Totaal aantal Berichten: 8162
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Dit zijn de verhalen waar ik respect voor heb en de foto’s die het uitstekend verhelderen. Goed werk zeg, en een mooi stukkie knutselwerk.
Ik ben toch zeer benieuwd naar zo’n hydractieve Xantia.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
@ bovenstaande reacties: doet je altijd goed om dat te horen natuurlijk
Zoh, net terug van een retourtje Zwolle om de 16v in de stalling te zetten. En dit is echt 200% genieten. Echt een heerlijke auto. De 2 liter 16 klepper is lekker pittig en krijgt de 1366 kg wegende Xant prima vooruit. Ook het rijden op LPG gaat zonder slag of stoot. Laat het kilometervreten maar beginnen
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Mooie bak hoor! En dat voor een bestuurslid van een BX club die geen BX rijdt!!
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)
JanS schreef:Mooie bak hoor! En dat voor een bestuurslid van een BX club die geen BX rijdt!!
Hee! Niet zo jaloers he
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Er moet ook lichtmetaal onder die Xant. Koos zijn velgen wil ik wel
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Je moet nog even posten bij je nieuwe club: Xantia forum.nl
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)
Prachtige foto’s vooral die van de versleten plaat
Ik zie op de drukgroep iets van Lukas staan, is dit een setje van LUK ?
Hoe koppelt dat nou, velen zweren bij een Valeo, ik ook, al is het alleen maar omdat mij dat door specialisten is aangeraden en ik niet beter weet, ben dus benieuwd naar jouw ervaring.
Koppelt prima. Lekker licht, grijpt goed aan, niks mis mee naar mijn mening.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Koppelt prima. Volgens onze specialist komen de drukgroepen van diverse merken allemaal uit dezelfde fabriek. Dit zou mij ook niet verbazen. Ik ga dus voor LUK. Ook bij mij zit er zo een in, koppelt alweer 30.000 km uitstekend.
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
mssl schreef:PrutsyLJ schreef:JanS schreef:Mooie bak hoor! En dat voor een bestuurslid van een BX club die geen BX rijdt!!
Hee! Niet zo jaloers he
De wieldoppen van je pa zijn Xantia zijn wel mooier
Ik vind die van de break juist mooier
Arjan Verkade schreef:Ik vind die van de break juist mooier
Ik vind de 14 inch wieldoppen van pa prutsy het minst lelijk. In geval van doppen vind ik die latere Xantia doppen voor 15 inch velgen wel te pruimen (die je ziet op de nieuwere Xantia’s). Maar liever iets van lichtmetaal. Als het 14 inch was had je er natuurlijk nog TZI doppen op kunnen zetten.
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
mpostma schreef:Arjan Verkade schreef:Ik vind die van de break juist mooier
Ik vind de 14 inch wieldoppen van pa prutsy het minst lelijk. In geval van doppen vind ik die latere Xantia doppen voor 15 inch velgen wel te pruimen (die je ziet op de nieuwere Xantia’s). Maar liever iets van lichtmetaal. Als het 14 inch was had je er natuurlijk nog TZI doppen op kunnen zetten.
Welke bedoel je?
Ik ken er 2
Deze gaan idd wel:
Deze zitten ook onder de Xsara (onder de Xsara Picasso ook ongeveer gelijke)
Vind deze wel een stuk minder
Pics even snel gegoogled
@Arjen: ik bedoelde eigenlijk die onderste. Maar die boven zijn idd ook wel te pruimen.
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zag maar gewoon Arjan
Smaken verschillen gelukkig
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
lm velgen? waarom dan geen oginele Xantia velgen?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!