Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
whow Patrick, denk je eens in dat we een tocht door Europa mochten maken in een GS Birotor. Bijvoorbeeld die pachtige Birotor uit het conservatoire. Zouden ze die kwijlplekken nog weg hebben kunnen krijgen daar?
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
hogervp schreef:Zouden ze die kwijlplekken nog weg hebben kunnen krijgen daar?
Man, mijn GS stond zelfs te kwijlen op de parking!!!
Het is sinds die rit dat mijn GS echt lek geworden is. Maar deze winter gaat het blok er uit.
Maareh… je zit mij weer gek te maken. Een Birotor… Man, wat een droom!
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Een onvoorstelbaar mooie GS gewoon, bomvol prachtige techniek. Zucht….
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik snap nog steeds niet waarom niet elke GS die mooie rondingen in de wielkasten heeft gekregen. Dat vind ik persoonlijk hét mooiste onderdeel van de Birotor. Dat maakt de vorm van de GS gewoon nóg mooier.
Overigens is de versie uit het Conservatoire wel bijzonder, omdat de meeste Birotors lichtbruin waren met een donkerbruin dak. Bij die uit het Conservatoire is dat precies andersom. Dat is zelfs bij de Birotor zeldzaam.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
dank weer voor die extra toelichting Wouter.
ik denk dat ik je vertaalwerk niet meer hoorde toen ik haar zag staan.
nog een keer zucht…..
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Pfff, heb ik daarom al die moeite gedaan.
Geintje, ik heb net zo genoten als alle anderen en ik kwijl een jaar na dato nóg na.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Die mooie rondingen zouden voor geen meter staan in combinatie met de normale fietsbandjes. Maar mooi is het zeker! Al vind ik een normale GS, en dan het liefst zonder strips e.d. ook niet te weestaan.
Ontopic, dit is zeker geen kinderachtige wagen! En nog met het mooie dashboard.
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Leuke XM op LPG
Even stallen en wachten tot dat die belastingvrij is
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Wat heb jij met XM’s Patrick? Ok, er zit LPG in en het is een fraaie, dat verklaart al wat. Maar dan nog.
nb, ik ben mijn conservatoire foto’s weer aan het nalopen. man oh man, wat een walhalla.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Hij is nog van voor 1990, misschien helpt dat ook wel mee
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ach, laat ik het zo zeggen, ik begin ze steeds meer te waarderen en sluit niet uit dat er eens, in de toekomst… nou ja, we zien wel.
Maar deze is toch wel heerlijk, alleen veel te duur voor mij. Dat kan ik niet op de weg houden zonder keuzes te moeten maken. En daar ben ik erg slecht in.
@Arjan
Dat speelt zeker mee! Het 2e dash vind ik vreselijk. Het is net alsof je in een Xantia zit!
Wat een mooie XM zeg! Echt een van de allereerste V6’sen.
Wat Patje74 zegt, vind ik ook. Alle andere interieuren die de Xm ooit heeft gehad, vind ik niks (sorry voor de XM-liefhebbers). Dit is echt het enige interieur dat in de late jaren ‘80 en jaren ‘90 nog écht uitzonderlijk was, zeker ten opzichte van de concurrentie. Dit kán alleen maar Citroën zijn.
En daar gaat XBXG op weg naar de aankoop van een XM, haha.
Uh, wellicht over een paar jaar dan hè. Voorlopig is er nog niks beters dan een BX.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Dit is echt het enige interieur dat in de late jaren ‘80 en jaren ‘90 nog écht uitzonderlijk was, zeker ten opzichte van de concurrentie. Dit kán alleen maar Citroën zijn.
Schromelijk overdreven hoor! Ook het type1 dashboard vind ik niet bijzonder, en zeker niet uitzonderlijk.
Ben dan meer gecharmeerd van de binnenkant van bijvoorbeeld een Renault 25….....
Jeroen
Uiteraard, dat mag. Persoonlijke smaak, zullen we maar zeggen. Voor mij zijn het voornamelijk de rechte lijnen en het eenspakige stuur die het ‘m doen. Daarna is Citroën teveel gaan lijken op ‘normale’ auto’s, en dat kan eigenlijk niet voor een Citroën.
Overigens ben ik het helemaal met je eens wat betreft Renaults. Ik kan alle, werkelijk alle Renaults waarderen. Of komt dat wellicht omdat ik voor Renault heb gewerkt…?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX