citroenc2 schreef:even een tube fix all halen bij de gamma of pracis deze kit hecht bijna overal aan en is zuurvrij
Aha, weet ik meteen wat ik moet kopen. TNX!!
Xandra
citroenc2 schreef:even een tube fix all halen bij de gamma of pracis deze kit hecht bijna overal aan en is zuurvrij
Kijk dat weet ik ook weer, als bouwvakker heb jij hier weer verstand van
@xandra47, het tellerpaneel kan er vrij makkelijk uit, kwestie van andere opzoeken, km-teller en eventueel de toerenteller overzetten. Heb overigens nog een paar van die panelen in de aanbieding, ze liggen hier toch maar weg te kwijnen aangezien ik geen ZX meer heb. Dat soort dingen gaan bij mij voor een appeltaartje ofzo van de hand
ZX1.4i schreef:citroenc2 schreef:even een tube fix all halen bij de gamma of pracis deze kit hecht bijna overal aan en is zuurvrij
Kijk dat weet ik ook weer, als bouwvakker heb jij hier weer verstand van
@xandra47, het tellerpaneel kan er vrij makkelijk uit, kwestie van andere opzoeken, km-teller en eventueel de toerenteller overzetten. Heb overigens nog een paar van die panelen in de aanbieding, ze liggen hier toch maar weg te kwijnen aangezien ik geen ZX meer heb. Dat soort dingen gaan bij mij voor een appeltaartje ofzo van de hand
Heel lief aangeboden maar ik ben zelf niet echt een knutselaar.
Ik ’ leef’ vroeg of laat met een auto en dan weet ik of het goed gaat met de auto. Koop al jaren bij dezelfde garage en heb een weddenschap gewonnen omdat ik precies kon vertellen wanneer de auto (peugeot 405) nieuwe olie nodig had. Mijn garagehouder kon niet geloven dat ik dat kon horen en voelen. Was wel waar~~!!!
Klein onderhoud doe ik zelf (olie, koelvleoistof etc) maar de rest laat ik over aan de garage.
Mijn ZX heeft net een nieuwe keuring en mijn vaste garage heeft me verteld dat ik ook hier weer ca. 2 a 3 jaar mee kan rijden.
Tot nu toe hebben ze het nooit mis gehad.
Mijn vorige auto had meer dan 300000 op de teller en die auto kon ik ‘dromen’ .
Dus mijn garage gecombineerd met mijn gevoel voor mijn auto is een goede combinatie.
Het zou fijn zij n om meer af te kunnen lezenvan het instrumentenpanneeol maar als het werkt is het goed.
Xandra
P.s. heb je wel een consooltje om wat meer dingen op te kunnen bergen?>
Dat neem ik zo van je over.
Xandra
xandra47 schreef:P.s. heb je wel een consooltje om wat meer dingen op te kunnen bergen?>
Dat neem ik zo van je over.
Zo een middenconsole met opbergvakken ?
Heb er volgens mij wel eentje, maar die is blauw van kleur.
ZX1.4i schreef:xandra47 schreef:P.s. heb je wel een consooltje om wat meer dingen op te kunnen bergen?>
Dat neem ik zo van je over.Zo een middenconsole met opbergvakken ?
Heb er volgens mij wel eentje, maar die is blauw van kleur.
Kleur interesseert me niet.
Wat wil je er voor hebben inclusief verzendkosten??
Xandra
xandra47 schreef:Kleur interesseert me niet.
Wat wil je er voor hebben inclusief verzendkosten??
Die dingen zijn ruim voorradig op de sloop, je kan daar beter gaan zoeken of ik neem het wel een keer mee als er een meeting is en je komt ook.
daar moet ik ook eens achteraan
Ik blijf het overigens een pokkeklus vinden om het in te bouwen
zo erg? hmmm ach, bijrijderstoel kan ook veel houden
v.w.b. die lekkage bij het interieurlampje:
Een stukje schuim onder het kapje (op het dak) of een rubbertje van een Grolsch beugelfles werkt ook prima.Ik had n.l. dit weekend hetzelfde euvel.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Erik Janszen schreef:v.w.b. die lekkage bij het interieurlampje:
Een stukje schuim onder het kapje (op het dak) of een rubbertje van een Grolsch beugelfles werkt ook prima.Ik had n.l. dit weekend hetzelfde euvel.
Yep ik denk dat ik dat moet doen want kitten wil niet echt werken!
P.s. heb vandaag weer getankt. Hij rijdt 1 op 17. Keurig!! Ben ik erg blij mee.
Niet overdreven rustig gereden, wel wat aftastend omdat ihet voor mij een nieuwe auto is.
Xandra
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
xandra47 schreef:Hij rijdt 1 op 17.
netjes!
als je 1:17 hebt gereden heb je of enorm rustig gereden of verkeerd berekend
Mwah, ik haal steeds 1:16 (en zo rustig rij ik nou ook weer niet..) dus 1:17 moet ook goed te doen zijn..
Tijdens een vakantie in frankrijk heb ik zelfs 1:19 gehaald met ongeveer constant 90/50 rijden (route national).
moet je mij even je schakelpunten doorgeven, ik rijd stevig door maar haal dat bij lange na niet