‘k heb wat prijzen:
bij iddstechnique:
de grote octopus 98 euri, de kleine 87 euri (weet niet of dat met of zonder BTW is)
De hele zooi laten vervangen bij HEGRU is dus 350 euro (da’s neem ik aan met nieuwe LHM).
Ik weet niet niet wat ik ga doen; eerst maar eens de koelwaterslangen vervangen. Heb ook nog niet gekeken in hoeverre die over te zetten zijn van m’n oude BX. Weet iemand dat toevallig uit z’n hoofd? (19D - 18TD)
Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen?
DaanDus schreef:‘k heb wat prijzen:
bij iddstechnique:
de grote octopus 98 euri, de kleine 87 euri (weet niet of dat met of zonder BTW is)De hele zooi laten vervangen bij HEGRU is dus 350 euro (da’s neem ik aan met nieuwe LHM).
Had idds nog een aanbieding met 5LHM erbij?
Ik weet niet niet wat ik ga doen; eerst maar eens de koelwaterslangen vervangen. Heb ook nog niet gekeken in hoeverre die over te zetten zijn van m’n oude BX. Weet iemand dat toevallig uit z’n hoofd? (19D - 18TD)
Nee, dat is grotendeels anders.
Ich bin ein Breaker
prijzen van LHM en olie e.d. staan allemaal op de site vermeld
uit mn hoofd iets van 6,50 p ltr LHM, “spoelolie” 5liter 35 euro ofzo
gr
Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen?
DaanDus schreef:prijzen van LHM en olie e.d. staan allemaal op de site vermeld
uit mn hoofd iets van 6,50 p ltr LHM, “spoelolie” 5liter 35 euro ofzogr
Nou, het was meer dat ze vroeger 1 grote octopus + 5 l LHM voor 90 eur oid verkochten.
Ich bin ein Breaker
spulletjes zaterdag opgehaald bij TDO…...
En uiteraard kon ik het niet laten om meteen de LHM te vervangen door spoelspul….
De LHM was groen/gelig, best helder. De witte filtertjes waren nog steeds redelijk van kleur (geen idee hoe goor dat kan zijn?)...
Onderin de tank lag GEEN witte plaat o.i.d. om het bezinksel tegen te houden…... Lag ook niet veel zooi onder. De tank heb ik met een doekje uitgeveegd en toen was hij netjes schoon (had hem met een slangetje leeggeheveld) Spoelolie erin, en ik durf inmiddels na 80km ofzo te zeggen dat het stuur echt geen hakkeltjes meer heeft vertoond!
Heeft iemand toevallig nog zo’n filterding liggen? Dan gooi ik die er maar netjes in als er weer normale LHM in gaat.
gr,
Daan
Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen?
DaanDus schreef:spulletjes zaterdag opgehaald bij TDO…...
En uiteraard kon ik het niet laten om meteen de LHM te vervangen door spoelspul….De LHM was groen/gelig, best helder. De witte filtertjes waren nog steeds redelijk van kleur (geen idee hoe goor dat kan zijn?)...
Onderin de tank lag GEEN witte plaat o.i.d. om het bezinksel tegen te houden…... Lag ook niet veel zooi onder. De tank heb ik met een doekje uitgeveegd en toen was hij netjes schoon (had hem met een slangetje leeggeheveld) Spoelolie erin, en ik durf inmiddels na 80km ofzo te zeggen dat het stuur echt geen hakkeltjes meer heeft vertoond!Heeft iemand toevallig nog zo’n filterding liggen? Dan gooi ik die er maar netjes in als er weer normale LHM in gaat.
gr,
Daan
Het is geen filter maar een hele flauwe ronde witte plastic flap; ik moet even zoeken maar ik verwacht dat ik je wel kan helpen.
Wel verstandig om ‘m er in te gooien, omdat daaronder echt veel prut kan blijven liggen wat anders direct de filters ingezogen wordt.
Ich bin ein Breaker
ook wel leuk dat ze langer om hoog blijft staan…. is echt een verschil!
@Karel: ‘k hoor het wel!
Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen?
DaanDus schreef:ook wel leuk dat ze langer om hoog blijft staan…. is echt een verschil!
@Karel: ‘k hoor het wel!
Dat eerste is na een maandje wel weer weg, maar leuk is ‘t wel ja…
Ich bin ein Breaker
Vandaag de hydrorincage eruit gehaald, en verse LHM erin.
Ook de middenbol en voorbollen vervangen.
Achterbol: om een of andere reden was het systeem niet drukloos; gevolg: de bol vloog eraf toen de schroefdraad op was en een grote fontein….. (stond in lage stand en drukloos-bout was losgedraaid )
De linkerachterbol maar lekker laten zitten; ‘k was toch best geschrokken.
AL met al: Sturen doet ze nu super, ennuh…...
*(&^&^$&*$ wat rijd zo’n BX toch heerlijk met 4 nwe bollen en nieuwe LHM; dan weet je weer waarom je zo graag hydro rijdt…... Die 5e bol laat ik maar bij de garage doen; ff meekijken om te zien wat zijn nu anders doen dan ik!
Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen?