Hallo bij een nieuwe (automatische update van firefox ben ik al mijn bladwijzers verloren .nu is mijn vraag weet iemand hoe ik die kan terughalen?? er zaten sites bij die ik niet meer kan vinden..
Help Me Please.. (er zaten ook bestanden van mijn werk tussen!)
alvast bedankt!
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Als je mazzel hebt is er alleen een nieuw profiel aangemaakt. Kijk eens wat er gebeurt als je firefox afsluit en dan Start->Uitvoeren doet, en dan
firefox.exe -ProfileManager
intypt en op enter drukt. Dan zie je een schermpje waarin alle gebruikersprofielen die Firefox kent staan. Als het er meer dan 1 zijn kan je dus een ander kiezen en kijken of daar toevallig je bookmarks nog in staan.
shoot!! nee er komt gewoon de startpagina van firefox voor.. ik heb windows xp met acounts maar de hoofdacount werkt niet echt goed meer ik zit nu op een andere beperkte acount maakt dat ook wat uit??
2cvfanaat2cv schreef:shoot!! nee er komt gewoon de startpagina van firefox voor.. ik heb windows xp met acounts maar de hoofdacount werkt niet echt goed meer ik zit nu op een andere beperkte acount maakt dat ook wat uit??
je moet wel alle firefoxen afsluiten die je hebt openstaan. pas dan krijg je iets als het volgende schermpje te zien:
en wat betreft je vraag: dat maakt uit, want je profielinfomatie wordt opgeslagen in je windows-account-map.
ik krijg er default voor te staan niet mn acount naam
2cvfanaat2cv schreef:ik krijg er default voor te staan niet mn acount naam
je firefox-profiel staat los van je windows-account. het is alleen wel zo dat de gegevens van je firefox-profiel worden opgeslagen in de map van je windows-account.
zolang je dus niet in je oude windows-account kan kan je ook niet bij je oude bookmarks, die opgeslagen zijn in het firefox-profiel onder je oude windows-account.
het beste is dus te zorgen dat je weer in je windows-hoofdaccount kan.
als dat niet lukt kan je proberen of je je firefoxprofiel kan kopieren uit je oude windows-hoofdaccount naar het windows-account waarin je nu werkt.
firefox-profielen staan in de map
C:\Documents and Settings\%naam van je account%\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles
succes.
YEAH Gelukt harteliojk Dank!
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
...en als je nou handig bent installeer je deze extensie snel in je FF browser.
Ben je in ieder geval nooit meer je bladwijzers en dergelijke kwijt
het is weer zo ver ik wou vandaag dus weer ze aanklikken en ik krijg dit ervoor
Firefox kan het bestand op /C:/Documents and Settings/%mijn naam accaunt%/Application Data/Mozilla/Firefox/Profiles/g526phwk.default/bookmarkbackups/bookmarks-2007-09-24.html
niet vinden
??
wat moet ik nu doen?
Een zoeken naar ‘bookmarks-2007-09-24.html’ en als je hem vindt plaatsen in de map die je aangeeft? Wat er nou precies gebeurd is weet ik ook niet, het klinkt wat vaag…
Ik wil niet meteen roet in het eten gooien, maar hierover is toch op internet veel meer te vinden als hier op het forum??
hoe moewt ik dat zoekken dan? ik weet niet precoes hoe kje dat typen moet..
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
2cvfanaat2cv schreef:het is weer zo ver ik wou vandaag dus weer ze aanklikken en ik krijg dit ervoor
Firefox kan het bestand op /C:/Documents and Settings/%mijn naam accaunt%/Application Data/Mozilla/Firefox/Profiles/g526phwk.default/bookmarkbackups/bookmarks-2007-09-24.html
niet vinden??
wat moet ik nu doen?
Ja, als je nou naar mij had geluisterd, dan had je ze zo terug kunnen zetten na een FF herinstallatie
Als je ze terug hebt FEBE installeren, that’s an order
ik heb ze weer!! en ik heb t programma geinstaleerd..
Mooi
Kan ie dicht