Ik probeer zo objectief mogelijk te zijn. Ik rijd ook regelmatig in de Xsara en heb m’n rijlessen gedaan in een C4. Ook de C4 Picasso is mij niet onbekend. Als ik de C-crosser daarmee vergelijk, blijft het een horkerige wagen. Ik kan er niets anders van maken.
@jaco ik loop je maar te stangen je bent wel 1 van de eerste die een c crosser rijdt
ops: ik hap te snel, zal de honger wel zijn ops:
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
het vreemde is, dat ik smack bang in the middle of frankrijk woon en nog steeds zo’n ding niet heb gezien. niet in het wild en niet bij de dealers hier. zeker een echte stadsauto.
- BX 1.9 TURD, de Euro
da’s nou ook straf. net in de grote stad mijn eerste C-crosser gezien zeg.
geen foto, want het ging allemaal veel te snel.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
vanmorgen op de radio hoorde dag NedCar Mitsibutshi SUV’s gaat produceren. Zou het hier gaan om de Outlander, C-Crosser, 4007?
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Voor zover ik weet, wordt de C-crosser in Japan geproduceerd.
jaco schreef:Voor zover ik weet, wordt de C-crosser in Japan geproduceerd.
nog wel maar de outlanders gaan (gedeeltelijk) naar Nedcar omdat de fabriek vol is (bouwt ook lancers etc.)
http://www.nu.nl/news/1239799/36/Toekomst_NedCar_veilig_door_SUV’s.html
nog geen info over de C•Crosser of 4007
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Ja, dat berichtje las ik net pas.
Tja, het zou zomaar kunnen dat de C-crosser en de 4007 dan ook naar NedCar gaan. Wie weet.
- BX 1.9 TURD, de Euro
die 4007 heb ik wel een paar weken geleden al gezien. was die er eerder dan de c-crosser?
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Ik heb er vandaag ook een lekker stukkie mee gestuurd, en ik moet zeggen….. doe mij die maar! Misschien niet des Citroëns, ook niet echt een hele mooie (of harmonieuze) auto, maar het rijd echt goed. Correctie: Ik vind hem echt goed rijden. Tuurlijk is het geen zoevende limo, maar voor het type auto is hij best comfortabel geveerd. Motorisch prima behept, de 156 PK weet de 1825 kg goed van z’n plek te krijgen. Interieur prima verzorgd, afgezien van de drie megadraaiknoppen van de climate-controle. Dat moeten ze even digitaliseren…. Ook weer onzinnige zaken: het omklappen van de leuning van de achterbank gaat electrisch.
Noem mij maar gek, maar ik ben om. Ik zie het straks zelfs nog goedkomen met de nieuwe C5….
Gr Martijn
O ja, die draaiknoppen van de climatecontrol. wie heeft DAT bedacht?
- BX 1.9 TURD, de Euro
Zit dat ook niet zo in de C8?
Totaal aantal Berichten: 347
- Ami 8 berline
- CX 20 Familiale
Ik heb ook het genoegen gehad iets meer dan een blokje om te sturen met de C-Crosser. Het rijdt echt geweldig! Natuurlijk is het geen hp geveerde troen maar een SUV en die rijden natuurlijk anders. Zeker in combinatie met de Hdi motor is het een genot. Het stuurt strak en na enkele kilometers voelt de auto al lekker compact aan.
Afwerking van het interieur is in orde al moet je wel even wennen aan wat japanse ornamenten zoals inderdaad de bediening van de climatcontrol.
Ook de stereo is indrukwekkend! Ik ben nooit zo van de hele harde muziek in de auto maar nu kon ik de verleiding toch niet weerstaan.
Met amicale groet,
Ami 8 berline, 1977, Bleu Myosotis.
Ami 6 club berline, 1969, wit met rood dak
C5 2.2hdi berline
Kijk ook eens op: www.amivereniging.nl