2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

Wat hebben we hier?!? (De grote beurt)
punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 592

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 30 januari 2005 02:36 AM
  [ # 16 ]

Heb je ooit en oude citroen gezien!!! :hunk

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 30 januari 2005 02:43 AM
  [ # 17 ]

Jazeker!  ook een hoop roest hoor!
Alleen Citroën heeft de roestduivel overwonnen
Zat laatst ff in een traction en durfde het woord opel niet eens te zeggen!
Was bang dat er een schietstoel in zat!

Zonder dollen, pak nou eens de mooiste burgerbak van de opel
zet daar nou eens een xm/cx of beter nog een sm naast, dan ben je toch klaar??  wat heeft opel nu voor design en innovatie?  Ja rotte dorpels hebben ze patent op!
Opel=absoluut de lelijkste auto!  dan nog liever een skoda!
Ik zag laatst een nieuwe golf…..kijk ik eens goed, is het #%$$ toch een opel!  vergissing dus van mij! wat lijken die perenkisten toch op elkaar!
de oudere ascona/kadett/commodore leken allemaal op elkaar!
Jawel de gs en de cx hadden natuurlijk ook wat van elkaar weg!

Moet ik nog doorgaan want ik kan nog wel ff een uurtje hoor Wink

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 30 januari 2005 02:55 AM
  [ # 18 ]

En de eerste de beste die vraagt waar ik de afgelopen 6 jaar in heb gereden die #$%&%*#^%$ Twisted Evil  Wink  Wink

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 30 januari 2005 03:04 AM
  [ # 19 ]

Heerlijk weer, zo’n discussie over smaak… Rolling Eyes  Laughing

Punky heeft in mijn mening (lees: smaak) zeker gelijk: ik vind die blauwe Opel echt geweldig mooi!!!!!

Maar het is niet te vergelijken met een tijdgenoot van die auto in de vorm van een GS, DS of 404. Die blijf ik altijd nog mooier vinden.

Ik vind alle moderne auto’s verschrikkelijk (de enige mooie vind ik de Picasso en een beetje ook wel de C4). Ik ben pas Citrofiel geworden toen ik al liefhebber was van klassieke auto’s. Daarom heb ik nu eenmaal een zwak voor alle klassieke auto’s, met een grote voorkeur voor die met een double chevron op de motorkap. Een 203, 403, 404, 504, 604, MG B GT, Volvo Amazon of Opel Commodore vind ik dus allemaal mooi.

Toch ben ik benieuwd wat voor mij de eerste echte klassieke auto zal worden die ik ga aanschaffen (al tel ik dan mijn 2CV ff niet mee), maar dat zou ipv een DS (wat mijn droomauto is) ook wel eens een 403 of 404 kunnen worden.

Maarreh, is dit niet een leuk onderwerp voor een nieuw topic? Zoiets als: “wat is jouw favoriete klassieke auto?” Idea

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 30 januari 2005 03:06 AM
  [ # 20 ]
René van Maren schreef:

En de eerste de beste die vraagt waar ik de afgelopen 6 jaar in heb gereden die #$%&%*#^%$ Twisted Evil  Wink  Wink

Zeg, waar heb jij de afgelopen 6 jaar in gereden?

:cheer4

Profiel  

punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 30 januari 2005 03:12 AM
  [ # 21 ]
René van Maren schreef:

Jazeker!  ook een hoop roest hoor!
Alleen Citroën heeft de roestduivel overwonnen
Zat laatst ff in een traction en durfde het woord opel niet eens te zeggen!
Was bang dat er een schietstoel in zat!

Zonder dollen, pak nou eens de mooiste burgerbak van de opel
zet daar nou eens een xm/cx of beter nog een sm naast, dan ben je toch klaar??  wat heeft opel nu voor design en innovatie?  Ja rotte dorpels hebben ze patent op!
Opel=absoluut de lelijkste auto!  dan nog liever een skoda!
Ik zag laatst een nieuwe golf…..kijk ik eens goed, is het #%$$ toch een opel!  vergissing dus van mij! wat lijken die perenkisten toch op elkaar!
de oudere ascona/kadett/commodore leken allemaal op elkaar!
Jawel de gs en de cx hadden natuurlijk ook wat van elkaar weg!

