stoterstangen90 schreef:Goed, dan zal ik de Skoda 130 meenemen
Kreun…
mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:Goed, dan zal ik de Skoda 130 meenemen
Kreun…
Of ik leen de F Kadett van mijn ouders
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:Goed, dan zal ik de Skoda 130 meenemen
Kreun…
Of ik leen de F Kadett van mijn ouders
Haha, gelukkig toch maar niet, anders had ik daarin naar Vught moeten bolderen ipv in de 20 TZI
Het is een fijn motortje met een fijne bak. Lekker koppelrijk, minder toeren dan in mijn GTI en daardoor is het vooral een comfortabelere motor. Qua koppel merk je wel dat ie meer heeft dan de (schone) GTI, maar het verschil is ook weer niet ontzettend groot. Kortom: het is nog geen raket, maar wel een lekker vlot ding. De Turbo D12 houdt ie wel bij, al zal ie wel wat harder moeten poken.
@FransBaron: gebruik aub de zoekfunctie of open een eigen topic. Om dit nou te vragen in een zeer specifiek topic over een TZI met achteraf ingebouwde 2.0 Xantia motor, lijkt mij niet helemaal de juiste gang van zaken.
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
in een ander topic zag ik ook dat je andere vragen had. Maak gewoon een eigen topic Om nou allemaal topic’s vragen te stellen..
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”