oudelut schreef:Ik zie nu pas dat dit helemaal niet de blauwe 2.0 TZi is die op Marktplaats aangeboden staat?!
Er zijn dus meer fanaten die deze motorwissel hebben toegepast? Kijk Wouter, zelfde motorconversie, maar dan in je favoriete kleur???
Inderdaad, dat is een andere wagen. Overigens wel in mijn aanwezigheid gebouwd. Is van een goede vriend van me.
Motorblok van die 20tzi komt, via mij, uit een XM.
Verder is de 20 tzi weer hier op de stoep neergezet.
In Raamsdonksveer is ie weer te bewonderen.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Nog bedankt voor het lenen Pytrik.
Ik het meeste poetswerk aan de buitenkant al voor je gedaan. Nu nog even wat plakkerige plekjes op het dak en motorkap schoonmaken, een grote stofzuigerbeurt door het interieur heen halen en een kliko vol met zooi weggooien en dan is ie weer toonbaar.
Oja, de topictitel mag weer aangepast worden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
ben dr helaas niet aantoe gekomen, dus komt er een authentieke Stoterstangen90 bx met een hoop vuilnis naar Oknotmavýpeří
stoterstangen90 schreef:ben dr helaas niet aantoe gekomen, dus komt er een authentieke Stoterstangen90 bx met een hoop vuilnis naar Oknotmavýpeří
Kan dus mooi naast het hok van LE
Emiel
BX19trs schreef:stoterstangen90 schreef:ben dr helaas niet aantoe gekomen, dus komt er een authentieke Stoterstangen90 bx met een hoop vuilnis naar Oknotmavýpeří
Emiel
mwah, Ik heb geen skelter bij me hoor.
De achterbank staat ook nog gewoon recht overeind.
stoterstangen90 schreef:BX19trs schreef:stoterstangen90 schreef:ben dr helaas niet aantoe gekomen, dus komt er een authentieke Stoterstangen90 bx met een hoop vuilnis naar Oknotmavýpeří
Emiel
De achterbank staat ook nog gewoon recht overeind.
Hahah oke! was geintje hoor…
Emiel
BX19trs schreef:stoterstangen90 schreef:BX19trs schreef:stoterstangen90 schreef:ben dr helaas niet aantoe gekomen, dus komt er een authentieke Stoterstangen90 bx met een hoop vuilnis naar Oknotmavýpeří
Emiel
De achterbank staat ook nog gewoon recht overeind.Hahah oke! was geintje hoor…
Emiel
haha. Zou ik eigenlijk voor straf met de Marina moeten komen…....
stoterstangen90 schreef:BX19trs schreef:stoterstangen90 schreef:BX19trs schreef:stoterstangen90 schreef:ben dr helaas niet aantoe gekomen, dus komt er een authentieke Stoterstangen90 bx met een hoop vuilnis naar Oknotmavýpeří
Emiel
Emiel
Van met name de technische commissie verwachten we wel dat zij hun pareltjes meenemen (en nee, de Marina is geen parel en zal het nooit worden).
Mijn pareltje???
Ik neem inderdaad Saskia ook mee hoezo???
Emiel
BX19trs schreef:Mijn pareltje???
Ik neem inderdaad Saskia ook mee hoezo???
Emiel
Marina/Saskia?? Ik had het over auto’s hoor! BXen om precies te zijn
Maar leuk dat je Saskia meeneemt
Hmm, ik kom niet in mij Bleu Olympen GTD automaat. Of ik moet er voor morgen ochtend 8 uur nog een andere tank in schroeven.
Met de ARMY dan maar.
Test
mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:BX19trs schreef:stoterstangen90 schreef:BX19trs schreef:stoterstangen90 schreef:ben dr helaas niet aantoe gekomen, dus komt er een authentieke Stoterstangen90 bx met een hoop vuilnis naar Oknotmavýpeří
Emiel
Emiel
Van met name de technische commissie verwachten we wel dat zij hun pareltjes meenemen (en nee, de Marina is geen parel en zal het nooit worden).
de Ital dan?
Nee, je neemt die 20 TZI maar mooi mee.
Ik heb ‘m voor je door de wasstraat gehaald, nu jij nog ff een stofzuiger er doorheen halen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Nee, je neemt die 20 TZI maar mooi mee.
Ik heb ‘m voor je door de wasstraat gehaald, nu jij nog ff een stofzuiger er doorheen halen.
Haha, mooi gesproken Wout. Ik denk dat ik niet de enige ben die em nou wel eens wil zien.. (strikt genomen heb ik em al gezien, maar wil wel eens ervaren hoe het rijdt)
Goed, dan zal ik de Skoda 130 meenemen