Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Nouja, als die cameratelefoons idd betekenen dat dit soort dingen zo mooi in de kraag gevat kunnen worden, dan vind ik het wel goed, en die paar “upskirt” shots kan ik dan ook wel mee leven .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Ja nee zo geinig vind ik het ook niet voor de leraar!
Die man voelt zich wel bedreigd natuurlijk, Maar ik vond het gewoon geinig dat dat zo toevallig ff opgenomen wordt met een telefoon.
Had niet gedacht dat iemand zo kon reageren. En denkt dat hij iets te zeggen heeft tegen over een leraar!
Niet met mijn tas weghollen want dan zie je mijn achterveerbollen
Ik zou als medeleerling niet toekijken, maar die gozer gewoon kapot stampen! Aangezien de leraar niets mag doen.
Niet met mijn tas weghollen want dan zie je mijn achterveerbollen
Inderdaad, ik zou dan wel balen van de kras op m’n auto, maar dat soort tuig hoort niet thuis in de klas! :kotsen
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik ga een sticker op mijn carter plakken. Wie dit leest moet van m’n spullen afblijven!
WYD schreef:Ik ga een sticker op mijn carter plakken. Wie dit leest moet van m’n spullen afblijven!
Goeie
Over plakken gesproken :
Rob van Loo schreef:Woehahaha René, die is wél écht leuk!!!! Chapeau!
Ik heb hem maar in mijn onderschrift gegooid
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Bram schreef:WYD schreef:Ik ga een sticker op mijn carter plakken. Wie dit leest moet van m’n spullen afblijven!
Goeie
Over plakken gesproken :
dit vind ik echt niet kunnen bram…
Wat? die Ford?
erik wijngaarden schreef:Bram schreef:WYD schreef:Ik ga een sticker op mijn carter plakken. Wie dit leest moet van m’n spullen afblijven!
Goeie
Over plakken gesproken :
dit vind ik echt niet kunnen bram…
Ja k’vind het ook, er konden nog zeker 3 stickers bij
4
Oke…Sorry Erik….zal nooit meer een (link naar een) foto van een Ford hier plaatsen…excuses
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Hoewel ik de smilies niet over het hoofd gezien heb, vraag ik mij bij het zien van die volgeplakte Ford toch af op welke wijze de link richting godsdienst/entische achtergrond gelegt is.
Als ik de jongen op het filmpje hoor praten, dan is het verschil met een of andere opgeschoten Nederlandse knaap niet groot te noemen. (of zelfs niet aanwezig)
Helaas heb zelf zo’n knaap in mijn schoonfamilie zitten. Jammer genoeg zal hij nooit zo op school gefilmt worden. (school had het al op een eerder tijdstip met hem bekeken….)
Maar goed, misschien tegen de trend in, ga ik nog steeds van het goede uit in alle geloven. Ik heb nog geen concrete reden gehad om daar anders over te denken. Zou ik dat wel doen, dan berust mijn mening op vooroordelen, en zo wil ik niet zijn…
Gr. Patrick
Die van mening is dat onze huidige regering de zaken op dit gebied niet goed voor elkaar heeft. Neem nu b.v. het “vignet van Verdonk”. Wil je respect, dan zal je anderen ook met respect moeten behandelen, helaas heeft Verdonk de toon reeds gezet, juist zij zou verstandiger moeten zijn.
(Lebbis en Jansen n.a.v. het vignet>verdonk verhaal; ‘Minister Verdonk: mond aftapen, vignet op de borst en deporteren.`