Hallo
Ik denk er aan om mijn citroen xm 2100 TD bj 99 met 64000 km op de teller en in bijna nieuwstaat (is voor mij een wagen die alleen weekends rijd) te verkopen.
Heeft iemand een idee van de verkoopwaarde?
mvgr roan
reeds 33 jaar citroenfan en rijder
Heerlijke motor in ieder geval die dus nog niet eens is ingereden…
Moeilijk om daar een prijskaartje aan te hangen; jij hebt dan nog het voordeel dat het één van de latere is met een lage km.-stand, dus daar mag je nog wel een leuk bedrag voor neertellen!
Bij de oudere modellen is het vaak maar net wat de gek er voor geeft. De gevoelswaarde is dan vele malen hoger dan de financiële.
Citroënloos
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Wat voor een type is het SX/VSX? automaat/handbak/airco/tempomaat? kan ook nog verschil maken is de prijs!
Wat heb je er zelf voor betaald, als ik zo oneerbiedig mag zijn?
Doe ff wat foto’s er bij, je weet maar nooit!!
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Hallo
het is een prestige met 5 versnellingen handbak en automatische airco.
heb deze wagen nieuw aangekocht
Staat op Belgisch kenteken gok ik? Maar in ieder geval heb je een goudmijntje in handen… late XM’s zijn al best geld waard, maar als TD12 met zo idioot weinig km’s kun je er echt de hoofdprijs voor vragen!
Nou Harm, een goudmijntje…
Meneer heeft ‘m destijds nieuw gekocht…
Citroënloos
XMine schreef:Nou Harm, een goudmijntje…
Meneer heeft ‘m destijds nieuw gekocht…
Het is wel betrekkelijk ja…
10k+?
gompy58 schreef:10k+?
Dat kan je best vragen, maar daar raak je hem absoluut nooit voor kwijt. Zeker niet op belgisch kenteken. Belgen zijn niet zo gek op xm’s. 2 vergelijkbare xm’s zijn daar afgelopen jaar voor de helft weg gegaan.
In Duitsland zijn ook nog genoeg van dit soort xm’s te vinden. En echt geen een met deze prijs. Zelfs bij een dealer zijn dit de vraagprijzen voor de absolute toppers…
Daar mag je particulier op belgisch kenteken niet mee vergelijken.
Xsara Coupe
rottige is dat de invoerrechten niet misselijk zullen zijn als een hollander ‘m wil…
Je moet rekenen op iets van 1000 euro aan BPM wat je moet afrekenen bij import
ik denk gevoelsmatig iets van 7500 euro als bodem, en 8500 a 9000 als vraagprijs.
daarnaast de staat van onderhoud, en hoe snel je hem kwijt wilt,wat je mee moet wegen.
en de 10ooo is echt de max lijkt me, dan kon het wel eens lang duren voor iemand hem overneemt.
andersom, als er iemand is die bedrijfsmatig (en gevoelsmatig) een XM wil, om 50,000 per jaar mee weg te zetten, dan is deze auto echt een optie.
mvgr wupke
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Ik ga mee met Wuppie’s prijsidee, 9500 met de kanttekening dat het incl de BPM,BTW etc etc is. Zet ‘m op marktplaats en de nederlandse occasion-sites, ik weet wel bijna zeker dat er hier in NL wel een gek rondloopt die dat ervoor wil betalen…....
Anders kan je hem 5 jaar wegzetten en hem voor het dubbele verkopen
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Willem schreef:Ik ga mee met Wuppie’s prijsidee, 9500 met de kanttekening dat het incl de BPM,BTW etc etc is. Zet ‘m op marktplaats en de nederlandse occasion-sites, ik weet wel bijna zeker dat er hier in NL wel een gek rondloopt die dat ervoor wil betalen…....
Nou Willem een “gek"wil ik zoiemand niet noemen, eerder een liefhebber
mvgr wupke:
Willem
Eerst vond ik een geen slecht idee om hem een 5tal jaar stil te laten staan maar dat vind ik zonde want schade heb je dan volgens mij zeker.
Ik zal er een vraagprijs opzetten van 9000€ bpm inbegrepen
roan
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Hey roan!
Is dit nou een Belgische XM of niet?? En als je haar in België weer verkoopt,mag je er geen BPM bijtellen!!Dit strookt niet met de Belgische WET. Als je haar in België verkoopt,zou ik zeggen 7500 €,want meer krijg je er toch niet van,ook met zo ‘n lage km stand!!
Laat maar horen wat je denkt hier over,want ik heb mss een kandidaat voor Uwe XM