26 van de 39
« Eerste  < Vorige 24 25 26 27 28 Volgende >  Laatste »

LE’s Criezel deel 2
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 24 september 2007 09:09 PM
  [ # 376 ]

Als het met m’n Eend was gebeurd hadden ze me inderdaad af kunnen voeren naar een gesloten inrichting. Daarbij was dan de schade wel groter geweest aangezien ik vermoed dat dan de spatborden er dan op onzachte wijze afgerukt zouden zijn (die krengen zitten vast met 2 parkertjes ofzo, en dat is dan orgineel !).

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 24 september 2007 09:10 PM
  [ # 377 ]

En hoe zit het dan met al die rommel achterin? Kan je nu alles nog wel terugvinden? Dat zal toch ook wel leuk verschoven zijn. Ik geloof niet dat je je rek al hebt ingebouwd. En die skelter? Die is toch nog wel heel he?

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 24 september 2007 09:14 PM
  [ # 378 ]

Die skelter is onverwoestbaar. Als die stil had gestaan op de snelweg en ik was er met 160 tegenaan gerost (zonder te remmen), dan was mijn BX aan flarden geweest en die skelter 3 mm verschoven ofzo.

Maar het spul bleef redelijk netjes achterin staan. De skelter rolde tegen de voorstoel aan en wat klein grut wat achter de skelter lag, ligt er nu onder. De wrakke mand gereedschap (echt tjokvol en loodzwaar is dat ding) is wat uit het lood geslagen en heeft de decelleratie (ja, ik hou van dure woorden Wink ) dus goed opgevangen.

Het was wel knullig dat ik via het raam naar buiten moest omdat er een vangrail tegen mijn portier aan stond Wink

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 24 september 2007 09:26 PM
  [ # 379 ]
citroenc2 schreef:

of je hem licht geraakt heb of niet je bent verantwoordelijk dat je rws inlicht over het feit dat is je burgerplicht Wink

weet je wel wat een stukje vangrail kost Wink

en rws ligt er wel wakker van en tenslotte betalen we anders met ze allen voor zijn fout

Ja, en dan zal je altijd zien - zit tegen de tijd dat ze komen kijken naar jouw 2 krasjes 3 meter verderop een reuzenkreukel van iemand die wél doorreed - en dan mag jij voor de hele zwik opdraaien.

Maar waar hebben we het allemaal over zeg. Dat is gewoon LE’s eigen verantwoordelijkheid.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 24 september 2007 09:34 PM
  [ # 380 ]
citroenc2 schreef:

en rws ligt er wel wakker van

Hier moet ik even heel hard om lachen.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 24 september 2007 09:34 PM
  [ # 381 ]
Lelijke Eend schreef:

Die skelter is onverwoestbaar. Als die stil had gestaan op de snelweg en ik was er met 160 tegenaan gerost (zonder te remmen), dan was mijn BX aan flarden geweest en die skelter 3 mm verschoven ofzo.

Maar het spul bleef redelijk netjes achterin staan. De skelter rolde tegen de voorstoel aan en wat klein grut wat achter de skelter lag, ligt er nu onder. De wrakke mand gereedschap (echt tjokvol en loodzwaar is dat ding) is wat uit het lood geslagen en heeft de decelleratie (ja, ik hou van dure woorden Wink ) dus goed opgevangen.

Het was wel knullig dat ik via het raam naar buiten moest omdat er een vangrail tegen mijn portier aan stond Wink

Kan ik hieruit opmaken, dat zo’n rek misschien helemaal niet nodig is? Je hebt dus niets in je nek gekregen?

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 24 september 2007 09:45 PM
  [ # 382 ]

Gezien de minieme schade aan de Criezel, verwacht ik dat er enkel een beetje witte lak op de vangrails terug te vinden is. En waarschijnlijk is dat al weer bijgekleurd nadat LE met een dot gas + lekkere diesel-roetwalm weg reed. Waarmee we de werkelijke schade kunnen vaststellen op €0,00.
Hier ligt de RVS (jeetje, dat daar nog mensen in trappen!) niet wakker van en LE ook al niet. Zelf kan ik er ook prima bij slapen, dus het gaat eigenlijk helemaal nergens over.

Nu kunnen we natuurlijk weer evel lekker LE gaan bashen. Maar eigenlijk is dat een beetje stom. De verzekering is erg blij met LE zijn goede reactie. Hij had zijn Crieseltje ook tegen een Volvo pletten, dan waren ze er slechter vanaf gekomen. En voor wat betreft de aanleiding, tsja… het mooie is dat niemand daar over kan oordelen zonder daarbij een aantal vooroordelen uit de kast te trekken. Zullen we dat dan nu maar eens achterwege laten?

