Wie kan hier wat meer over vertellen ?
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Volgens mij weet niemand daar wat over te vertelen.
Ik denk dat het fotoshop is.
Speed is Nothing Whitout Control!
donssie schreef:Volgens mij weet niemand daar wat over te vertelen.
Dat begon ik ook al te vermoeden.
donssie schreef:Ik denk dat het fotoshop is.
Nee hoor. Bestaat echt. Is (of misschien wel was) te koop voor € 3000. Op basis van een CX2000 van 1980, 5.60 m lang en “roulante avec papiers.” Meer weet ik er niet van, maar ben nog steeds benieuwd of iemand er iets meer over kan vertellen,
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Totaal aantal Berichten: 423
Geregistreerd: 03-10-2004
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Een CX met straalmotoren?!
En ik vind een CX 25 GTI Turbo al snel..
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik vermoed dat de titel “supersnelle CX” naar de CGAT moet gaan, een getunede engelse Turbo 1 met 440pk en een top van 290 km/h…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 27926
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
sans-pareil schreef:Ik vermoed dat de titel “supersnelle CX” naar de CGAT moet gaan, een getunede engelse Turbo 1 met 440pk en een top van 290 km/h…
daar heb ik vaker van gehoord heeft iemand daar een site of foto’s van das toch wel interesant
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Hij heeft geen site. Er is een of de andere site die voornamelijk in het scandinavisch is, ik geloof te vinden in het maikonics topic waar e.a. staat. De man zelf is te vinden op de CX-L mailing list en de XM-L mailing list, want zijn CX is niet zijn enige gestoorde project, hij heeft ook een XM TCT gehad die 270 liep… pk’s weet ik niet daarvan.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 7904
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Is het die witte CX Turbo die je bedoeld?
Zo ja dan heb ik daar wat foto’s van op mijn site
( http://www.citroenazu.tk mapje ICCCR 2004 Zwitserland) en op mijn comp. staan er nog meer ergens.
Martijn
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Nee, CGAT is paars, engels kenteken met oa de letters C.G.A.T. er in. Is overgespoten in een niet standaar “2-tinten” kleur.
Dit is dus CGAT:
En e.a. aan info te vinden op deze site:
Is geloof ik de enige pagina op die site die niet in het deens oid is.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 27926
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
hmm.. mijn scandinavisch is niet zo goed
jammer dat er maar 1 plaatje is
beter iets dan niets
Totaal aantal Berichten: 223
Geregistreerd: 22-02-2007
- C5 1.8i Differance2
- C4 (2004-heden) 1.6 VTR+ Coupé
- C3 1.6 eHDI Collection
- C3 1.2 Puretech Feel Edition
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?f=6&i=35052&t=35052
Da’s ook een supersnelle.
Pieter
Huidige
Citroën C5 2.0 Berline Linge Prestige 2001 grijs
Citroën C3 1.2 PureTech S&S Feel Edition 2020 zwart/wit
Vorige
Citroën Xantia Berline 2.0 16v SX 1997 wit
Citroën Xantia Break 1.8i 16V 2000 grijs
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2003 grijs
Citroën C4 1.6 Coupé VTR+ 2005 grijs
Citroën C3 1.6 e-HDi Collection 2012 Antraciet
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2004 zwart
Xantippe schreef:http://www.autoweek.nl/forum/read.php?f=6&i=35052&t=35052
Da’s ook een supersnelle.
Als ik een CX heb zou ik zoiets nooit doen, desondanks zou ik deze graag willen hebben.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
citroen23 schreef:zie ook:
het veertje in de wastegate versterken kan al tot een pittige CX leiden
en het is nog goedkoop ook
Ik heb wat commentaar van wat roemenen gelezen en die waarschuwde voor een mogelijk te arm mengsel boven de 3000 toeren, en dat is natuurlijk niet zo fijn… wel een makkelijke oplossing, maar ik zou er toch een Maikonics AEI op willen of met een megasquirt aan de gang. Als ik mijn T2 heb gaat er wel wat tuning tegenaan, maar ik wil het maximaal 250 a 300 pk laten worden. Hangt er een beetje vanaf waar ik zit als er een maikonics achtige mod heb gedaan en RVS uitlaat er onder, waar ik dan ben. Misschien nog een diesel eindoverbrenging, en waarschijnlijk een niet standaard koppelingsplaat. 400pk lijkt me wat veel om in de hand te houden. Ik vind overigens het optische resultaat bij dat witte ding niet zo geweldig, CGAT laat dan toch zien hoe het ook kan. Doe mij dat dan maar, vind ik wel wat geslaagder.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?f=6&i=35052&t=35052
woonplaats; oost-Breda, richting dorst ofzo zag ik m staan voor een huis. Ja, met engels kenteken. Iemand bekend?
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Tja, wat moet ik er van zeggen….
Een CX is hier naar mijn idee niet de geschikte auto voor. Verkracht lekker een impreza ofzo. Echt zonde!!!
Er staan trouwens nog wel een paar leuke pics onder.