 4 denk ik dan maar toch?
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Dat is een fraaiere oplossing dan het katte(n)grit uit de kat. bezemstelen
Ja, ik kan gewoon lassen, dus dan doen we dat zo!
(is wel slecht lassen op bezemstelen hoor….)
Test
Thijsvandebles schreef:Ja, ik kan gewoon lassen, dus dan doen we dat zo!
Haha, bijna net zo als wanneer een zeker iemand het had gelast
Het bezemstelen is meer een variant die je kan bezigen als de kattebak nog niet is doorgerot. Maar hier had de kat de kattebak blijkbaar al verteerd.