Moet ik nog doorgaan want ik kan nog wel ff een uurtje hoor Wink

Je hebt het hier met name over de nieuwere opels. Ik heb het over de OUDERE modellen. Wink
Trouwens al het nieuwe spul lijkt op elkaar. Hoef je niet alleen voor naar de Golf en de Astra te kijken. Rolling Eyes

En mijn opel vectra A heeft pas nog een goede beurt gehad en ik kreeg complimenten over de hardheid van de bodem en de dorpels.
dat ik dat compliment kreeg zegt eigenlijk genoeg over de andere opels. Zelfs mijn wielkasten rotten nog niet!!! Laughing

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 30 januari 2005 03:13 AM
  [ # 22 ]
René van Maren schreef:

#$%&%*#^%$ Twisted Evil  Wink  Wink

Een opoe kadettilac.  Maar je beslist het niet alleen he?
Misschien vind ik de citroën wel te mooi!  kijk een BX dat vind ik niks!
Sorry maar ik heb er niks mee!  ik vind ze nergens op lijken (uitzonderingen zijn er altijd)
De traction/sm/cx/xm/c6/vind ik echt super!  maar opel? ja hij bracht me thuis!  dat wel maar god, wat was het een lelijke bak

o jee dat wordt ruzie met bram Wink

Profiel  

punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 30 januari 2005 03:47 AM
  [ # 23 ]

Over Opel en Citroen gesproken.
Deze foto is genomen op de wereldmeeting in Italie.

:17 :17 :17 :17 :17

Profiel  

rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2516

Gepost: 30 januari 2005 02:55 PM
  [ # 24 ]

Prachtige foto punky Very Happy

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 31 januari 2005 01:44 PM
  [ # 25 ]

Hoewel ik eigenlijk best wel een Opel-hater ben vond ik de grote Opels toch stiekum altijd wel iets hebben. Een mooie Monza van eind jaren “70, of strakke Commodore Coupe van wat eerdere datum zijn wat mij betreft leuke klassiekers die hun plaatsje hebben verdiend.

Maar iemand die bij zijn volle verstand zijn geld spendeert aan een lekker roestende en distributieriemen vretende Kadett/ Astra/ Vectra omdat zijn/ haar vader vroeger ook Opel reed vind ik ronduit zielig. Als je geen drol om auto’s geeft en gewoon vervoer van A naar B wil koop je toch een Toyota? Opel heeft haar reputatie puur te danken aan het feit dat ze in de jaren “60 en “70 inderdaad goede auto’s bouwden, maar wat daarna kwam is gewoon huilen met de pet op. Alhoewel ze de laatste tijd toch wel leuk bezig zijn…  Confused

Een Citroen is zeker ook geen perfecte auto, maar wel een heel stuk leuker dan een Opel.

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 31 januari 2005 01:52 PM
  [ # 26 ]
winnetou schreef:

Hoewel ik eigenlijk best wel een Opel-hater ben

VRIEND :12

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 31 januari 2005 02:09 PM
  [ # 27 ]
winnetou schreef:

Hoewel ik eigenlijk best wel een Opel-hater ben

Nou, vooral sinds een !#$%-hola in een Slopel @#$% Astra mij destijds in mijn GTI in de vangrail drukte. En mij dan ook nog de schuld in de schoenen proberen te schuiven na er eerst gewoon vandoor te zijn gegaan. Gelukkig kreeg ik 1. de GTI uit de slip die volgde na de vangrail en 2. kon ik haar achterna gaan omdat de GTI lekker een stuk sneller was dan die @#$ Astra. Heb in elk geval nog wel de dagwaarde kunnen claimen, met dank aan Nationale Nederlanden!  :25 :25 Helaas was de plaatschade over hele linkerkant nogal duur om te repareren, en gezien de verdere staat van de GTI heb ik toen maar besloten deze na het verlopen van de APK te slopen. De restanten zijn toen naar een andere BX-GTI bezitter gegaan voor de resterende onderdelen.

Sindsdien ben ik erg op mijn hoede als ik met name een Opel enigszins onzeker zwalkend op de weg aantref.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 31 januari 2005 04:13 PM
  [ # 28 ]
winnetou schreef:

Alhoewel ze de laatste tijd toch wel leuk bezig zijn…  Confused

:26 :26
Ik vind de huidige Opels juist verschrikkelijk :kotsen :kotsen :kotsen :kotsen

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 31 januari 2005 04:33 PM
  [ # 29 ]

:shoot

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 31 januari 2005 07:25 PM
  [ # 30 ]

Re: Opel ...

M&M schreef:

Opel is gewoon prut , oud of nieuw allemaal bagger :44

Laughing  Wink

OOK VRIEND

Profiel  

2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren