Hallo iedereen,
Ik ben sinds gisteren de bezitter van een berlingo lichte vracht ne mooie blauwe
Momenteel al 36km
Om de kkosten een beetje te drukken heb ik het basismodelletje genomen.
Graag had ik nu een eigen radio geinstalleerd
Ik heb een kenwood kdc w311a
Ik kan het bakje verwijderen waar de radio inmoet en kan de radio aansluiten.
Deze werkt.
Het enige nadeel is dat ik geen geluid heb wat normaal is mits er geen boxen inzitten.
Nu is mijn vraag hoe kan ik die boxen aansluiten.
Ik heb de kapjes afgehaald maar stuit dan tegen een licht witkleurig moeske.
En nergens kabels te bespeuren.
Waar zijn de kabels ergens?
Ik vermoed ergens in de deur maar hoe kom ik eraan?
Ik heb geen zin om de deurstijl er uit te halen omda da problemen kan geven met de ruit enz.
Hoe hebben jullie dit opgelost?
Dank alvast voor de reacties[/img]
Een trotse C1 bezitter
Kabels zitten normaal gezien achter die witte folie.
kunnen ook wel redelijk ver naar boven toe zitten.
gat in maken en beetje zoeken dus.
Plak naderhand wel die folie terug af, anders kan je last krijgen van water dat hierdoor naar binnen kan.
en valt uw radio uit als ge het contact afzet? of pas na een tijdje?
Als het even duurt moet ge u zo een verloop stekkertje halen bij de dealer, anders kan uw stuurdoos (bsi) kapot gaan.
grt Tom
ik heb de binnenkant van de deur eraf gehaald (makkelijk als je een standaard versie hebt zonder elektrische ruiten en inderdaad de kabels waren vastgebonden )
dank je tom
voor het verloopstekkertje ga ik even bij de garage langs daar gaan ze het morgen installeren want er moet een nieuwe constante getrokken worden ook zeidden ze
dank voor de reactie
Een trotse C1 bezitter
welkom hier, zet ook een foto van je mooie blauwe Berlingo
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017