Citroën voert actie voor C-crosser
jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6134

Gepost: 03 oktober 2007 11:35 PM

Een leuke actie van Citroën voor de C-crosser.

Afgelopen nacht werd het hele pand van Citroën Nederland op het Stadionplein ingepakt met spandoeken om ‘actie te voeren’ voor de vrijlating van de C-Crosser. (zie hier een bericht van Autoweek)

Deze actie luidt de introductie van de wagen in NL in. Vandaag stond er een C-crosser in een kooi naast het pand en zo’n honderd C-crossers op het Stadionplein, die allen door de dealers werden opgehaald om in hun showrooms te zetten.

De komende dagen zullen de spandoeken nog even blijven hangen en ook de gekooide C-Crosser blijft nog even staan.

Als je het mij vraagt is dit een erg leuke actie om publiciteit voor de C-crosser te genereren.

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 03 oktober 2007 11:50 PM
  [ # 1 ]

ik ben er vandaag langsgereden en ik vond het een rare bedoening. onduidelijk wat er nou aan de hand is, maar ach, wat boeit die C-crosser nou…...

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 03 oktober 2007 11:57 PM
  [ # 2 ]

Ik kan me voorstellen dat wanneer je er langs rijdt, je denk: wat een rare bedoening. Het is dan ook geen volwaardige campagne ofzo. Het was bedoeld om alle dealers op één dag bij elkaar te krijgen om hun C-crosser op te halen. Maar er is meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat extra aandacht aan de C-crosser te geven en dat uiteraard binnen het thema van de campagne “Set it Free”.

Een rare bedoening, absoluut. Maar het valt op en trekt de aandacht (ook van de pers).

Maar ach, die hele C-crosser kan mij ook niks schelen. Vond het alleen wel een leuke actie.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 03 oktober 2007 11:59 PM
  [ # 3 ]

Het lijkt mij een erg leuke actie. De C-crossfiets is een prachtige commerciële hapklare brok waarvan ik hoop dat het een succes gaat worden. Met de nieuwerwetse Citroën-snuit heb ik weinig, dus zou ik niet weten waarom hij niet op zo’n trekker zou passen.

Maar ik ga offtopic…  Laughing  Dus, een mooie actie welke dus duidelijk de aandacht naar Citroën toe trekt!

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 04 oktober 2007 12:03 AM
  [ # 4 ]
patje74 schreef:

Dus, een mooie actie welke dus duidelijk de aandacht naar Citroën toe trekt!

Da’s nou precies te reden waarom ik die actie ook leuk vond.

En hoe verschrikkelijk ik die C-crosser ook vind, het is wel een auto in een erg populair segment en het zou best eens een succes kunnen worden. Dat is goed voor Citroën, maar ook voor ons… omdat Citroën dan nog eens een keer de centjes heeft om iets echt Citroênnigs te maken.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook