Totaal aantal Berichten: 751
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Dan kwijnt die dus langzaam weg daar onder de bomen. Qua rotterij is het net andersom, zie foto’s. Er zit rechts wel een andere deur.
Dat van die jaar bleek uit de papieren. Schorsingen tot aan 97 of een km-stand die toen vrijwel net zo hoog was als nu.
Ik zat aan 500 te denken maar vermoed dat ik hem laat staan. Gelukkig maar dat hij niet 10 jaren buiten staat, dan hadden alleen wielen er nog gelegen
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Hem 500 bieden had ik wel over de telefoon gedaan en niet persoonlijk.
Hij knalt uitelkaar als ie dat hoort.
De auto staat voor het meest van de 10 jaar buiten en in die vochtige garage van hem. Als ie echt bijna 10 jaar binnen gestaan had op een droge plek dan zag ie er niet zo uit .
Wil je een unieke zeldame uitvoering met werk moet je deze nemen.
Wil je bijna direct rijden , een ander zoeken.
Als ie hem tussen de 500 en 1000 euro wil verkopen en je zoekt een opknapper zal ik het zeker doen.
Totaal aantal Berichten: 751
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Ik wil direct rijden , of althans op afzienbare termijn.
Alle shit besteed ik uit dus hoe minder shit hoe minder uitgaven achteraf.
Toch heb ik al wat breaks C-matic gezien. Hoewel GSA, dat was meer GS.
Ik zoek nog wat door, IEMAND NOG EEN CONVERTISSEUR in de aanbieding? Ik zag er nog één in Duitsland , prachtige kleur (Gris Nacré??) maar wel wat begrotelijk…..
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Als de wagen echt goed is, is het geen cent teveel! Ik vind het een pracht van een exemplaar, even een originele grille er in, en pronken maar!
da’s goedkoper dan die GSA opknappen..
de prijs kan mischien iets vanaf en dan is het geld naar waarde..
of je koopt een goedkope die duur is in de herstel, of je koopt een kant en klare ,maar dat kost dan ook wat..
kost wa’h hedde ock wa’h ,zeggen we hier in het zuiden wel eens..
mvgr wupke:die voor de duitser zou gaan…
Totaal aantal Berichten: 751
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Jaja dat begrijp ik, ‘t is het één of het ander. Goedkoop is duurkoop, ik ken het gezegde. Het was ook een beetje vissen naar de prijs van een goede GS(A). Kent iemand de gele break convertisseur, die is toch nog iets schappelijker geprijsd. Lijkt op de plaatjes een mooi GS, alleen een wat eenvoudige uitvoering.
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Die gele break heeft een frisse indruk op mij achter gelaten toen ik verwonderlijk de prachtige kleur aan het bekijken was op Citromobile.
Hier vind je nog een paar foto’s van die dame.
En simpele uitvoeringen zijn vind ik ten minsten net zo leuk als de luxere versies. Daar zou ik het niet om laten.
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Knappe GSA!
Welk bouwjaar is die?
En wat moet die kosten?
Mag via PB
mooie tuut, en in de motorruimte nam ik direct een WEBER carburateur waar, en een DUCCELIER onsteking.. het spul wat je erin wil hebben dus.
rest eigenlijk alleen de vraag welke Module erin zit, als DUCCELIER te herkennen aan de afmeting ter grote van een pakje sigaretten>
een BOSCH module wil je erin hebben zitten, die is 3 cm hoog en 5 cm breed..meestal blauw of zwart van kleur.
hij zit op die aluminium plaat geschroeft tegen het linker voorscherm in de buurd van de bobine..
wat de bodem subframe aangaat, niks vreemds an te herkennen..lijkt me dus een zwaar te overwegen kandidaat..
mvgr wupke
Totaal aantal Berichten: 751
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Je hebt PB!
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )
@ blooper1963:
De allereerste registratie in Frankrijk is van 15-06-1981
Zie stempel op deurstijl:
Wat ie moet kosten? Volgt inderdaad via PB!
@ baroen en eventuele andere geinteresseerden:
Op de vraag waarom : ik wil eindelijk deze voiture ( ) in concoursstaat te brengen. Dit betekent een nieuwe laklaag van binnen en van buiten. Absoluut geen laswerk aan carosserie, subframes o.i.d., maar wel motor preventief voorzien van nieuwe pakkingen, dynamo en startmotor reviseren etc. etc.
@ wupke
Erg interessant om te lezen welke voorkeuren jij hebt. Met name qua carburatie en ontsteking van de GS en/of GSA. Ik ben het (nog) niet helemaal eens met je voorkeur voor Ducellier. Juist bij bovengenoemde Basalte voldoet de Marchal-ontsteking erg goed en loopt de motor over het hele toerenbereik super. Qua motortype van een Xantia (8v met heerlijk veel koppel onderin de toeren) deel ik je mening, alhoewel ik op dit moment een 2.0 16v Xantia break rij ops:. Al met al toch een heerlijke auto voor dagelijks gebruik… snel, comfortabel en met een prettig verbruik.
hm, met de pb’s is het gisteren niet helemaal goed gegaan. Tenminste bij mij of hebben meerdere mensen daar last van gehad?
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Wat is precies het probleem?
Het is echter wel zo dat je geschreven berichten in de Outbox blijven staan, tot ze gelezen zijn. Daarna verplaatsen ze naar de Sentbox.
Dat is me duidelijk, maar ik heb de PB van Baroen niet ontvangen en mijn PB aan Blooper1963 is verdwenen.
Daar kwam ik vanmorgen achter omdat Baroen een email stuurde met een verwijzing naar zijn PB van gisteren.