Maar goed, eerlijk is eerlijk, het “nieuwe” spatbord past prima bij de rest van de wagen. Waarmee we weer ontopic zijn.

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 24 september 2007 09:54 PM
  [ # 383 ]
patje74 schreef:

Gezien de minieme schade aan de Criezel, verwacht ik dat er enkel een beetje witte lak op de vangrails terug te vinden is. En waarschijnlijk is dat al weer bijgekleurd nadat LE met een dot gas + lekkere diesel-roetwalm weg reed. Waarmee we de werkelijke schade kunnen vaststellen op €0,00.
Hier ligt de RVS (jeetje, dat daar nog mensen in trappen!) niet wakker van en LE ook al niet. Zelf kan ik er ook prima bij slapen, dus het gaat eigenlijk helemaal nergens over.

Nu kunnen we natuurlijk weer evel lekker LE gaan bashen. Maar eigenlijk is dat een beetje stom. De verzekering is erg blij met LE zijn goede reactie. Hij had zijn Crieseltje ook tegen een Volvo pletten, dan waren ze er slechter vanaf gekomen. En voor wat betreft de aanleiding, tsja… het mooie is dat niemand daar over kan oordelen zonder daarbij een aantal vooroordelen uit de kast te trekken. Zullen we dat dan nu maar eens achterwege laten?

Maar goed, eerlijk is eerlijk, het “nieuwe” spatbord past prima bij de rest van de wagen. Waarmee we weer ontopic zijn.

Amen !

garagestmarien schreef:
Lelijke Eend schreef:

Kan ik hieruit opmaken, dat zo’n rek misschien helemaal niet nodig is? Je hebt dus niets in je nek gekregen?

Nee, want als ik echt ergens tegenaan ram, zal de vertraging groter zijn waardoor ik wel eens geplet kan worden tussen mijn stuur en de rommel achterin. Dat rek komt er dus.

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 24 september 2007 10:00 PM
  [ # 384 ]

Gezien de kansentheorie zou je dat weer een weekje uit mogen stellen, die montage van dat rek.  Wink

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 24 september 2007 10:16 PM
  [ # 385 ]

Gezien de kansentheorie zou je dat weer een weekje uit mogen stellen

Dus niet. De kans dat LE weer betrokken raakt bij een ongeluk blijft netzo groot. Hoe groot die kans is, is natuurlijk niet te bepalen Wink

Jeroen

Profiel  

BX19trs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- BX 19 trs
Gepost: 24 september 2007 10:59 PM
  [ # 386 ]
citroenc2 schreef:
knäckor schreef:
citroenc2 schreef:

bedoel de rest van de schade die je heb aangebracht

Bedoel je de vangrail of de krassen en deuken? Ik meende ergens te lezen dat de krassen en deuken Elmer niet boeien, aangezien Criezel daar niet slechter door functioneert.

idd de schade aan de weg daar is le voor verantwoordelijk

Ik was ook diep teleurgesteld in LE en heb alvast rijkswaterstaat gebeld met de melding van ongeval, plaats en datum+tijdstip.

Emiel

Profiel  

Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1986

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 24 september 2007 11:29 PM
  [ # 387 ]

gelukkig dat het zo is afgelopen!

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 25 september 2007 12:04 AM
  [ # 388 ]

Jongens, niet zo op de man.
Punt is gemaakt. Klaar.

Jeroen

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 25 september 2007 12:30 AM
  [ # 389 ]
citroenc2 schreef:

of je hem licht geraakt heb of niet je bent verantwoordelijk dat je rws inlicht over het feit dat is je burgerplicht Wink

weet je wel wat een stukje vangrail kost Wink

en rws ligt er wel wakker van en tenslotte betalen we anders met ze allen voor zijn fout

Haha, en jij bent ook heiliger dan de paus?

Godsammekrake.. die elmer maakt wel wat los met zijn barrel! Het is bijna net zo leuk als Wouters soms hopeloze niet te vatten epistels.  Laughing

Profiel  

Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542

- AX GT injection ph1
Gepost: 25 september 2007 12:45 AM
  [ # 390 ]
citroenc2 schreef:

bedoel de rest van de schade die je heb aangebracht

die sporen op de weg betalen we dmv wegen belasting die vangrail hoort daar ook wel bij Razz wrom betalen we anders wb?

Profiel  

26 van de 39
« Eerste  < Vorige 24 25 26 27 28 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook