leuk voor je dat nieuwe appartement.kom je nog wel naar 25jaar BX??bouw dan even deze week(tijdelijk)het interieur af, en was en stofzuig je auto dan even…je kent me…als je de auto tijdelijk gaat stallen, dan zorg dat hij goed gepoetst en geconserveerd weggezet word, en als je tzt weer gaat rijden, een BX14 is gewoon economisch en toch leuk.ik doe dit al 7 jaar en wil geen andere auto meer,hooguit een ax voor vader-dochter.
deze blauwe bx 14 is het behouden waard….ik kan je geen cursus autos onderhouden geven maar bij vragen hoor ik je wel…
en voor je appartement,schaam je niet voor de kringloopwinkel ze hebben vaak leuk spul voor weinig geld,zie het als een sport om met een tientje daar te shoppen en zoveel mogelijk leuks daar weg te kopen heb ik ook gedaan
succes en ik hoor het wel
de citroen-liefhebber
Auto en BX worden allebei wel geregeld hoor.
Dat interieur zal ik inderdaad even afbouwen voor aanstaande zondag, maar dat was ik toch al van plan. Ben er nu al maanden mee bezig, maar de laatste dingen laat ik een beetje liggen. Na de 30e zal ik het interieur er weer gedeeltelijk uithalen, om de bedrading van de cd-wisselaar + hoedenplankspeakers opnieuw aan te sluiten en daarna weg te werken in de dorpelbeplating in het interieur.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Jemig, die sig “BX 14 basis - 1989 - 153.000 km
ex: 2CV (‘79), Dyane (‘81), GS (‘79), AX (‘95), 14 x BX (GT, Digit, Leader, Routière, 19 TZI, 16 TRS, 19 TZD, etc.) ” doet me wel erg denken aan hem wiens naam wij hier niet meer noemen
Ich bin ein Breaker
Die sig staat er al zeker 6 maanden.
En dat allemaal in ruim 5 jaar…
Ik zit me suf te denken aan wie je bedoelt, maar kan er ff niet opkomen.
Overigens heb ik de 14 al bijna 5 maanden.
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Die sig staat er al zeker 6 maanden.
En dat allemaal in ruim 5 jaar…Ik zit me suf te denken aan wie je bedoelt, maar kan er ff niet opkomen.
Overigens heb ik de 14 al bijna 5 maanden.